Uncategorized

Midwinter Dream

Am simţit de curând un dor imens pentru anotimpul în care îngerii îngheaţă. De ce? Pentru că sufletul meu a trăit câteva secunde în amorţeală şi şi-a amintit de tăcerea iernii. Vă invit la o scurtă călătorie printre imaginile unei zeităţi a lumii noastre, una de care nu suntem conştienţi aşa cum ar trebui: Iarna şi sălbăticia ei!

 

  • ”Florile primaverii sunt visele iernii , povestite dimineata , la micul dejun al ingerilor.”
    Khalil Gibran 
  • “Niciodata vocile nu sunt atat de frumoase ca intr-o seara de iarna , atunci cand apusul aproape ca iti ascunde trupul , iar cuvintele par a se naste de nicaieri , cu o nuanta de intimitate rar intalnita in timpul zilei.”
    Virginia Woolf
  • “Sufletul meu e greu ca şi crengile cireşului tău; o iarnă întreagă acoperit de ninsori, singur ca ciorile negre şi corbii şi mai negrii. Dar sufletul meu, o iarnă întreagă a fost alb, şi în el te aşteaptă cireşele, primăvara cireşelor mele.”  Ionel Teodoreanu

4a5c28d5e0db3c191f7cf2fb9943f19a

Midwinter dream – Ra.Luca

Mâna îmi rămâne prinsă între firele de păr. E atât de încărcat de rugină…

O melodie necunoscută durerii din mine îmi muşcă lobul urechii.

Şi eu… zâmbesc. Alb! Alb ! Alb prin mine!

Alb se coboară pe buzele mele şi îmi îngheaţă mişcările.

Alb simt pe dinţi şi alb îmi remarcă dorinţa de a fi parte din povestea ta.

Dar prinţul meu nu e alb. A picat în noroiul nesiguranţei şi a împietrit.

Mă priveşte … şi îi simt fiecare zâmbet!

Şi săruturile se topesc pe buzele mele în rugini albe.

“ Totul” e alb.

Şi albul ăsta zboară în mintea mea, îmi infectează neuronii, îi învaţă să îi cânte alb-ul.

Zâmbeşte micilor icoane albe ce ţi se prind în fericire!

Trezeşte roşeaţa amintirii lor albe!

E un alb de poveste…

Afară ninge! Şi roţul albului se oglindeşte în privirea ta.

2ac3f0c9c019a1f2fb39bd99bba86621-tile

2 thoughts on “Midwinter Dream

  1. Mi-e dor de iarna… De zapada, de luminitele care se aprind seara in oras, de cafelele baute cu el la locaclul nostru preferat- micut si cu atmosfera calda.
    De frigul ala care iti ingheata oasele si de caldurape care abia astepti sa o simti, cand intri in casa…

Ganduri

