Super Blog 2016 · Uncategorized

I will trust my future self – SuperBlog 2016

Îmi tot caut de vreo două săptămâni cuvintele potrivite pentru articolul ăsta. Nu de alta…însă parcă am uitat cât de important era scrisul pentru mine. Cred că în toată perioada asta cât nu știam care îmi este calea…nu am mai ținut cont de singurul liant cu realitatea: cuvintele așternute pe hârtie, fie ea îngălbenită de gânduri, fie una virtuală.

Am uitat…sau mai bine am vrut să uit totul. Am vrut și am sperat că un mic nimic numit singurătate mă va face de fapt să uit cine sunt. Dar nu este așa. Nu mă voi mai ascunde după o serie de cuvinte inutile sau prea mari. Nu voi mai căuta printre paginile cărților ascunse în biblioteca mea.

Vreau să vă fac o destăinuire: nu îmi doream să mai scriu nimic. Fie că era vorba de iubire, fie de spitale și viața în halate albe, fie că era vorba de advertoriale. Nu mai doream să scriu nimic din ceea ce putea oferii cel puțin un indiciu despre cea care se ascunde dincolo de sufletul meu. Pentru că mult timp mi-a fost teamă. Am simțit prin toți porii teama că voi…văzând hainele de care se dezbracă sufletul meu atât de lipsit de pudoare, mă veți cunoaște mai bine.

Dar acum, la început de toamnă, am văzut cum copacii prind viață. Acum am văzut luminile Nordului și mi-am regăsit cuvintele. Pentru că războiul din mine s-a încheiat ( cel puțin pentru moment). Cumva…s-a semnat un armistițiu. Și…în acest decor tăcut am decis să îmi mai dau o șansă. Mie si sufletului meu. Mie și scrisului care izbucnește din buricele degetelor mele.

Poate că la finalul acestui concurs voi cuteza să spun  că mă recunosc. Nu îmi voi sparge crezurile de zidurile pe care mi le-am ridicat singură. Sunt convinsă că la un moment dat, scrisul mă va elibera. Știu cumva că mă va depărta de cea care sunt acum, dar mă voi cunoaște mai bine…așa….departe de societate și pierdută printre cuvinte. Cred că aceasta este cel mai bun moment!

Provocarea fiecărei probe, fiorul rezultatelor….aștept totul cu nerăbdarea pe care o resimțeam acum 3 ani. Sunt convinsă ca la finalul concursului voi câștiga tot ce are mai de preț SuperBlog-ul : creativitate și curaj. Până la urmă…tot ceea ce provoacă, schimbă ceva în tine.

Și așa…voi învăța din nou noțiunea de “acasă”!

Bine ai venit în concursul SuperBlog 2016, suflet al meu!

10 thoughts on “I will trust my future self – SuperBlog 2016

  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Ra.Luca! 🙂
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna creativa iti dorim!

  2. Pe blog trebuie să fii lipsită de teamă. Aici ești tu, toată lumea te acceptă așa cum ești și nimeni nu te judecă. Iar dacă cineva îndrăznește să o facă, înseamnă că are nevoie de ochelari! 🙂
    AVBS Credit îți urează succes, spor și inspirație!

Ganduri

