Super Blog 2016 · Uncategorized

Pantofii spun cea mai sinceră poveste! 

Bullboxer-Blog-Shoe-Quotes-03.jpgMereu , dar mereu am fost pusă pe fugă. Sau pe treabă. Niciodată nu am știut cum să fac, în așa fel încât să stau mai mult timp într-un singur loc. Fiecare zi este a mea  și fiecare este încărcată cu planuri ( ce de multe ori se schimbă). Regulile nu se schimbă niciodată în timpul jocului, așa-i? Ei bine….la mine nici măcar această regulă nu se aplică.

Din primii ani de facultate, dacă vă imaginați vreodată cum aș fi arătat,credeți-mă că aș fi fost cel putin o figură hilară. Părul creț, niciodată prea ascultător, cel puțin 2 mape groase ascunse între brațe și un ghiozdan mai mare decât mine în spate. Un ghiozdan burdușit, să fim înțeleși. Nu numai de alte vreo câteva cărți ( 5-6 , ca orice student ce se respectă), dar…saboții de spital, costumul frumos împachetat, halatul, un mic penar ( cu toată colecția de pixuri colorate de acasă) și dacă aveam noroc și mai puteam strecura ceva, mai puteați găsi o sticlă cu apă, un termos cu cafea și eventual ceva de ronțăit. Am vrut să fac o propoziție scurtă dar a ieșit o ditamai fraza. Așa și cu lucrurile mele. Aveam speranța că le pot strecura într-o geantă mai mare, dar am sfârșit prin a mă reîntoarce la ghiozdanul tip burdușit din liceu.


Oricum, timpul a trecut, oamenii s-au schimbat, s-au maturizat, poate că putem spune, fiind siguri că nu greșim deloc, că am devenit ceva mai dornici de a avea parte de un oareșce comfort. Pentru că deși am ajuns la finalul facultății ( când presupuneam eu că intrii pe un teren unde deja știi cam cu ce se mănâncă lucrurile) încă este nevoie de multitudinea aceasta de bagaje, pentru o singură zi.

Dar acum… am un ajutor mai bun: mașina mea! Mica gărgăriță roșie, ce mă plimbă zilnic de colo colo și îmi adăpostește toate lucurile. Vă dați seama că acum libertatea mea este alta. Și o simt mai ales în privința pantofilor. Mai exact…încălțămintea mea sportStau în fiecare zi în picioare mai mult de 8-9 ore, uneori alerg înebunită pe holurile spitalelor, deci nu întotdeuna aveam cele mai bune ajutoare. De curând totuși am găsit site-ul Answear.ro, altfel fie spus, salvarea mea. Știți de ce? Pentru că, frunzărindu-l în lung si lat am găsit câteva perechi de pantofi sport damă. 

Dar recunosc, nu sunt cu toții pentru spital, nici măcar medicina nu putea fi un motiv suficient de bun încât să justifice cumpărarea mai multor articole sport. În plus, am decis să îmi schimb stilul de viață, ba chiar să încep să alerg ( deci aveam nevoie de ajutor și pe această temă).Și pentru că îmi sunteți dragi, am decis să împart cu voi această nouă experiență.

Fiecare dintre perechile ce tocmai mi-au invadat colecția, are povestea ei. Are întrebuințarea ei. Și fiecare pare să aibă personalitatea ei.

Primii sunt o pereche de teniși. Parcă îi și văd, dimineață de dimineață, așteptându-mă răbdători lângă ușă:

– Niciodată, dar niciodată nu poți să fi gata înainte de a suna alarma? Nu aceea de trezit, ci alarma aia care te înebunește dimineață de dimineață doar pentru că întârzii. Noi am fost creați să fim frumoși și răbdători dar tu….tu femeie reușești să scoți din pepeni chiar și cea mai “ultra ” pereche de sport. Nici măcar nu te impresioneaza faptul  că suntem încărcați cu buline. Și ce-ți mai plac bulinele! Ce contează  dacă talpa este sculptată? Dar interiorul atât de confortabil? Dar spatele călcâiului rigidizat? Ce contează pentru tine căci mereu ne întârzii!


