Super Blog 2014!

Nu vă atingeţi de minunăţia ce îmi aparţine!

tumblr_m9umj8Nmlu1qe8b7mo1_500Doamne…cât de bine arăţi! Eşti exact aşa cum mă aşteptam! Plină de parfumul maturităţii, tăcută…distinsă. Şi partea bună este că am parte de mai multe Tu-uri! Partea bună este că te-am desprins din braţele întregului Tu pentru a te desface în bucăţi care să mă încânte cu fiecare înghiţitură! Cel mai bun serviciu este cel că am parte de tine zilnic. Pot să mă înfrupt din gustul tău delicat de fiecare dată.

Dar ei…înfometaţii! Ei, nebunii ce stau şi pândesc pe la colţuri, aşteptând. Aşteaptă….cerşesc o singură clipă de neatenţie din partea mea ca să te facă a lor! Pot să îi văd chiar şi acum, cu gurile deschise precum nişte vagabonzi plini de poftă. Mi se par monstuoşi, cu mâinile alea lungi cum se întind pe masa noastră, masa noastră sacră, locul pe care îl împăţim numai noi doi. Vor să te aibă. Nu te-aş da pe nimic!!! Să îi las să te molfăie şi să distrugă orice urmă de delicateţe?

Nicidecum! Eu sunt fanul tău! EU! Eu am fost ales dintre atâţia alţii pentru a-ţi fi alături cât pozezi aici. Eu sunt cel care te porţionează zi de zi, cel care te aşează cu blândeţe pe farfurie şi te dichisesc cu câte o scobitoare. Nu o să îi las nici măcar să te privească. Sau poate o să le permit asta. Să te vadă de departe.tumblr_inline_n96jjgg0ag1s6iq1h

Pentru ca vreunul dintre ei să te guste, trebuie să te merite! Trebuie să te vadă aşa cum eşti. De departe. Da! Înainte să le dau o parte din tine…. da, da , da!

Aici….punem aici, la 5 m în spatele tejghelei o linie pe podea. Dacă vor să guste, trebuie să stea aici şi să îmi spună dacă eşti tăiată corect. Dacă liniile tale sunt clar delimitate. Dacă ghicesc, pot să treacă mai departe. Nu….nu bucată mică de viaţă, nu te speria. Nu înseamnă ca te dau imediat lor. Dacă au ghicit îi las numai să se apropie. Apoi, fără să te guste sau să te miroasă, îi vom pune să te măsoare din ochi. Vreau să îmi spună dimensiunile tale exacte! Bine, nu sunt chiar absurd. Nu exacte…le dăm o marjă de 2mm. Nu mai mult. Nu…nu mă privii aşa, nu sunt rău. Te protejez numai. Tu eşti atât de perfectă, atât de gustoasă, atât de parfumată încât nu te poate avea price vagabond înfometat!

Dacă ghicesc şi asta….Nu ! Nu…nici acum nu te voi da lor! Trebuie să te miroasă. Şi să îmi spună ce parfum ai, dacă ai fost afumată cu lemn de fag ori nu. Apoi să …ce să facă ca să te merite? Tu nu eşti numai o bucată de brânză! Nu…tu eşti gustoasă şi savuroasă şi…Eu, EU sunt fan brânză. Sunt un Fan al tău!

no-touching-animated-gif1Le cer totul înainte să te dau.Vreau să ştiu unde locuiesc înfometaţii ăştia. Unde lucrează, cum se numesc. Vreau să le ştiu CNP-ul, adresa de e-mail…totul. Vreau să le fac o fotografie, să îi dau în urmărire la paznicul magazinului pentru cât de hămesiţi sunt. Dacă îi las să te guste acum…nu vor mai pune piciorul în magazin. Dar ştiu,…ştiu că asta nu îi va opri! Pentru că tu, tu eşti gustul cel mai bun!

Da! Şi atunci le voi spune să închidă ochii căci gustul tău trebuie simţit la întreaga lui valoare. Aşa că…în momentul în care au închis ochii şi îi văd stând în faţa mea cu gura deschisă aşteptând…voi ridica standul şi voi fugi cu tine! Par nebun? Nu te dau măi! Nu te dau pentru nici un ban! Nu te dau nici măcar celui care îmi dă toate datele lui! Nu te dau, delicată bucată de brânză nici măcar celui care ghiceşte dacă eşti perfect tăiată ori celui care îmi spune dimensiunile tale exacte! Nu te dau! Şi o să fug atât de tare încât…dacă va deschide ochii mai devreme, să nu mă prindă din urmă! Eu sunt promoter-ul tău Delaco, singurul care are dreptul de a fi aproape de tine!

Nimeni nu te va gusta, căci nimeni nu te iubeşte la fel de mult!

tumblr_m5xudcMwdi1r3nkzc

Articol scris pentru Super Blog 2014!

2 thoughts on “Nu vă atingeţi de minunăţia ce îmi aparţine!

Ganduri

