Uncategorized

Cum ar trebui iubiţi bărbaţii?

Părerea mea este că femeia care te iubeşte absolut e stăpânită de o forţă demonică, puternică, obscură, care sfârşeşte prin a te strivi. O asemenea femeie te anuleză, te descompune. Este o forţă mult mai tare decât tine,decat mine, decat orice bărbat în viaţă.

 

Mă gândeam aseară…ce înseamnă iubirea unui bărbat? Sau nu! Mai corect: când un bărbat te iubeşte? Nu ştiu alţii cum sunt dar eu cred că simplitatea este cea care atrage. Sau sinceritatea. Sau lumina din privire. Sau, mai bine ar fi să trecem în revistă câteva lucruri din seria celor care ar trebui să fie acolo şi nu sunt. De ce? Pentru că ne-am emancipat într-un mod greşit. Pentru că am învăţat că iubirea trece mai întâi prin portofel şi apoi, dacă mai are loc se judecă şi sufletul. Iubirea nu mai există. Ce să mai zic despre poveştile născute din romanele mele iubite? Unde le mai întâlniţi?

tumblr_mpzl552Mw21qbw9d6o1_250

 

Ştiţi ce cred? Corectaţi-mă dacă greşesc cumva( aşa am ocazia să descopăr reţeta pentru iubirea din cărţile mele) :

 

1. Cred că dimineaţa ar trebui să ne regăsească îmbrăţişaţi, dar aşa cum suntem în realitate: cu părul ciufulit, nemachiate, cu un simplu cearceaf pe noi. Să ne regăsească zorii cu zâmbetul pe buze şi lumină în privire. No shit….nu glumesc.                                                                                                                                                                                                                                                                                             “  Dacă nu te săruţi de bună dimineaţa înseamnă că ziua nu are rost să înceapă

 2. Cred că dacă vorbind cu un bărbat am reuşi să îi creionăm imaginea unui cireş înflorit, dacă ne-ar vedea cum ne bucurăm când primim flori( fără să ne întrebăm cât de scump a fost buchetul), chiar dacă ne-ar asculta vorbind răspicat, poate s-ar strădui să ne povestească despre ei.

3. Cred că i-ar induioşa să ne vadă spunându-le “te iubesc” cu buzele, cu mâinile, ochii , cu pielea toată.

4. Cred că ar pleca zâmbind dacă le-am şopti “te aştept acasă” numai cu ochii ascunşi sub părul pe care ni l-au ciufulit cu o seară înainte.

5. Cred că dacă ne-am preocupa mai mult de sufletele noastre şi nu am poseda din cinci în cinci minute telefonul, dacă nu i-am suna încontinuu ….le-ar fi dor de noi. Şi ne-ar arăta asta.

6. Cred că le-ar plăcea să adoarmă îmbrăţişaţi.

7. Cred că ne-ar adora pentru copilăria noastră ( dacă am avea curaj să le povestim ), pentru ideea de libertate şi nebunie pe care văd zilnic ca le-o insuflăm. Pentru încrederea în ei, încredere pe care ar trebui să o avem bine ascunsă în piele, pentru îmbrăţişările pline de pasiune.

8. Am ieşi în fiecare seară dacă nu am fi întotdeauna prea supărate pentru că nu avem cu ce să ne îmbrăcăm.

9. Nu ne-am plictisi niciodată dacă am şti să tăcem atunci când trebuie şi să visăm cuminţi în timp ce le ascultăm muzica.

10. Poate că şi certurile ar fi un domeniu în care ar participa încrezători dacă am renunţa la trântitul uşilor în lipsa unor argumente, la ţipetele fără rost, la prostiile spuse atunci când suntem derutate.

  3956075561230d208710d929d76ef3e5

Aş putea continua lista “ cred eu…” la nesfârşit. Mă întreb doar dacă ceea ce cred este şi real. Pentru că mă uit în jur şi cu regret îmi dau seama că lucrurile astea încep să se piardă. Asta…dacă nu au devenit deja mult prea comerciale. Sau prea învechite.

  Vă daţi seama că dacă am renunţa la copilăriile noastre şi am fi pur şi simplu femei am putea face orice ne dorim, fără să ne fie teamă dacă ne încadrăm ori nu în regulile “societăţii”?

Vă daţi seama că am fi în stare să le punem în pericol burlăcia  pentru că putem şi vrem să le acceptăm toate toanele, ciudăţeniile ( căci şi noi avem din plin), simplitatea şi felul de a fi? Pentru că ştim ( sau ar trebui să o facem) că toate vin la timpul lor şi că femeile şi bărbaţii nu iubesc la fel, dar iubesc cu aceeaşi intensitate.

