Super Blog 2014!

Nu numai că visele şi realitatea chiar se pot cumpăra, dar vin şi la pachet!

tumblr_m41d6oDroS1qj73e2o1_500 Dacă  mă vei întreba cumva de sunt bine ori nu, urcă în trenul meu de noapte, fără acte şi să cucerim lumea!

Dacă aţi deschide acum carena pieptului meu asta aţi auzi urlându-se în interior şi poate cu puţin noroc mi-aţi regăsii şi sufletu-mi scotocind nerăbdător prin fiecare sertar al amintirilor mele. De ce? Pentru că încearcă să găsească un moment de fericire pură. Un moment în care lumea s-a oprit în loc iar Soarele a decis să lumineze numai calea mea, pentru o zi!

Dar acea zi a durat un an şi se pare că urmează să se continue pentru eternitate. Trăiesc o eternitate într-o singură zi. Ştiţi care? Măcar sunteţi curioşi să aflaţi asta… Este o zi de 22 mai. Demult…acum 4 ani. Dar mi-o amintesc de parcă ar fi fost ieri. Şi poate că a fost ieri într-adevăr. Doar sunt cea care trăieşte o eternitate întreagă într-o singură zi,nu? Întrebaţi-vă aşadar dacă astăzi, când vă scriu aceste cuvinte am 18 sau 22 de ani. Poate că am 45 de ani. Sau 1746. Sau …poate că nici măcar nu am respirat mai mult de câteva secunde de viaţă.

Dar cu siguranţă trebuie să ştiţi ceva legat de mine. Ceva adevărat…poate singurul lucru real! Eu, trăiesc respirând libertate! Aşadar, indiferent de anii pe care îi am încrustaţi pe frunte, în mintea mea se vorbeşte despre libertate iar tot libertatea este cea care îmi hrăneşte plămânii. Aşa am fost învăţată să trăiesc şi cred că aşa voi continua atât timp cât rezerva de libertate rămâne pură şi de nepătruns.

Ei bine, am şi un secret: Libertatea mea este un dar constat. Ştiţi de la cine? Nu…şi nici nu v-aţi putea imagina vreodată. Libertatea pe care mi-o injectez zilnic sub pleoape este dată de lumină, soare, viaţă şi…un obiect plin de imponderabilitate dar totuşi templu al siguranţei mele.

O…maşină! O maşină? Copila asta chiar încearcă să ne convingă cum că ar exista o maşină care să fie un rezervor de libertate continuu? – vă gândiţi ori nu la asta? Ei bine…există. tumblr_m3d310Gsqu1r7ifqvEste un dinam plin de viaţă şi bucurie. Este o balerină făurită din cele mai puternice materiale, este fâşneaţă şi haioasă. Este încăpăţânată în încercarea ei de a mă învăţa ce este aia distracţia şi bucuria. Este nebună. Este primitoare şi curioasă. Este asemenea mie.

Uneori…mă întreb dacă a fost făcută pe măsura mea, urmându-mi gândurile pas cu pas. Aşa cum se spune că bisturiul  este prelungirea mâinii unui chirurg, aşa este această maşină prelungirea viselor mele. Pentru că uneori, dimineaţa am impresia că mă trezesc dintr-o utopie pe care am învăţat să o conduc, însă când o regăsesc aşteptându-mă discretă la marginea camerei mele, dincolo de fereastră, mă întreb dacă nu cumva visele se pot transpune în realitate.

