Nomination · Uncategorized

Liebster Award Nomination

lba1

Să fiu sinceră cu voi: până în această dimineață am fost oarecum privată de internet. Nu…nu a fost nimic greșit, nimic de compătimit. A fost momentul meu de liniște, de căldură, de libertate absolută.

Dar…odată revenită în contact cu această lume virtuală, atât de dragă mie, mi-am dat seama că am primit această nominalizare. Așadar…în primul rând țin să mulțumesc lui M. ,( iertare să îmi fie însă nu știu numele tău complet)  și unei blogărițe extrem de dragi : Loreen pentru această “provocare”.

Știu fetelor că poate încalc multe reguli, însă voi răspunde la ambele seturi de întrebări, pentru că apreciez foarte mult faptul că v-ați gândit la mine.

La început ar trebui să vă prezint regulile, așa cum mi-au fost aduse la cunoștință și mie. Acestea sunt:

    1. Mulțumește persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
    2. Răspunde la toate întrebările primite;
    3. Nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
    4. Formulează 11 întrebări pentru cei nominalizați de tine;
    5. Nu poți nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
    6. Trimite-le nominalizaților un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie

a12df81d7471daa07d3dab7fc6be064b

Și acum….întrebările pe care le-am primit odată cu această nominalizare de la M.:

  1.  Prietenie sau iubire?

La această întrebare cred că răspunsul vine de la sine: iubirea, cu tot ceea ce presupune ea. Nici nu cred că aș fi pusă cumva vreodată în situația de a alege între cele două pentru că eu iubesc fiecare persoană apropiată. Prietenii mei mă definesc, gesturile lor, glumele lor, felul lor de a fi. Îmi place să spun că sunt făcută din bucăți ale sufletelor prietenilor mei.
Cât despre iubirea aia care ține morțiș să te macine din interior și să fure fiecare clipă de liniște pe care încerci tu ca persoană să o câștigi…ei bine, pot spune numai că doresc fiecărei persoane să o cunoască la un moment dat.

  1. Exista un vis măreț?

Viața prin definiție este un vis pe care sufletul nostru îl trăiește zilnic. Măreție? Bineînțeles. Dacă vrei….eu văd și puțină magie în toată povestea asta.

Visul meu măreț? Este vorba despre materializarea fericirii: să iubesc mereu, să am alături oamenii dragi și să nu înceteze vreodată obsesia mea pentru medicină, aviație și blog.

  1. Ceea ce te caracterizează?

Sunt un amalgam de nebunie, așa imi place să cred. Cred că încă sunt prea naivă, prea orgolioasă și mult ,….mult prea curioasă.

  1. Ești împotriva persoanelor cu orientări sexuale diferite?

Nicidecum. Este alegerea lor. Așa cum unii dintre noi vrem să visăm mai mult sau de ce nu….să obținem mereu mai multe, indiferent care sunt limitele ce ne caracterizează.

Este vorba despre iubire la urma urmei!

Eu zic să lăsăm iubirea să își cunoască propriul curc.

  1. Neuitând a fi copil câteodată, consideri că e o parte esențială a unei vieți împlinite?

Copii se bucură de fiecare lucru în adevăratul sens al bucuriei. Ei trăiesc și respiră cu adevărat, nu pentru un anumit scop. Cred…că dacă încercăm să păstrăm amintirea copilăriei în noi, am fii cu toții mult mai fericiți.

  1. Blogul tău este ceea ce ți-ai dorit?

După atâția ani am reușit să încropesc o imagine mai adevărată a blog-ului meu. Încă nu este ceea ce mi-am dorit. Nu știu dacă scriu bine, dar scriu ceea ce simt. Și sunt recunoscătoare fiecărei persoane care-și rupe din timpul personal pentru a trece cu privirea peste cuvintele mele.

  1. Îți place romantismul într-o relație?

Există vreo relație lipsită de romantism?

Nu pot crede asta. Ah…uite și răspunsul la întrebarea ta.

  1. L-ai ierta pe cei care te trădează?

Aș putea să îți spun că nu, mai ales într-o relație, dacă cumva asta mă face să par o persoană mai puternică. Însă…dacă iubesc, iert. Chiar dacă este vorba despre o trădare, pentru că atâta timp cât mă comandă inima, nu prea pot să am ceva de spus. Evident…nici iertarea asta nu ține până la Doamne- Doamne și înapoi , și nu este un dar primit încontinuu.

  1. Roman preferat?

Nu știu. Iubesc vreo 37 de romane, de la ” La răscruce de vânturi”, până la “Adio Arme”, “Pacientul meu Sigmund Freud,”Defăimarea lui Paganini”, “Picnic la marginea drumului ” și “Geamilia”

Nu sunt unicele, evident…însă sunt primele care mi-au venit în minte.

  1. Ai gusta din adrenalina extremă?

Împinsă de la spate de cineva mai curajos decât mine…de ce nu?

  1. Ești fericit/ă cu ceea ce ai in prezent?

Normal! Am tot ce și-ar putea dorii cineva.

