Super Blog 2014!

Am învăţat să îmi pun viaţa într-o imagine care îmi spune povestea

pagePentru moment…v-aş pune că ştiu! Ştiu totul. Ştiu cât de mult vă doriţi să fiţi voi. Ştiu asta chiar dacă voi înşivă nu o ştiţi. Şi mai ştiu că uneori toţi ne-am dorit să fim creatori, să avem putere absolută asupra unui lucru care urmează să ne definească. Să îl modelăm noi, pas cu pas, gând cu gând. Ştiţi despre ce vorbesc? Dreptul acela…dreptul la personalizare. Uneori, viaţa se poate reduce la câteva cuvinte ori imagini. Uneori viaţa…deşi înseamnă totul, poate fi traspusă într-o lacrimă sau un zâmbet sau un chip. Sau…poate fi imaginea unei case, a unui moment.

Viaţa ta, poate fi incredibil de palpabilă.

V-aţi gândit la asta până acum? La puterea de a vă personaliza propria emblemă a vieţii voastre? Ar fi un cadou nespus,aşa-i? Să descoperiţi nu numai că viaţa este majuscula sufletului vostru ci că în buzunarul vostru de la piept se poate ascunde o bucată din această viaţă.

Eu am descoperit. Şi nu o să mă mai deghizez în cuvinte. Nu astăzi, căci acum este momentul să vă vorbesc despre propria mea părticică de viaţă. Astăzi este momentul să vă spun secretul fericirii mele. Este un amalgam de vise, amintiri şi dorinţe. Este un buchet legat cu o frază: Dacă poţi să visezi că ai ceea ce îţi doreşti, vei obţine totul.

actress-car-emma-watson-fly-free-freedom-gif-girl-infinite-logan-lerman-movie-the-perks-of-being-a-wallflower-young-youth-vielleicht-lieber-morgen-Favim.com-794528Pentru că…vedeţi voi, astăzi când sunt atât de sinceră, pot să vă mărturisesc că eu sunt făcută din vise, iar viaţa mea este o adunătură de bucăţi de Mine,cea din trecut , prezent şi viitor. Am descoperit de curând că folosind imboldul numit Colop pot crea ceva care să mă reprezinte total. Vorbesc de o ştampilă!

Da! Este atât de simplu. Un anume Printer G7  care adună printr-o singură atingere toată esenţa vieţii mele. Ce este diferit faţă de o ştampilă normală? Totul! Este diferită prin puterea pe care ne-o oferă. Este diferită pentru că poate să se metamorfozeze în atâtea feluri cât să ne reprezinte pe fiecare dintre noi. Nu contează ce faci, ce iubeşti, unde locuieşti. Ideea este că poţi să ai mereu lângă tine acest semn al Tău, Tu cel adevărat.

La început am fost puţin  nesigură. Ce mă reprezintă pe mine şi implicit, viaţa mea? Cum aş putea să pun într-o fotografie tot ce sunt eu în aşa fel încât este nevoie doar să priveşti această ştampilă şi mă vei citii din cap până-n picioare cu tot ce am iubit şi voi iubi vreodată. Cum aş putea oare să elogiez într-o singură fotografie o perioadă atât de lungă de timp? Căci evenimente sunt cu duiumul iar importanţa lor este colosală. Eu…sunt un om extrem de plin de nebunie şi sentimente pe care chiar şi eu încerc să le descopăr.

Concluzia? O singură fotografie poate să mă reprezinte numai şi numai dacă este făcută din alte câteva bucăţi din mine. Cum adică? Să o luăm aşadar pas cu pas. Ştampila asta…poate să mă reprezinte numai dacă îmi spune povestea. Cu ajutorul celor de la Colop, acum este posibil, căci libertatea de a personaliza fiecare părticică este imensă. Totală. Trebuie doar să vă cunoaşteţi suficient şi să visaţi puţin mai mult.

Aşadar….am spus că totul începe printr-o frază şi anume:cap

Apoi începem să disecăm tot ceea ce sunt, până vom ajunge la nucleul meu. Partea din faţă a ştampilei va spune povestea mea…cu tot trecutul, prezenzul şi viitorul ei. Voi pune alături cele mai importante lucruri din viaţa mea.

