Uncategorized

Curățenia de vară a sinelui

Gândindu-mă…îmi dau seama ce om norocos sunt. Am găsit o dragoste simplă, curată…am lăsat-o ( temătoare) să își facă jocul în interiorul meu și așa, m-am trezit plină de eternitate. Am reușit să mă separ în mici bucăți de trup și minte, iar apoi să mă refac numai din ce îmi place.

Mă identific cu sunete din ce în ce mai nebunești. Mă regăsesc din ce în ce mai des în cadre nocturne. Am uitat să mai scriu, deși numai așa îmi aduc aminte ce iubesc să fac. Dar…am încetat să caut evadări din utopia ce mă înconjoară.

Do you feel your eyes on fire?

Eu iau foc pe de-a-ntregul ! Mă adun din mine, aflată în tăcere în fața sufletului meu. Îl văd intrănd între amintirile mele purtând blugi albaștrii și tricoul alb pe care l-am îndrăgit vara trecută. Înainte de a-și face loc printre imaginile oamenilor mei, văd că își ia și puloverul din lână croșetat de bunica mea de Crăciun.

– Crezi că vei avea nevoie de el?, îl întreb contrariat

– Crezi că în interiorul tău este atâta iubire cât să îmi asum acest risc? răspunse fără să mă privească.

” Poate că are dreptate.”

Eu nu mă mai recunosc suficient de bine încât să îl pot supune la o așa încercare. Iubirile mele-s multe, e adevărat, dar sunt oare suficiente încât să încălzească sufletul meu?

De aceea sunt în renovare. Dar este pe sfârșite. Acordați puțin timp sufletului vostru și lăsați-l să vă cotrobăie printre amintiri. Poate veți fi la fel de surprinși ca mine, sfârșind prin a vă întreba câtă iubire ați acumulat voi în ultimul timp. Și dacă v-aș spune că niciodată nu o să vă mai fie frig sau foame, sau nu veți mai simții durerea, dar toate astea numai dacă sufletul va găsii suficientă iubire în interiorul vostru, m-ați crede?

Nici eu nu o fac….dar sper că așa este. Pentru că , există așadar o speranță. Ceva care-mi spune că timpul nu trece în necunoștință de cauză.

Trăiesc iubind și asta simt și amintirile mele. Căci amintirile rezistă dacă au suficinetă iubire.

Și….din an în an, atunci când ai nevoie de o curățenie de primăvară, poți să te simți om. Văzându-ți prietenii, simțindu-ți amintirile vei căpăta cel mai frumos dar al timpului: eternitatea. Iar o zi în care să simți o eternitate de iubire este cel mai frumos dar.

Poate că primăvara care-mi bate ca o fetișcană-n geam mă face să vă vorbesc astfel. Dar parcă ar fi păcat să nu vă știu victorioși după această perioadă de curățenie a sinelui. Iar victoria ar însemna să vă apreciați mai mult, pentru unii dintre voi…să vă cunoașteți mai bine!

Slăbiți puțin centurile care vă mențin între rigorile societății și faceți această introspecție!

Dobânzile pentru fericire sunt din ce în ce mai mici, iar sufletul nu cred că va mai fi dispus să vă ofere împrumuturi. căci Timpul nu girează pentru voi la nesfârșit!

I will look after you and I will look

Ganduri

