Super Blog 2014!

Miss Dior spune totul despre mine!

tumblr_n9103p8Gwd1thnf0go1_400Am spus mai demult ceva : Să te ferească Dumnezeu de un bărbat care iubeşte ceva mai mult decât să facă dragoste!
Ei bine, acum modificăm puţin fraza, însă păstrăm acelaşi motiv: Să te ferească Dumnezeu de un parfum capabil să te descrie exact aşa cum eşti!
Un parfum care imediat ce a pus stăpânire pe pielea ta, îţi spune şi povestea chiar mai bine decât ai face-o tu vreodată. Vorbesc de un parfum care va deveni parfumul Tău.Vi s-a întâmplat până acum? Ei bine..dacă da, atunci sunteţi nişte oameni norocoşi. Este ca şi cum ai găsii o părticică din tine ce a fost bine pusă la păstrare, undeva… aşteptându-te. Poate nu mă credeţi, sunteţi chiar îndreptăţiţi să o faceţi. La urma urmei cine ar putea concepe ideea potrivit căreia este posibil ca o aromă, ca ceva atât de diafan şi de necuprins să îţi spună întreaga poveste poate mai bine decât tine?
De ce? Pentru că atunci te va descompune şi te va reîntregi aşa cum nu te-ai fi văzut vreodată. Pentru că el îţi va da adevăratul tău fel de a fi. Parfumul ăla îţi va intra pe sub piele, îţi va prinde carnea şi o va face a lui fără a-ţi cere permisiunea vreun moment. Nici nu ai vrea să te întrebe dacă eşti sau nu de acord. Şi totuşi nu va uita să spună totul despre tine. Ai uitat,uneori, cât de mult obişnuiai să te bucuri de cele mai mici lucruri din viaţa ta?

tumblr_n6svfyfWFO1rp9kgfo9_400
Ei bine…am trecut şi eu prin asta. Până într-o zi dogoritoare de vară cât îmi pierdeam timpul într-un duty free. Priveam parcă deznădăjduită printre rafturile pline de sticluţe magice, aşteptând un semn. Efectiv…parcă stăteam anesteziată în faţa unei zone de parfumuri de femei, devenind din ce în ce mai mică în timp ce arome felurite mă înconjurau ca nişte mantii fosforescente. Până când…am simţit! Pe mine! Am simţit mirosul iubirilor mele, al viselor mele. Am simţit ceva care odată ajuns în interiorul meu declanşa filmul vieţii mele! Amalgamul ăla de joc şi simplitate. Bucurie, lejeritate şi…libertate. M-am trezit brusc din amorţeală şi am început să caut precum un copoi ce îşi urmăreşte prada. De sus în jos şi de la dreapta la stânga. Nepierzând nimic din privire, am trecut cu atenţie peste fiecare sticluţă. Era acolo, undeva, cu siguranţă! Şi mă aştepta, mă aştepta în timp ce îmi pava calea către ea cu esenţe de mandarină, iasomnie egipteană şi trandafir! Apoi, în timp ce pulpa degetelor mele a simţit atingerea unei fundiţe metalice am ştiut! Am ştiut că ceea ce îmi încânta în acel moment narinele urma să devină parfumul meu preferat. Amestecul atingea perfecţiunea prin adăugarea esenţelor irezistibile de mosc şi patchouli. O combinaţie remarcabilă, aşa să fie? Era combinaţia perfectă pentru mine, fiecare esenţă părea că mă înţelege şi tremură la gândul că pierduţi fim unii de ceilalţi, atunci, în acel moment, ne-am regăsit!
tumblr_lizns4fNUF1qfullio1_500Să fie numai un parfum de femeie? Nu….Credeam atunci şi cred chiar şi acum că acel parfum era de fapt o declaraţie. Ceva care odată ajuns pe pielea mea va striga lumii: aceasta este ea! Jucăuşă şi libertină, veşnic îndrăgostită, dar este Ea!
Nu cutezam să privesc denumirea parfumului. Aşadar mi-am mai acordat câteva clipe pe tărâmul din interiorul meu, uitând unde mă aflam. Căutam parcă prin mine, scotocind cu grabă şi nerăbdare răspunsurile venite direct din ochii sufletului meu. Am ridicat cu grijă sticluţa de pe raft şi am apropiat pulverizatorul de nările ce aşteptau şi ele, înfometate, o altă doză de perfecţiune. Sau poate nu perfecţiune. Ci omogenitate, echilibru perfect. Acea cantitate exactă din esenţele care mă caracterizează cu tot ceea ce sunt şi ascund eu. Atunci am inspirat profund în încercarea mea de a aduce în interiorul meu o cantitate cât mai mare din acel parfum, vroiam parcă să mă asigur dacă este cu adevărat un parfum.
Apoi…am văzut! Christian Dior , mai exact Miss Dior! Ăsta este numele parfumului care atunci mi-a captat atenţia. Acesta este numele parfumului care mă aştepta pe raft în timp ce îmi striga din toate puterile numele, în timp ce fiecare strigăt al său era pulverizat pe o altă încheietură. Sărea parcă , de pe o piele pe alta, de pe un fir pe altul până când m-a regăsit. De patru ani este declaraţia mea! Chiar şi acum , îl pot găsi oricând într-un magazin de parfumuri online, iar în acest fel pot să vorbesc sau să mă fac cunoscută chiar şi atunci când de fapt nu spun nimic.

Vă invit pe toţi să încercaţi, poate nu neapărat acelaşi parfum, căci cred că trebuie să simţiti prezenţa parfumului perfect pe propria piele, însă încercaţi să vă descoperiţi propria declaraţie.

Articol scris pentru Super Blog 2014!

One thought on “Miss Dior spune totul despre mine!

Ganduri