Iubesc, sunt iubită la rândul meu, călătoresc, am prieteni ai naibii de buni, citesc, pictez…

Îmi lipsește numai un lucru ( dacă mi se permite o mică doză de alint pe final): să scriu mai mult și să câștig mai mulți cititori pe blog.
Aparte de asta…doresc tuturor fericirea mea de acum și zâmbetul pe care îl am fix în momentul ăsta pe chip.

Dacă aveți nevoie de o cafea bună… Dați un semn.

Mulțumesc…mi-a făcut plăcere să îți răspund la întrebări.

049fb6356d540f8f490e925b93817254

Urmează bineînțeles seria de întrebări de la Loreen:

  1. Care este motivul pentru care ai ales să scrii pe un blog ?

În primul rând…scrisul este evadarea mea, chiar și de mine însămi. Apoi…într-o oarecare măsură, mă ajută să mă cunosc mai bine, să îmi anticipez pripriile gânduri. Mă eliberează, mă face fericită, mă ajută să respir un aer mai curat, mai încărcat de romantism și …evident, mă ajută să cunosc mai multi oameni superbi.

     2.  Care este locul perfect pentru o vacanță ?

Cred că este imaginea unei căbănuțe undeva într-o pajiște, înconjurată de o mică pădure, cu doi cai și…un mic lac. Obligatoriu lipsit de internet însă cu o foaie și un creion măcar, pentru situația în cazul în care mă prinde inspirația de urechi și trebuie să îi ofer atenție 🙂

      3.   Ce te determină să scrii ?

Ceea ce trăiesc. Fie că este vorba despre o serie de întâmplări obișnuite, fie că este ceva legat de spitale sau pur și simplu…simt nevoia să fiu vocea aia nebunească care pâsâie dintr-un colț întunecat : iubiți mai mult, visați mai mult!

       4.  Care este visul tău ?

I-am răspuns și lui M. la întrebarea asta: fericirea ! Ăsta este visul meu. Dacă voi reușii ca prin ceea ce voi face să fiu un om fericit…atunci pot spune că mi-am îndeplinit visul.

        5. Cafea sau ceai ?

Cafea ….nici nu încape discuție. Fie simplă, fără lapte și zahăr, ori….cealaltă extremă: cu o doză foarte mare de lapte și două lingurițe de zahăr.

         6. Ce ți-ai spune dacă te-ai putea întoarce în timp ?

Continuă să crezi în ceea ce iubești și fii mai încrezătoare, fetiță!

         7. Mare sau munte ?

Munte. M-a câștigat pentru totdeauna muntele.

         8. Care este cartea preferată ?

Am răspuns și la această întrebare, însă dacă tot am admis că am în jur de 37 de cărți pe care le iubesc pot să îți ofer și ție alte titluri : ” Zeii sunt singuri”, “Numele trandafirului”, “Cei patru călăreți ai apocalipsei”, “Doi ochi albaștrii”.

         9. Care este primul cuvânt care îți vine în minte pentru a te descrie ?

Copilărie!

          10. Care este anotimpul tău preferat ?

Iarna cred:)

            11. Care este prima întâmplare care îți vine în minte când te gândești la copilărie ?

Cum furam merele bunicii când încerca să facă plăcinta aia divină.

Îți mulțumesc și ție Loreen pentru această provocare atât de dragă mie!

1df99f2253f09f30647a2f659a6daffb

Iar acum…..cele 11 întrebări la care mi-ar plăcea să răspundă cei pe care i-am nominalizat eu.

  1. Folosiți 7 cuvinte pentru a descrie cele mai importante caracteristici ale voastre.
  2. Cu toții sunteți blogări,așadar începem cu începutul … ce anume vă face să scrieți? De unde se naște inspirația voastră?
  3. Care credeți, ca și blogări, că sunt cititorii cărora blogul vostru li s-ar potrivii ca o mânușă? Ce fel de oameni s-ar simții “ca la ei acasă printre cuvintele voastre”?
  4. Sunteți oameni frumoși și se simte prin fiecare articol că scrieți din suflet, însă ce anume vă face fericiți?
  5. Cum arată o dimineață perfectă în opinia voastră?
  6. Sunteți cu adevărat fericiți în acest moment?
  7. Care este/sunt cartea/ cărțile care a/au reușit să vă impresioneze. De ce?
  8. Ce vreți să schimbați în lume? Unde anume credeți că ar trebui să se “lucreze” cu ceva mai multă atenție?
  9. Fiecare vis este măreț și sunt conștientă că multe dintre ele vor rămâne numai pentru sufletul vostru, însă…împărtășiți cu mine unul dintre visele voastre.
  10. Credeți încă în magie? De orice fel…fie că este vorba de magia copilăriei, fie că este vorba despre o poveste de iubire aproape magică?
  11. Ultima…nu este tocmai o întrebare. Știu că uneori, o fotografie valorează 1000 de cuvinte. Oferiți-mi mie și tuturor cititorilor voștrii o fotografie care vă reprezintă și dacă doriți, explicați în câteva cuvinte ce înseamnă imaginea respectivă pentru voi.

