Super Blog 2014!

Perfectă sincronizare a dorinţelor mele!

giphy (2)

Ei bine….iarna nu mă pot abţine. Mă gândesc la orice. De la iluzia Moşului, până la frigul de dimineaţa, ori la zăpadă, ori la liniştea pe care mi-o inspiră un brad plin de omăt. Iarna…iarna am nevoie de o colecţie noi de suflete. Iarna am nevoie de cineva care să îmi aducă aminte de mirosul de scorţişoară ori de bucuria de a ajunge acasă cât mai repede. Pentru că iarna…toate emoţiile sunt mai puternice. Pentru că iarna simt totul parcă de sub imaginea sufletului meu îngheţat.

Hainele se schimbă, noi ne schimbăm, decorurile se schimbă. Însă…chiar şi aşa, acordăm o mare importanţă unghiilor. Mai exact culorilor de pe unghii. Sau nu am dreptate? Câte dintre voi nu se pot lăuda cu o colecţie impresionantă de nuanţe de unghii. Mai mult decât atât: avem în dotare culori pe care băieţii nici măcar nu le pot denumi. Avem totul…de la roşu foc, la roşu carnim sau burgundy. Avem verdele praz şi verde brotăcel. Poate chiar şi verdele brad. Avem galbenul fosforescent, galben soare, galben pal. Totul. Dar cel mai important lucru este că totul este în ton cu noi. Şi vremea de afară. De câte ori nu am purtat unghiile negre numai pentru că simţeam nevoie să auzim acordurile unei melodii rock? Ori…cinele alea târzii când ne coloram în roşul ăla puternic şi aranjam masa cu o atât de mare dibăcie? Dar iarna…iarna ce ne defineşte? Ce putem folosi în mijlocul iernii şi să reuşească să ne umple de farmec?

Vă propun ceva? Noua colecţie: lacuri Farmec collection 2014. Pe scurt: noul trend din aceasă iarnă. Au de toate, suficiente cât să mulţumească până şi pe cele mai mofturoase dintre noi.

Prima dată…când auziţi iarnă vă gândiţi la zăpadă,nu-i aşa? I’m freezing out there, aşa ne şoptesc unghiile din spatele mânuşilor călduroase. Un lac de unghii ce imită parcă frigul din jurul nostru. Dacă ne facem una cu lumea din jur, ei bine, putem să ne facem una şi cu frigul de afară. Sau….Iarna înseamnă brazi, nu? Acei minunaţi brazi imens de înalţi şi parcă mai minunaţi decât vara. Păi în cazul ăsta vorbim de Tree’s Rock, un verde mai pur decât aţi cunoscut până acum. Nu glumesc!

Cât de mare este bucuria la gândul sosirii Moşului? Dar cum staţi cu pregătirile? Ei bine…şi unghiile pot fi în ton cu euforia ce vă cuprinde. Şi asta poartă un singur nume: Santa’s Here. Un roşu la fel de puternic precum costumul Moşului.

nails_by_thiefoworld-d7d0g1tDacă mi-ar permite timpul acum…v-aş pune în faţa ochilor toate aceste inovaţii. De ce? Pentru că trebuie să ştiţi. Pentru că ele sunt de toate şi în toate felurile, însă sunt numai pentru noi. Sunt făcute purtând parcă amprenta noastră. Pe fiecare sticluţă( care apropo, se află sub semnătura unui preţ extrem de bun) este ştampilată emblema feminităţii. Dar aşa cum v-am povestit acum ceva luni, cred eu că cea mai delicată a unei femei adevărate( chiar a acelei femme fatale) este reprezentată de mâinile ei. Mereu mai fine, mereu în căutare de iubire, mereu atent dichisite. Şi cum ar putea o femeie să fie mai delicată şi mai surprinzătoare decât prin unghiile aranjate, în ton cu personalitatea ei?

Vorbim de o suită de culori, vorbesc chiar de combinaţii în ton cu starea de spirit şi sărbătorile cele mai dragi. Este vorba de o sincronizare perfectă a  felului nostru de a fi, este ca şi cum s-ar fi inventat un mijloc prin care să zâmbim cu mâinile, cu atingerea, cu toată persoana noastră. Ştiu…ridic mult în slăvi aceste inovaţii însă o fac pe bune! Pentru că le-am folosit şi m-au uimit de-a dreptul.

Decât să vă vorbesc în cuvinte mari…mai bine v-aţi asuma încrederea în mine, aţi intra pe site-ul lor şi aţi căuta oja sau lacurile de la Farmec. Vă garantez că nu veţi fi dezamăgiţi!

e20e0BS

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2014!

Ganduri

