Super Blog 2016 · Uncategorized

Opulență, crini și magie la Residence Hotels

tumblr_ma5p1oh8oq1rwlsczo1_500

Am spus de multe ori că tot ceea ce îmi doresc este să îi dau acestui blog o “faţetă” cât mai personală cu putinţă! Dar nu aş putea nicicând să fac acest lucru dacă nu sunt sinceră cu voi! Cei care mă cunoaşteţi, mă ştiţi ca pe o imagine a nebuniei. Amalgamul acela…din fiecare lucru anormal, râzând mereu, cu gura până la urechi, încercând să înveselesc pe oricine din jurul meu. Mă ştiţi…acea tipă roşcată şi creaţă, din banca a treia care mereu vorbeşte cam prea tare. Mă ştiţi…şi pe mine şi pe mapele mele colorate ori pixurile în toate nuanţele curcubeului. Cunoaşteţi foarte bine şi acele zeci de stikere care parcă îmi cuprind toată viaţa, fie că vreau ori nu. Dar mai mult decât atât…mă ştiţi ca fiind veșnica îndrăgostită de frumos. Și să vă spun un secret? De opulență! Iubesc chiar și simpla idee de a mă lăsa prizoniera visului dacă decorul este unul rupt din basme!

Să revenim totuși la firul poveștii pe care vreau să v-o împărtășesc pentru că mi-am promis că astăzi, mai mult ca niciodată, astăzi voi relata totul direct din suflet. De ce? Pentru că astăzi vă voi povestii despre iubirile mele. Astăzi voi încerca să îmi deschid cât de mult pot amintirile în fața ochilor voștri și să vă fac să retrăiți alături de mine o seară atât de dragă mie.

15 Ianuarie. Nu îl mai văzusem de mai mult de 6 luni și acum iată-mă aici, cu inima stând să îmi sară din piept. Stabilisem deja că eu urma să fiu cea care îl lua de la aeroport, deși îmi era atât de teamă de posibilitatea unei ninsori căreia nu i-aș face față(doar pentru că îmi era teamă să conduc prin întuneric și zăpadă). Chiar și așa…evenimentele din acea zi s-au precipitat într-un mod în care mi-a fost parcă mult prea greu să le controlez. Avionul lui urma să ajungă la orele 16 în Otopeni, iar în planul meu….eu trebuia să fiu acolo așteptându-l. Fatalitatea face ca în acea zi să am examenul de urologie. Examen scris. Știam deci ( cel puțin în teorie) cănd urma să înceapă și să se încheie. Și programul, deși făcut la mustață, mergea la fix, permițându-mi să fac tot ceea ce îmi doream. Așadar….cum trebuia să decurgă totul? Cu accept pe “trebuia”! Examenul începea la ora 12, se termina la 2 ( poate mai devreme), moment în care plecam direct spre Aeroportul Otopeni. Ar fi mers, corect? Socoteala de acasă nu-i aceeași cu cea din târg, asta-i clar!

descarcare

Fatalitatea? Profesorul a întârziat. Și a întârziat. Mult prea mult, două ore mai exact. Și uite cum totul s-a devansat cu două ore! Care ar fi concluzia acestui plan al meu? La orele 15 : 50 abia ce am plecat din Brașov spre București. El ajunsese la timp….pentru că , de ce nu? Imaginați-vă cum arătam eu, temătoare în fața drumului, cu mâinile încleștate pe volan, privind grăbită la telefon. Întunericul deja începea să se coboare, zăpada începuse să cadă cu viteză imediat ce am trecut de Ploiești și pe deasupra eram în întârziere! Și ce mai întârziere! Pe drum m-am gândit la un singur lucru: trebuie să găsesc o cazare în București!  Eram convinsă că va fi supărat pentru că a așteptat atât de mult, el care vrea ca toate lucrurile să decurgă exact așa cum a plănuit. Cum ar fi dacă i-aș face o supriză pe ultima sută de metrii? Cum ar fi dacă aș intra rapid pe internet, aș căuta un hotel în București unde am putea rămâne peste noapte și aș face o rezervare?

Zăpada cădea cu putere și în mintea mea era doar un gând : SPA, saună, căldură, un pat moale și o cameră superbă, noi doi….

Dar unde puteam găsi o cazare pe ultima sută de metrii? Un singur nume îmi tropăia prin minte: Hotel Arc de Triomphe. Situat în imediata vecinătate a Arcului de Triumf și a Bulevardului Kiseleff este vorba despre un hotel de 4 stele superior, având o excelentă amplasare, într-una dintre cele mai selecte și liniștite zone din centrul Bucureștiului. Abia ce aflasem dar este primul hotel boutique din România și oferă o atmosferă intimă, relaxantă, precum și servicii de lux, personalizate.

El suna deznădăjduit ( probabil credea că îl păcălisem și urma să îl las amanet zăpezii ), eu călcam accelerația, chinuindu-mă totodată să merg exact pe drumul care trebuia. Cumva….am ajuns la destinație, dar puțin mai târziu. Doar două ore întârziere.

Deci să revenim, căci mica mea poveste nu se oprește aici.