Avioanele, balerinele de fier… Îmi lipseşte fuga printre ele cu câţiva soldaţi în urma-mi, speriaţi ca poate voi fi prea aproape de cel ce urma să decoleze. Îmi lipseşte privirea pe care tatăl meu o avea de fiecare dată când urma să îşi pună casca. Sau de fiecare dată când mă vedea pe mine din nou pe pistă. Cred că am iubit armata, aviaţia înainte de medicină. Recunosc, aş vrea ca măcar o dată să mă mai trezească un Mig 21 sau un F16 care survolează prea devreme asupra bazei. Am fost crescută cu dragostea unei întregi unităţi, printre soldaţii ce veneau la spital, printre piloţii care plecau către pistă şi lumea care alerga grăbită prin bază. Am fost crescută cu zâmbetele celor de la poarta din fier şi mirosul de trandafiri de pe marginea drumului, de generozitatea femeilor de la popotă. Am crescut crezând că pot face totul şi …totul. Nu am primit jumătăţi de măsura în aceaslume.

fataUrmează apoi povestea îngerilor mei. Mama mea…acel inger cu inima de sange este pilonul vietii mele, dinamul meu. Este minunea aceea de om pentru care mi-am promis mie ca voi face ceva in viata. and o privesc, vad stabilitate, incredere, putere de lupta si o continua si nesfarsita iubire. O iubire de aur, o iubire pentru care as muta muntii din loc.Mama…. Imi este dor de privirea ta inmarmurita in momentul in care ai realizat ca mi-am eliberat crescatoria de gargarite in mijlocul casei. Nu fi suparata mama, erau doar 234 de zburatoare.

Tata…As vrea sa spun totul despre tine, despre modul in care mi-ai facut zilele si noptile, despre modul in care m-ai faurit, m-ai contruit, m-ai ajutat sa incetez sa mai distrug toate lucrurile din jurul meu, despre modul in care mi-ai luat toate problemele ca fiind ale tale, despre modul in care ai decis uneori lucruri pentru mine si despre modul in care m-ai ajutat sa imi implinesc visele.
Stiu ca undeva am ramas o printesa ce domneste peste niste ochi albastri, peste vise de pilot. Stiu ca sunt printesa pentru care ai renuntat la cer si la viata de libertate. Sunt printesa plina de incredere si sensibilitate. Fata ta indragostita de cuvinte si medicina. Sunt printesa lui tata crescuta la baza militara, invatata ca viata trebuie traita cu capul sus. Toata nebunia ta, gesturile tale, zambetul tau, mersul tau, vorbele tale.

În final…este vorba de viitorul meu. Medicina asta bat-o vina cu toate nebuniile ei şi orele pierdute pentru un vis. Nu-mi aparţine, dar puţini suntem cei care ne-am dori să trăim în interiorul ei. Sălăşluirea pe cotloanele pe care ni le pune la dispoziţie, căutarea dis-de dimineaţă a sensurilor, ţigările fumate “pe repede înainte numai datorită ei”…. Nu suntem mulţi cei capabili să ne aruncăm într-un aşa hău dar îmi place să cred că eu am acest curaj. Nu pentru că nu mi-a mai rămas nimic de făcut aici ci pentru că tot ceea ce sunt eu se răsuceşte în jurul acestei întunericimi….aşa cum o văd oamenii normali.spate

Dacă întorci visele aşa cum întorci şi această creaţie marca Colop vei vedea tot  ce îmi doresc să câştig în viaţa asta: îmi doresc iubire, îmi doresc să continui să scriu şi să rămân eu.

Vreau să continui să scriu pentru că asta mă face să îmi trăiesc fiecare sentiment la intensitatea pe care o aştept eu de la viaţă. Scrisul nu va piere nicicând. Îl voi regăsii mereu pe biroul meu, în casa mea dornic să ne reîntâlnim şi să ne amintim din nou cine suntem. Pentru că eu şi scrisul meu ne descoperim reciproc.

Povestea cu iubirea…ei bine nu voi insista prea mult. Ştiţi şi poate vă doriţi şi voi iubire. Nebunească, pură şi de nestăvilit. Iubire fără de pată, fără ascunzişuri dar plină de  curaj. Acea iubire.

Şi acum… dacă vă întrebaţi ce se întâmplă cu iepurele acela, aceea este imaginea sufletului meu. Mereu în căutare, temător de propria-I putere.

Eu-ul meu, dorinţele mele, visele mele…viaţa mea, amprenta mea, totul este dezvăluit prin această ştampilă Printer G7.

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2014!

Untitled

Ganduri

