Uncategorized

Să ne citim diferit!

60a69895431e00b534179663c8018066

 

 

Îmi dau seama uneori când sunt pe aceeaşi lungime de undă cu cei care ma citesc. Îmi mai dau seama câteodată că greşesc supărându-mă pe bunii mei prieteni. Îmi dau seama şi când visez prea mult sau când nu visez suficient.

Îmi dau seama că sentimentele mele sunt atât de încâlcite încât nu aş putea găsi o persoană suficient de curajoasă căreia să i le amanetez. Îmi dau seama de multe,regret însă parcă nu vreau să le elimin din cea care sunt eu.

Am nevoie de un spaţiu mai mare de joacă, lumea asta parcă mă înghite uneori. Am nevoie de o cameră mai mare căci cea care mă adăposteşte acum nu îmi oferă suficient spaţiu dimineaţa pentru întinsul aripilor. Am nevoie şi de cărţi mai groase, mai vechi, cu parfumuri mai puternice şi poveşti mai savuroase. Am nevoie de toate acestea deodată.

Ca un detergent bun. La bani puţini. Mno…în cazul meu, cu puţină cheltuială sufletească. Nu se poate,nu?

Ar trebui să îmi fac o retrospectivă, să mă reinventez, poate să şi creez ceva nou dacă-mi mai rămâne timp. Eventual să culeg bucăţile din mine uitate pe la câte cineva care nu mai are habar de existenţa mea.

Eventual să încerc să îmi şterg inima cu o radieră şi să văd ce s-ar naşte din nimic.

Se înţelege că m-am pierdut undeva pe drum? Parcă în contul meu de economii nu mai există suficientă dobândă primită pentru cantitatea de speranţe depuse lunar. Sertarul cu secrete de sub limba mea este şi el gol. Gol…aşa cum îmi sunt ochii, căci le-a fost dat să vadă numai culoare de spital şi măşti chirurgicale. Gol …aşa cum îmi sunt şi spaţiile dintre degete căci a trecut o perioadă destul de lungă de când nu am mai călcat pe la pediatrie. Gol….aşa cum îmi sunt si cotloanele unde mai ieri-alaltăieri se ascundea imaginaţia.

Dacă ar fi să vă scriu despre ce trăiesc acum, ar fi prea puţin de scris. În schimb, dacă ar fi să îmi pun planurile în note-ul ăsta virtual…poate că aş duce lipsă de caractere.

Aşa că…medicamentaţia este uşor de ales: redecorăm! Redecorez! Încerc să îmi mut gândurile între ele, planurile de viitor, să îmi detronez iubirile şi…poate poate o ieşi ceva din nimicul ăsta. Şterg din listă ispitele, pun pe talere de argint certitudinile şi..dă-i tată! Cu toată încrederea înainte. Altfe….ce ar fi de făcut?!

Mi s-a întâmplat să pot fi salvată în momentele mele de cumpănă de un decor pe gustul meu: o muzică bună, un pahar de vin şi nişte fotografii grăitoare. Dar când vezi că nici măcat ceea ce trebuia să te macine nu o mai face….cauţi altceva.

Asta fac şi eu acum: caut altceva în mine. De fapt, caut să aduc la suprafaţă ceea ce ştiu deja că este acolo. Ceva mai multă inspiraţie, poate o nouă Eu, una care nu se afla pe harta persoanei mele, hartă pe care aţi descifrat-o articol cu articol.

Ştiu că v-am spus mai puţine decât ar fi trebuit, dar aş vrea să vă arăt acum mai multe din ceea ce zace sub pleoapele-mi.

Să ne citim diferit!

Ganduri