15 Ianuarie. Nu îl mai văzusem de mai mult de 6 luni și acum iată-mă aici, cu inima stând să îmi sară din piept. Îl căutam temătoare cu privirea prin toată mulțimea din aeroport. Când l-am regăsit ( într-un final ) am alergat spre el cu inima cât un purice. Nu l-am lăsat să îmi spună nimic, doar l-am sărutat cu putere și i-am spus:

– Mi-ai lipsit așa de tare! Vreau să salvez ziua asta, deci lasă-te pe mâna mea! Ți-am pregătit o surpriză.

giphy-3

Privirile lui căutau un răspuns încărcate de uimire. L-am luat de mână și l-am tras grăbită prin mulțumea de oameni. Mașinuța a zbughit cu viteză pe străzile Bucureștiului. Aveam așa un mare noroc că hotelul era situat în centru! Cel puțin pentru o necunoscătoare a capitalei noastre, am ajuns fără niciun fel de probleme!

Să vă spun despre camere? Nu mă așteptam să fie așa! Așa cum? Dacă veți avea curiozitatea să le căutați galeria foto printre articolele puse la dispoziție pe internet veți vedea camere superbe! Adevărul este că exact așa sunt ! În realitate există acel pat imens, tronând în mijlocul camerei. Dungile în alb și negru creau cu ușurință un decor hipnotic. Odată intrați în cameră priveam fiecare lucrușor cu admirație! Corpurile de iluminat de lângă pat eliberau o lumină caldă și difuză în întreaga cameră, o lumină care te făcea doar să visezi. La ce? La frumusețea din jurul tău și la frumusețea omului de lângă tine!  Două buchete mari de crini tronau pe măsuțele din fața patului, iar pe măsuța de cafea erau așezate câteva mere roșii ca pasiunea dintre noi.

residence

Am avut inspirația de a opta pentru un pachet creat special pentru îndrăgostiți.  Răsfăț romantic, așa se numea! Și doamne….credeți-mă acum când vă spun că a fost mai mult decât un simplu răsfăț. La numai 195 EUR, aveam parte de o cameră executive studio, o cină romantică ( precum în filmele acelea pline de dulcegării pe care eu una le iubesc atât de mult), mic dejun-ul în cameră ( căci amorezații trebuie tratați cu atenție pentru a nu se rupe vraja dintre ei, nu?). Ah era să uit…în plus față de toate aceastea am avut parte de ciocolată, pentru a-mi alimenta obsesia fără seamăn și chiar de un decor romantic. Nu am avut nicio problemă pentru că ne-am lăsat cuprinși de farmecul Bucureștiului cuprins în ploaia de gheță și am ajuns târziu la hotel, pentru că prin acest pachet ne asiguram un late check -out ( ora 16:00). Of uitasem chiar ce era mai important: aveam acces la spa, saună și jacuzzi. Adevărul este că după frigul pe care îl îndurasem pe acel drum lung odată cu prima zăpadă din an, aceste facilități au fost mai mult decât binevenite.

După ce am trecut în revistă  tot ce ne oferea acest hotel, parcă și El s-a mai îndulcit. M-a luat în brațe cu forță și privindu-mă în ochi mi-a spus:

–            Mi-ai lipsit atât de mult salamandra mea. Atât de mult încât tot ce am făcut în ultimele zile a fost să mă gândesc la tine, la noi! Mi-am creionat de milioane de ori momentul ăsta în minte. Ah…mi-ai lipsit atât de mult. Atât de mult încât uitasem cât de bine arată coapsele tale prin tricoul meu… Cât de lung îți este! Ştii bine puştoaico că lucurile pe care le simţim nu prea pot fi controlate. Dar tu…în seara asta ai avut o idee minunată! Să ne bucurăm zic de hotelul ăsta superb! Cu ce să începem? Cu SPA-ul? Jacuzzi?

tumblr_mzoboiaekz1qhaejdo1_500

 

I-am zâmbit… ” Eu zic să începem cu noi ” – era tot ce se înțelegea din privirile mele.

-Iubitul meu …poate că ar fi bine să ne povestim tot ceea ce am pierdut din viața celuilat în ultimul timp.

 

Să priveşti numai nişte cuvinte aruncate în acest spaţiu virtual ştiu că nu vă poate convinge de veridicitatea lor. Sper totuşi să nu fie aşa. Pentru că ceea ce vă spun, chiar dacă pare poate lipsit de detalii mai corect creionate, este adevărat. Mai mult decât atât! Este guvernat de bucuria pe care o simt la gândul că există un loc în această ţară unde se pune accent pe ospitalitate, profesionalism şi confortul vizitatorilor. Contează enorm să ştii că oamenii dintr-un loc asemenea sunt acolo pentru tine, pentru ca tot ceea ce doreşti să întreprinzi, dincolo de uşa de la intrare va ieşi perfect.

Și adevăr este dacă vă spun că tot ceea ce doresc cei din acest hotel este să își umple cartea de vizită numai cu laude și mulțumirea celor care le-au depăsit pragul.

Încercați și faceți-le o vizită! Nu așteptați o zăpadă cruntă pentru a descoperii un petec de Rai în care să vă adăpostit și profitați de toate facilitățile pe care acest hotel vi le poate oferii în orice moment al anului!

residence-hotels-mic

Articol scris pentru Super Blog 2016!

 

 

 

 

One thought on “Opulență, crini și magie la Residence Hotels

Ganduri

