Uncategorized

Te făuresc din pietre, bunul meu.

c6a29bef351777db39c6f98de9809b57

 

Te cunosc, bunul meu

din ziua în care ai urcat pe scara montată în mintea mea.

Te cunosc în zori şi te pierd seară de seară.

 

Vreau să fac din tine o hartă a sinelui

Şi să te citez prin clipiri ale sânilor marmoraţi.

Ne-am pierdut prea târziu din grădina Edenului,

dar mi-a ajuns să te ştiu măcar pentru o secundă prizonier în burta şarpelui.

 

Nu vei ştii niciodată din ce poezie să mă modelezi

Căci noi, sinele tău şi cu mine, ne-am născut din piatră de munte şi ne-am aruncat în apele uzate

Poluând carnea şi retina celor care ne priveau.

 

Tu…eu eşti metalul greu, insolubil în pieptul meu,

Metalul ce nu mi-a precipitat niciodată pe chip.

 

Cu cât ne dăruim mai mult unul în celălalt,

Cu atât poluăm mai mult “in situ”.

 

Suntem organic ori nu?

Privim organismele ca pe un maldăr de vezicule ce nu ştiu decât să catabolizeze.

 

Dacă te-am aduc pe culmile metabolismelor,

Devino-mi cerul, enzima şi harta din pietre.

Ganduri