-Mă scuzați, vă rog! Vă roogggg! Mă aude cineva? Ce dacă suntem zilnic prinși printre echipamentele de spital? Avem și noi dreptul să ne spunem părerea. Poate că sunteți voi una dintre perechile ei favorite de teniși! Dar noi…noi suntem cei care ducem greul aici! Noi! Pentru că zi de zi suntem puși la alergatul pe holurile spitalelor. Zi de zi îi simțim emoțiile și temerile. Noi suntem cei care îi îmbrăcăm picioarele atunci când este obosită, dar mai ales atunci când își dorește să facă performanță! Uitați-vă la noi…facem parte din colecția Adidas Originals. Avem și noi interiorul confortabil. Și în plus de asta…avem varful usor rigidizat, gulerul gambei conturat și talpa stabilă! Talpa stabilă , auziți? Pentru că asta este ceea ce caută ea! Ceva să îi ofere susținere, confor și stabilitate. Ce dacă nu avem buline? Avantajul nostru este că fiind pe nuanța asta frumoasă de crem, suntem atât de versatili încât putem fi purtați la toate costumele de spital.

-Aloo! Fata asta tocmai ce a spus că nu medicina este motivul pentru care ne-a achiziționat pe toți, așa-i? Ce buline și ce nuanță versatilă? Contează cu adevărat confortul și confortul este cel pe care i-l putem oferi noi! Suntem pantofii PANTOFI ST TRAINER PRO și suntem recunoscuți pentru toate avantajele pe care le oferim. Domnița a spus că vrea să își schimbe stilul de viață. Vrea să facă mai mult sport, să devină practic un alt om și pentru asta are nevoie de cel mai bun antrenor. Pe noi! Diferența este că noi le avem pe toate și încă pe deasupra. Și ce dacă voi Nike îmbulinați aveți spatele călcâiului ușor rigidizat? Sau că încălțările  astea Adidas se laudă cu interiorul confortabil? în plus de asta noi avem talpa centrală ușoară, de amortizare din spumă EVA! O putem face să simtă agilitatea și rezistența unor adevărate Pume! Înțelegeți? Așa că mai bine reveniți în cutiile voastre și vă facem retur-ul.

-Ce vreți să spuneți? Credeți că voi îi arătați adevărata fire? – comentase plină de indignare perechea de teniși.

-Scuzați-ne, dar noi suntem cei care o caracterizăm cel mai bine! , concluzionase perechea de adidași ascunsă printre costumele de spital.

– Ideea este în felul următor, intrară din nou în discuție “Pumele”. Contează cine știe să se muleze pe caracterul ei, până la urmă! Nu este vorba decât despre câtă încredere capătă dacă ne poartă. Pentru că…om fi noi 3 brand-uri aflate în concurență, dar să fim sinceri: pantofii buni spun o poveste bună. De neuitat! Fie că suntem aprenta schimbării, sau a job-ului pe care îl iubește, ori a hobby-urilor ce o caracterizează. Fie sau nu vorba despre buline, așa-i? Mai bine am pune șiret de la șiret, am tăcea din gură și am începe să creăm cea mai frumoasă poveste!

Concluzia mea este ca rămăsesem gânditoare privind acum toate cutiile goale de pantofi pe care tocmai îi cumpărasem.  Fiecare dintre ei are povestea proprie, dar fiecare mă va ajuta de fapt sa îmi creez propria mea poveste.  Pentru că cine a spus ca o femeie poate cuceri lumea dacă are perechea potrivita de pantofi nu s-a înșelat nicidecum.  Ce contează ca perechea de pantofi este de fapt o pereche de pantofi sport? Iată ca viața mea,  poate ca a multora dintre voi , se trăiește în ritmul ăsta.  Și pentru fiecare zi, cu fiecare pas, avem nevoie de cei mai buni companioni. Căci,  la finalul zilei, dacă pantofii ar avea propria voința,  poate ar putea spune cât de mult ne ajuta. Poate ne-ar putea simți zbaterile și gândurile cele mai negre. Ori pe cele mai optimiste. Poate chiar ne-ar devenii confidentii cei mai loiali, pentru ca ne oferă atât de multă încredere în noi.

Pantofii nostrii au o poveste tare frumoasa de spus, pentru cei care știu cum să asculte. Este o poveste despre voința și ambiție,  despre principii și decăderii,  despre speranțe și oboseala. Este povestea unor încercări la care am fost supuși, dar mai ales a luptelor pe care le-am câștigat.  Este povestea spusa de cei care ne-au suprins cele mai adevarate momente.

Este momentul sa acordam atenția cuvenita tancului de prieteni de la capătul dulapului. Fie ca sunt Nike-urile pline de buline, Adidas-urile în nuanțe versatile sau cele mai agile Pume. Pentru ca purtându-i,  noi suntem cei mai frumoși oameni.


Articol scris pentru Super Blog 2016!

One thought on “Pantofii spun cea mai sinceră poveste! 

Ganduri

