Super Blog 2016 · Uncategorized

Escapadă cu un singur Click! Și…Ryanair!

Sunt genul ăla de om care iubește lucrurile bine puse la punct. Sunt genul ăla de om care are prostul obicei de a-și calcula fiecare pas, fiecare gând, fiecare mișcare. Sunt genul de om căruia îi place să știe ce urmează să facă peste  două zile, peste o lună, chiar și peste cinci ani. Știu de aseamenea ce este și spontaneitatea și o savurez de fiecare dată când am ocazia.

Totuși nu mi-a plăcut niciodată să fiu luată prin surprindere în mod neplăcut. Și cred că fiecare dintre voi, perechi de ochi ce ați poposit printre cuvintele mele sunteți asemenea mie. Cel puțin din acest punct de vedere.

b55c1c7d714c8ad46028f4e9433ac8a1Sunt un om simplu. Iubesc oamenii, iubesc medicina și necunoscutul. Iubesc zborul, armata și creativitatea. Iubesc viața în toată complexitatea ei și știu să caut frumusețea din lucrurile simple. Și peste toate aceastea, iubesc cu toată ființa mea călătoriile. Libertatea aia fără margini pe care o simți atunci când poposești pe alte meleaguri. Încrederea pe care ți-o acordă momentul în care ești parte din altă lume. O excursie poate înseamna totul! Necunoscutul acela pe care vă spuneam că îl iubesc. Unii se tem de orice este învăluit într-o umbră de incertitudine. Ei bine, eu iubesc necunoscutul! Mai ales necunoscutul ce îmbracă în mister călătoriile! Pentru că acest necunoscut înseamnă de fapt viața! Poți întâlnii oameni minunați, locuri rupte din rai…poți chiar să îți găsesti locul acolo unde nici măcar cu gândul nu ai ajuns vreodată!

Este frumos, nu?

Sună…paradisiac. Cu așa o imagine în minte o să fim mereu cu zâmbetul pe buze.

Norii se ridică numai dacă avem parte de o experiență neplăcută. Cum? Prin a ruina totul cu “ajutorul” unor surprize neplăcute. Poate fi vorba despre orice: hotelul este o dezamăgire, modul în care ai ajuns acolo, ceea ce găsești odată intrat în lumea aceea….

Să vă spun adevărul : nu putem controla fiecare lucru din jurul nostru.

Să vă spun și un secret mic: un lucru ( în privința călătoriilor ) poate fi nu numai controlat ci îndepărtat de-a dreptul. Și anume…..tam tam tam, să bată tobele, să se zguduie așteptările…..este vorba despre transport!

 

Transportul….da, oameni buni! Cum ajungem acolo unde ne dorim? Cu autocarul? Vă spun sincer că am bătut și eu câteva drumuri în lung și lat ( nu numai prin țărișoara noastră dragă – deși aici este marea corvoadă) și concluzia a fost de fiecare dată aceași: mai bine cu avionul! MAI BINE! MAI COMOD! MAI RAPID!

 

Dar….întotdeauna mai ieftin?

giphy-1

DEPINDE CU CINE ALEGEȚI SĂ MERGEȚI!

Să vă spun eu secretul? Este vorba numai despre un cuvânt!

Tobele din nou….. Tam tam tam…. Este vorba de RYANAIR! Nu am de gând acum să vă îngrop în informații legate de toate avantajele pe care le puteți întâlnii la această companie. Însă pot face un lucru: să vă povestesc o întâmplare fericită.

Despre El…ce să vă mai povestesc? Este minunea mea, fericirea pe care o regăsesc zilnic alături de mine. În fiecare clipă omul ăsta îmi dăruiește liniște și iubire. Și siguranță! O iubire copilărească și pătimașă în același timp, o iubire născută treptat, educată să înțeleagă și să respecte.

Dar gata cu asta…suntem aici să vă povestesc despre experiența noastră corect? Am fost în Grecia în vacanța asta de vară. O excursie obisnuită…asemenea multora dintre noi. Autocar, o viluță pe plajă, liniște,valuri și săruturi sărate. Ne-a plăcut enorm! De aceea ne-am gândit să revenim. Dar…altfel!

 

De data aceasta vreau eu să îl surprind cu spontaneitatea mea….da da acea spontaneitate cu care mă făleam în fața voastră! Vreau să mergem cu avionul. Așadar micuța noastră copilă ( adică eu) s-a pus pe documentări. Vreau o vacanță ieftină, pentru că suntem studenți îndrăgostiți. Vreau un zbor în Europa ,în iubita noastră Grecie. Se poate? Bineînțeles. Chiar în buricul târgului: Atena.

 

Așadar m-am decis să urmez sfatul prietenelor mele. Un mic search pe Google, o mare încântare a ochilor pe site-ul celor de la Ryanair. De ce? Oameni buni sunt singurii ( pe care îi știu eu) ce îmi pot oferii un city break low cost! Mai exact : 35  de euro! 35!!! 35!!! Dus – întors chiar! Fără alte taxe!

tumblr_inline_nqms1bchkw1txsfc0_500

Superb așa-i? Ia…faceți-vă un bine și da-ți un click pe ofertele de la oamenii ăștia! O să rămâneți plăcut surprinși.

De exemplu:

untitled

Adevărat…nu vă pot asigura că veți avea parte de excursia viselor voastre. De asta se ocupă persoana iubită. Pot în schimb să vă asigur că vă puteți bucura de șansa de a vă plănui o excursie care să îmbine tot ceea ce v-ați dorit vreodată și mai ales cu 0 riscuri!

 

Ah da…să vă mai spun ceva? Este o altă descoperire! Site-ul celor de la Ryanair mai oferă câteva surprize! Puteți să vă alegeți nu numai locurile din avion sau îmbarcarea prioritară. Puteți nu numai să adăugați o asigurare ce cuprinde cheltuielile medicale, obiectele personale sau rambursarea biletelor, sau să alegeți Fast Track-ul. Stop! Paranteză! Ce este Fast track? Eu una habar nu aveam ce înseamnă asta. Ei bine este o nouă opțiune oferită de cei de la Ryanair ce presupune economisirea de timp prin trecerea rapidă de controlul de securitate pentru numai….4 euro!

 

Chiar și așa…nu pentru asta sunt cei mai buni! Surprinzător , așa-i?

 

Pe mine m-au cucerit în momentul în care am văzut că pe lângă transportul de la aeroport pe care îl oferă…îmi dau șansa de a-mi rezerva hotelul și chiar o mașină pe care să o avem la dispoziție odată ajunși acolo!

ha-ryanair

Ce poți vrea mai mult de atâta?

 

Aș putea rămâne alte câteva ore aici alături de voi, scriindu-vă alte câteva pagini cu toaet facilitățile pe care le găsiți pe site-ul lor. Dar să fim serioși….ce vă ține departe de a vedea totul cu ochii voștri? Câteva click-uri! Au și o aplicație mobilă Ryanair!

Ce mai așteptați?

 

Eu tocmai am terminat articolul pentru Super Blog 2016 , dar am terminat și rezervarea pentru următoarea noastră escapadă! Cred că ar trebui să încercați și voi!
Să vă plănuiți propria escapadă , ce credeați?

 

Lăsați-ne pe noi să ne zdrelim creativitatea în concurs! Voi bucurați-vă de cea mai frumoasă excursie în cele mai ușoare condiții!
Vacanță plăcută vă doresc!

 

giphy

Articol scris pentru Super Blog 2016!

Ganduri

