Confesiuni · Uncategorized

Confesiuni 1

e10ce2e68a1134de10910eb5aa563346

Nu cred că îmi vor ajunge țigările pe care le mai am ca să îmi termin confesiunea.

Femeile…ahhh femeile! Monștrii ăștia pe care îi admir din cap până-n picioare! Făpturi pe care nu cred că voi ajunge să le cunosc vreodată în totalitate. Mă inspiră, mă manipulează, mă citesc mai bine decât o fac eu însumi, mă fac să îmi uit principiile, dorințele, mă duc până în Rai și apoi mă trântesc cu putere de Pământ. Din nou și din nou!

Iubirea unei femei te arde, e pătrunzătoare precum un fier încins. Iubirea unei femei, îți scrie în carne. O Femeie care te iubește cu patimă lasă în urma ei un spațiu deschis, o poveste nescrisă, deși trăită cu toată ființa. Am cunoscut femei și fete deopotrivă. Le-am iubit pe toate. Le-am admirat și m-am lăsat fermecat de puterea lor.

Dar…pfff, în timp ce fetele sunt acele vise cu ochii deschiși, o femeie este un adevărat coșmar. Vă spun, o femeie adevărată, pură și puternică în același timp este cel mai negru vis al vostru. Nu pentru cum vă veți simții lângă ea, căci o femeie vă poate face să credeți că lumea este toată la picioarele voastre. Ci pentru că veți începe să deveniți dependenți de chipul și vorbele ei. O femeie adevărată vă va însemna sufletul pentru totdeauna.  Viața lângă o așa făptură va fi un carusel,dar nu pentru ea. Căci…o femeie adevărată știe să folosească cuvintele cu grijă, dar mai ales atingerile.

Astăzi voi vorbii despre femeile adevărate pe care le-am întâlnit. Pentru ca această confesiune să fie cu atât mai adevărată, voi trebuie să mă citiți cu sufletul. Și mai bine dacă sufletul vă este acum pustiit de iubire. Căci asta înseamnă că ați fost vizitați de o femeie.

Ați mai văzut una vreodată? Este aceea care se îmbracă elegant și în același timp plin de senzualitate. Este cea care vă privește și vă face să credeți că lumea se oprește în acel moment. Și nu mai contează nimic afară de voi doi. Este cea care poartă tocuri numai pentru că știe că ele sunt parafa unei feminități de care în niciun caz nu duce lipsă. Este cea pe care am regăsit-o de multe ori în lenjerie intimă, așteptându-mă ascunsă după o pătură pufoasă, citind.

Nu am cunoscut multe de acest fel. Dar cele care au trecut pragul inimii mele au rămas acolo.Fiecare dintre ele a fost conștientă că poate să fie o seducătoare,însă nu datorită sânilor mari. Au știut exact cum să îmi ispitească imaginația printr-o vorbă bine articulată și cum să mă facă să îmi macin creierii în absența lor datorită unui gest extrem de bine plasat.

Erau cele care știau să îmi arunce priviri pline de subînțeles și mă făceau să le doresc chiar și atunci când urmăream o piesă proastă de teatru. Mă afundau în cărțile pe care le citeau și mă comparau cu eroii din romanele lor, făcându-mă din ce în ce mai curios să descopăr ceea ce ele se pare că știau dinaintea mea. Mă priveau ca pe un copil. Și mi-a plăcut asta, pentru că îmi dau seama că bărbații rămân mereu niște copii.

Mă atingea într-un fel…

Uitam de mine, uitam tot ceea ce știam. Ajungeam să mă trezesc după ce îi părăseam culcușul, întrebându-mă ce dumnezeu a putut vedea ea în mine. Mă susțineau fără întrebări, spunându-mi că datorită sclipirii pe care o am în ochi, voi ajunge departe. Femeile astea, adevărate, erau acolo. Erau în zorii zilei, cu tenul respirându-le liniștit, erau cele care îmi aduceau o cafea în toiul nopții în timp ce eu lucram la un alt proiect. Erau visătoarele care își făceau planuri de viitor și mă includeau întotdeauna în ele.

Am avut norocul să cunosc 3 femei adevărate, însă numai pe una dintre ele am iubit-o ca și cum viața mea ar fi depins de asta. Și…într-un final așa a ajuns să fie. A fost singura chemare de care am avut nevoie și a știut exact ce să caute și ce anume urma să sădească în mine. Mi-a bântuit visele o bună perioadă de timp, până când am ajuns să nu mă mai simt om dacă nu eram lângă ea.

Mergi până în Iad și înapoi, căutând-o. Strigă-i numele! La început, de fiecare dată când nu știi ce să faci, apoi când te simți singur, apoi vei ajunge să respiri rostindu-i numele. Îți va intra pe sub coaste și va trăi prin tine. Te va fereca între atingerile ei și niciunde altundeva nu vei mai simții la fel.

Nu îmi cerea nimic, tot ceea ce făcea, făcea din plăcere. Și se simțea asta. M-a făcut să îmi doresc singur să îi ofer totul. Nu concepeam să îmi imaginez o secundă în care ar fi fost tristă. Mă străduiam așadar să fiu mereu mai bun, să învăț să ascult mai multe. Niciodată nu m-a întrebat de ce am ajuns târziu acasă, ci m-a îmbrățișat spunându-mi că “i-am cam lipsit”. Și de atunci, nu am mai întârziat niciodată.

Făcea mereu combinații nemaiîntâlnite în bucătărie, dar cumva…printr-o minune pe care nici acum nu o înțeleg, erau toate extrem de gustoase. Ce să mai? Mi-a cucerit aerul de deasupra capului si pământul de sub picioare, Nu puteai să nu iubești tot ceea ce ține de ea.

A naibii simplitate! Păcătoasă este!

Așadar…

O femeie adevărată trebuie căutată printre visătoarele pe care le întâlniți. O femeie adevărată nu este un mit, vă jur! Ea este poate cea pe care o întâlniți diminețile în autobuz, sau cea care râde cu putere la o glumă bună. Spusă chiar de voi. Ea este cea care dorește, care vrea să obțină totul de la viață, ea este cea care își face planuri în independența ei, acea independență în care este mereu pregătită să vă primească. Femeia asta știe când să vă îmbrățișeze și când să vă dea foc dorințelor. Ea este cea mai bună prietenă a voastră, cea mai puternică susținătoare și cea mai atentă.

Femeile astea…vă vor găsii. Trebuie numai ca atunci să aveți sufletul deschis și să știți să citiți printre rânduri.

Ganduri

