Uncategorized

Controverse interioare

image

O să încep prin a pune la punct o concluzie, un adevăr pe care sufletul meu aștepta de mult prea mult timp să îl recunoască: Tragedia vieții mele a fost să îl cunosc.

Sună atât de plin de dulcegării adolescentine,sunt conștientă de asta.Sună chiar pompos, rupt din contextul în care am încercat să mă afund în ultimul timp , dar chiar și așa … nu îmi pot permite luxul de a nu recunoaște drama plină de încântare a sufletului meu .

Tragedia asta…este de fapt zbaterea unui om în încercarea sa de a face față unor schimbări pentru care nu era deloc pregătit. Eu , mă temeam atunci, mă tem chiar și acum de momentul în care va apărea în viața mea cineva care să îmi promită o fericire fără margini , o perpetuă evadare din lanțurile în care chiar eu m-am înfășurat . Problema este de fapt găsirea persoanei care să facă cu adevărat asta. Știți la ce anume mă refer. Este toată acea poveste din care nu îți dorești să pleci, acel capitol pe care nu mai dorești să îl închei cândva . Este vorba de persoana care reusește să îți citească fiecare gest,de cel care știe exact cum îți bei cafeaua, cel care iți știe privirea încărcată cu teamă și în egală măsură ,este vorba despre cel care știe când anume să te lase singură cu tine însăți.

Vorbesc din nou despre unica poveste de iubire pe care o veți întâlnii cu toții, pentru că este al naibii de adevărat că avem parte de o singură poveste, de “acea poveste”. Asta… este o ipoteză cu adevărat tragică, așa-i? La câte sute de lacrimi depărtare de momentul în care ne aflam acum putem găsii fericirea? Pentru că,  vedeți voi, slujba perfectă, prietenii cei mai buni, părinții care vă  sunt alături indiferent de situație,  libertatea fără margini și chiar băile lungi cu spumă  și miros de rodie, uneori….doar uneori, nu sunt suficiente. Și când la lăsarea serii încercăm  să ne adunăm  bucată  cu bucată ne dăm  seama că o mică  parte lipsește. Poate că  acea parte ne definește mai mult decât am vrea sa acceptăm. Acest gen de moment mă face să  îmi doresc să  evadez pentru un timp, fie că  este vorba de fuga printre cuvinte, fie că este vorba de nopțile pierdute în favoarea gărzilor burdușite de cazuri interesante…fie că  este pur și simplu vorba despre dorința de a pleca pentru 2-3 zile într-un loc fără conexiune cu lumea de afară.

Lumea nu mai este de ceva timp un loc romantic, însă unii oameni încă mai sunt. Și în fiecare dintre acei oameni zace speranța mea.

Așadar. ..următoarea perioadă o voi dedica ideii de romantism și naturalețe care sper să  existe încă.  Îmi place să cred că voi începe călătoria de acormodare a sufletului meu. Timpul este de partea mea, sentimentele sunt de partea mea,speranța asemenea…urmează numai să găsesc bucăți de fericire penare la final le voi pune laolaltă. Și tabloul final va arata cât de multă fericire poate fi în lume,chiar dacă uneori trecem pe lângă ea zâmbindu-i galant.

6 thoughts on “Controverse interioare

    1. Mă bucur din suflet pentru că am fost printre cei nominalizați de tine. Este o plăcere să fac parte din această categorie și o adevărată provocare acea suită de întrebări pe care mi-ai oferit-o:)

Ganduri