Nu credeţi că ei chiar sunt oameni simpli? Chiar sunt capabili să îţi ofere mai mult decât primesc. Ar trebui să le înţelegem dorinţa de libertate, ar trebui să le susţinem hobby-urile, aşa cum şi noi aşteptăm din partea lor. Ar trebui să îi credem. Ar trebui să acceptăm ceea ce ni se oferă cu zâmbetul pe buze, cu bucurie căci este ceva venit din suflet. Nu ar trebui să răsuflăm uşurate pentru că îi vedem întorcându-se noaptea acasă ci ar trebui să îi facem să îşi dorescă să fie acolo. Ar trebui să încercăm să purtam lenjerii fine chiar dacă urmează doar o seară în care dormim îmbrăţişaţi. Poate nu ar trebui să le scoatem ochii cu “ fiecare lucru la care am renunţat pentru ei” ci ar trebui să descoperim tot ceea ce încearcă ei să schimbe pentru a ne înţelege.

Este oare atât de greu să Doreşti să construieşti o poveste, de iubire dacă vreţi…de asta şi vorbim de fapt? Este atât de greu să facem parte din ceva care ne implică sufletele, dar să avem curajul să fim noi? Să renunţăm măcar în compania lor la măştile de femeie fatală ( cea culeasă din revistele de scandal) şi să le arătam că ne pasă cu adevărat de ei, dar nu controlându-i ci oferindu-le libertatea de a îşi dori să revină lângă noi în fiecare zi.

BetceeMay7_Woman_in_White__659_by_photoscotUşor uşor ştiţi ce am deveni? Acea femeie. Fatală dacă vreţi. Femeia aceea care printr-o singură privire te poate face să îţi doreşti o viaţă nouă. Femeia fatală este cea care nu are nevoie de parfumuri scumpe pentru a-ţi pune simţurile pe foc. Nu are nevoie de tone de machiaj pentru a zâmbi când îţi vede chipul obosit. Femeia fatală este cea care te asteapta îmbracată senzual doar pentru a te ţine în braţe, cea care poartă lenjerii fine chiar şi cu bocanci. Acea femeie este cea pe care tu o vezi în stare să îţi fie alături chiar daca nu mai conduci acea maşină scumpă, chiar dacă alegi să măncaţi într-o seară în liniştea căminului vostru.
Femeia fatală nu este cea care te atrage prin fundul bombat şi sânii umpluti cu silicon. Femeia fatala nu este una artificială. Nu este aceea care se ridică cu greu de pe o canapea din club, duhnind a ţigări şi a parfum de firmă amestecat cu băuturi ieftine. Nu este cea care ajunsă acasă se chinuie să iasă din hainele prea strâmte, aşa încât nici sânii nici coapsele nu pot respira.

Femeia Ta fatală poate să fie chiar şi cea mai bună prietenă. Este cea care nu se teme să iasă din casă nemachiată, dacă tu ai chemat-o spunându-i că ai nevoie cineva. Este cea capabilă să te îngrijească, cea în faţa căreia te simţi în stare să plângi.


Dacă vreodată sunteţi pregătiţi să îi daţi unei femei toate armele pentru a vă distruge, dar ea nu va face nimic cu ele ci se va interesa de binele vostru…să ştiţi că sunteti posesorii unei frumoase poveşti cu o femeie fatală.

Ne-ar iubi puţin mai mult dacă le-am arăta ca înţelegem că până şi ei fac greşeli. Ar vorbi mai mult cu noi dacă nu ar trăi cu impresia că tot ce spun poate şi va fi folosit împotriva lor.

4 thoughts on “Cum ar trebui iubiţi bărbaţii?

  1. Moment de fericire pura: dimineata de zi lucratoare, ma trezesc in bratele lui.. zambesc.. avem toata ziua numai pentru noi. Ma ridic din pat privindu-l si zambind in continuare ca un copil mic in dimineata de Craciun. “Buna dimineata, iubirea mea” – imi sopteste usor, sa nu cumva sa trezim pe cineva.
    Nu stiu daca mi-a dat toate armele lui, dar stiu sigur ca ma iubeste asa cum sunt atunci cand ma priveste dimineata cum dorm, cu cearcane si par ciufulit, suparata si incruntata de problemele ce nu ne dau pace.

    Frumoasa povestea ta, fata draga 🙂

    1. Şi sunt sigură că şi aflată în vâltoarea tuturor problemelor, dimineţile ca asta sunt unele dintre cele mai plăcute. Poate că până la urma iubirea este cel mai bun pansament/antibiotic pentru tristeţe! Mă bucur din tot sufletul că ai parte de aşa momente frumoase. Preţuieşte-le şi odată cu ele ţi se va schimba toată viaţa.

      Sper să revi! O zi perfecta în continuare

Ganduri

