Uncategorized

Să nu mai fim pierduţi în Paradis!

81fd6c4ac886076555d06de6e1e5d60eVăzând câtă bucurie am adunat prin concursul Bucuria stă în lucrurile mici, m-am gândit să iniţiez ceva asemănător. Dar ce? Trebuia să fie vorba despre ceva la care să răspundeţi în număr cât mai mare. Şi asta pentru că îmi doresc să schimb ceva, să trag puţin semnalul ăla de alarmă: oameni buni…aţi uitat anumite valori. Am impresia că foarte mulţi dintre cei care ne citesc sunt înrădăcinaţi în nişte valori extrem de puternice. Şi este bine. Dar pentru ceilalţi…facem acest lucru. De fapt nu…o facem pentru toţi. De ce?
Să încetăm să fim pierduţi în Paradis!
Primele suflete din viata ta care au stiut sa fie langa tine neconditionat. Primii ochi luminati. Primele buze care ti-au soptit: Te iubesc, pui mic. Da, Pui mic, arata-le acum cat de mult inseamna pentru tine. Facem o revolutie! O revolutie a iubirii. O revolutie pentru fiecare dintre acesti ochi luminosi care ti-au deschis drumul intr-o lume noua. Nu simtiti cum va freamata organele in voi cand va ganditi la o zi fara ei? Nu va doare despartirea? Nu v-ati dori sa nu aveti parte de ea? Stiu ca sunt batrani, stiu ca devin o povara, va dau la o parte numai pentru a va fi bine. Toata viata v-au dorit binele. Acel bine neconditionat. Nu va simtiti sufletul tresarand la gandul ca …DA! DOAR EI au fost si vor fi mereu alaturi de voi? Ascultati in liniste, ganditi-va la cuvintele noastre si faceti parte, alaturi de noi din aceasta miscare!
Haideţi să nu mai fim cu toţii pierduţi în paradis!
Cum? Vreau un strop de imaginaţie şi multă simplitate. Vreau să vă gândiţi la părinţii, bunicii voştrii şi să îmi spuneţi ce înseamnă pentru voi. Trimiteţi-mi o fotografie care să reprezinte Familia voastră, casa voastră şi spuneţi-mi în câteva cuvinte de ce sunteţi norocoşi că îi aveţi alături.
Evident că nici eu nu voi sta degeaba. Vă voi oferi mici surprize care să vă cimenteze această experienţă.

0017c0ff9424e9981ef4d4facb4572f2

Ce facem acum este o mişcare numită: Să nu mai fim pierduţi în Paradis!

Ce vreau? Vreau să îmi daţi o fotografie cu voi, alături de familiile voastre, de părinţii sau bunicii voştrii. Să vă văd alături de cei pe care îi iubiţi şi să îmi spuneţi ce înseamnă pentru voi. Când aţi simţit că sunteţi oameni norocoşi, datorită lor. După cum ştiţi, nu o să rămână numai nişte cuvinte aruncate pe o pagină de Facebook. O să vă dăruiesc câte ceva care să vă bucure şi să păstreze vie această amintire. Voi dărui acele lucruri la 3 persoane:
1. Una va fi cea aleasă de random.org….pentru că eu cred în destin şi caut să îi las mereu un loc în viaţa mea.
2. Una va fi cea care mi-a furat mie un zâmbet, sau o lacrimă
3. Una aleasă de cei care mă citesc…prin aprecierile pe care le-au oferit acelei fotografii şi cuvintelor ce o însoţesc
Trimiteţi această fotografie la adresa de e-mail: ra.luca_blog@yahoo.com alături de cele câteva cuvinte care reuşesc să descrie cel mai bine sentimentul vostru cu privire la familie, iar de acolo, eu le voi posta pe pagina de Facebook, în albumul dedicat acestei mişcări.
Alăturaţi-vă! Şi duceţi vestea mai departe. Vă aştept cu drag dincolo de porţile Paradisului!

Strangerea aceasta de fotografii se va incheia la 15 octombrie.

Ganduri