Fiţi cu băgare de seamă! Este ceva în interiorul vostru care acum ameninţă să vă ia judecata! Nu mă credeţi că pot deţine o asemenea minune, aşa-i? Sau…cereţi cumva dovada existenţei unei aşa minuni. Şi nu exagerez prin cuvinte căci este minunea mea. Maşina asta este guvernată de o noţiune ce reprezintă punctul forte al existenţei mele: Destinul. De când eram mică mă temeam că nu voi ajunge vreodată să cunosc noţiunea de destin. Nu ştiu de ce şi nu cred că aţi putea înţelege. Aşadar…făceam ce face orice copil atunci când întâlneşte un lucru de care se teme: îl minimalizează, ori îi micşorează puterea. Şi aşa …capătă el însuşi încredere şi stăpânire. Aşa si eu. Mă refeream la destin ca Marele X al vieţii mele. Necunoscutul. Puterea. Viaţa. Libertatea. Ghiciţi acum de ce am impresia că maşina asta a fost făcută pentru mine? Datorită X-ului! Punctul cheie al întregii caroserii este grila în formă de X aşa cum punctul cheie al vieţii mele este Destinul! De când am primit-o cadou de la părinţii mei, această minune tehnologică m-a condus prin punctele cheie ale vieţii mele, fie că vorbim de dezvoltarea mea, moment în care bifăm efectul maşinii asupra viitorului meu, fie că vorbim de sufletul meu, aşadar…trecutul meu, fie că vorbim de bucuria momentului trăit în prezent. 157070-oMaşina care printr-un singur drum mă face să trăiesc prezentul, fiind recunoscătoare pentru trecutul ce îl am, aşteptând cu nerăbdare viitorul. Maşina asta parcă se contopeşte cu sufletul meu, îl ia de guler şi îl aruncă în sus strigându-i: Go Fun Yourself!

Primul an petrecut împreună a fost cumva şi cel mai dificil. Şi nu pentru că nu ne-am fi înţeles una cu alta din primul moment în care mâinile mele s-au contopit cu volanul însă… maşina asta părea că vrea mai mult de la mine. Şi chiar şi acum asta îmi cere: mai mult! Mai multă bucurie! Mai multe zâmbete! Mai multă liberate! Şi nu îmi cere decât să o las să mi le ofere. Şi o face. Trebuie să îi acord timp. Iar ea…printr-un dans nebunesc pe străzi cunoscute sau nu, plină de căldură, dotată cu muzica ce o iubesc îmi oferă tot ce am sperat şi chiar mai mult.

Am petrecut împreună ore nebuneşti! Am străpuns noaptea, iar lumina farurilor ei mi-a arătat calea. Am gonit pe drum, iar stabilitatea ei mi-a oferit siguranţă. Am depăşit momente grele iar ea a fost mereu acolo să mă conducă spre succes. Acum când scriu aceste rânduri arunc o ocheadă pe geam şi o regăsesc zâmbindu-mi parcă aşa cum o face întotdeauna. Caroseria ei, bag de seamă a fost aşa construită încât să mă înveselească zilnic.

Domnilor…Priviţi o secundă maşina asta! Depăşiţi momentul de uimire pricinuit de faptul că realizaţi că maşina asta este tot ce v-aţi dorit vreodată şi priviţi-o cum zâmbeşte pe sub parbrizul larg. La naiba, la colţurile gurii ei stau lumini puternice, faruri ce te călăuzesc în noapte!

Ei bine…mai nou visul este vândut de Toyota!

Ei bine, la dracu dar visele şi libertatea se pot cumpăra! Vin la pachet, sub forma jucăuşă a unei balerine ce zâmbeşte cutezătoare. Această balerină va cuceri fără de îndoială scenele din inimile voastre. Iar spectacolul vieţii voastre, regizat de propriul vostru suflet va scanda un singur nume: Aygo!

Căci X este destinul meu iar noul Aygo pare construit pentru mine.

Vise! Libertate! Destin! Stabilitate! Distracţie! Toyota Aygo! gif_katy_perry__teenage_dream_1_by_vickytoria05-d5820oj Articol scris pentru Super Blog 2014!

Untitled

2 thoughts on “Nu numai că visele şi realitatea chiar se pot cumpăra, dar vin şi la pachet!

  1. Eu la proba asta am dus o totală lipsă de inspirație, dar văd că tu te-ai descurcat de minune, n-ai probleme cu cuvintele. Îmi place abordarea. Ești și melancolică pe ici, pe colo, dar și plină de entuziasm.
    Mă duc să m-apuc de a treia probă, că am cam rămas în urmă. 😀

Ganduri