Vă mulțumesc pentru răbdarea pe care o aveți.

Vă mulțumesc pentru că scrieți așa cum o faceți, vă mulțumesc pentru că sunteți oamenii ăștia minunați. Aș vrea să am ocazia să vă cunosc pe unii dintre voi, însă până atunci mă bucur că lăsați cuvintele să grăiască pentru voi.

Cei 11 nominalizați ai mei sunt ( poate că am trișat un pic, pentru că nu au cu toții sub 500 de follow-uri, însă sunt oameni dragi, ale căror cuvinte le citesc cu drag zilnic , iar ăsta este un omagiu pentru ei în primul rând și pentru munca superbă pe care o fac pe propriile blog-uri) :

  1. Anasstassya
  2. Mishuk
  3. Razvan Pascal
  4. La Fée Blanche
  5. Adina Mirela
  6. Ratzone
  7. Crisego
  8. Corabogdan
  9. Alina
  10. mayaElle
  11. Andreea Păunescu 
14 thoughts on “Liebster Award Nomination

    1. Hi hi:) Când pic pe blogul tău, îmi recapăt o parte din liniștea și veselia de care am nevoie, cum să nu-mi fi dragă? Și chiar dacă nu las niciodată urme, întotdeauna îți sorb cu nesaț scrierile

  1. `⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫..❤ ★
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫★.¸¸.•❤ ★
    ❀————║╔╗╗╔╔╗▄▀▄▀▄❤ ★.¸¸.•❤ ★
    —❀———║║║║║╠╝▀▄─▄▀
    ❀————╚╚╝╚╝╚╝──▀ ƒoґ ƴ
    ___$$$$$$$$______$$$$$$$$§
    _$$$$$$$$$$$$__$$$$§§(¯`v´¯)$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
    _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
    ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$øʊ ❤ ★.¸¸.•❤ ★
    ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
    ________$$$(¯`(●)´¯)$$
    ___________$(_.^._)$
    ____________$$$$$$❤
    ____________________◕
    __________________◕
    _______________◕
    ____________◕
    _________◕
    ______◕
    ____◕
    ___◕
    __◕
    _◕
    _◕



    _◕
    __◕
    ___◕
    _____◕
    _______◕
    _________◕
    ___________◕
    _____________◕
    ____________▌▌◕▐▐
    ___________▐▐____▐▐
    __________▐▐▐_____▐▐▐
    _________▐▐▐_______ ▐▐▐▐▐▐
    ________▐▐▐_______▐▐▐▐__▐▐
    _______▐▐▐▐______▐▐▐▐__▐▐▐
    ______▐▐▐▐______▐▐▐▐▐_▐▐▐▐
    _____▐▐▐▐▐_____▐▐▐▐▐_▐▐▐▐
    _____▐▐▐▐▐___▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐_▐▐▐
    ____▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐_▐▐▐▐
    ___▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐_▐▐▐▐
    __▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐
    _▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐▐
    _▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐
    _▐▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐
    _▐▐▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐
    _▐▐▐▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐
    _▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐
    _▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐._

  2. ralu 🙂 apreciez enorm ceea ce faci, apreciez faptul ca ma citesti, ca m-ai nominalizat… nici nu stiu sa exprim in cuvinte… mi se pare ca nu sunt indeajuns pt a-ti multumi. eu insa am un fix. nu scriu pt liebster sau orice alte chestii de genu. nu caut premii. daca doresti, am sa-ti raspund la intrebari, dar te rog sa nu te superi, eu n-am sa dau leapsa asta mai departe. sa nu te superi te rog. asta nu inseamna ca nu apreciez si nu citesc munca celorlalti. cei pe care ii citesc, le dau stelute si ii urmaresc sunt familia mea virtuala. o seara minunata si inca o data iti multumesc

    1. Cum poți sa crezi ca m.as supăra, mai ales pe tine? Dar mi.ar plăcea totuși sa știu Cum se pliază unele dintre acele întrebări pe felul tău de a fi. Deci…..ca o pura curiozitate personala, as vrea dacă poți sa răspunzi la întrebări. Și din nou….evident ca nu ești obligat sa continui aceasta leapșă. Eu te.am nominalizat pentru ca ești unul dintre oamenii care au avut un rol foarte important în mutarea mea și transformarea acestui blog, plus de asta apreciez foarte tare modul în care scrii:) și sunt la curent cu toate articolele tale, chiar dacă nu las neapărat vreo urma a trecerii mele printre cuvintele tale:)

      1. e doar meritul tau… faptul ca scrii cu pasiune, cu sentiment, se simte in mesajul postarilor tale. eu nu am facut nimic, chiar nimic, doar te-am incurajat iar pt asta nu merit un premiu. in felul tau dai culoare blogosferei, si ne ajuti pe noi, cititorii, sa descoperim ca nu suntem singuri in ganduri si trairi. poate si niste raspunsuri… si da, voi raspunde la intrebarile tale 🙂 (pe mail) iar daca tu faci cafeaua buna… sa stii ca eu fac… frappe :p

Ganduri

