Uncategorized

Love, sex and music!

19596_10151439175344803_885453159_n

 

 

Fericirea bat-o vina…am regăsit-o ieri scormonind ca un copil într-un maldăr de sentimente ascunse şi ele undeva în adâncul garsonierei. Noaptea se perinda pe la geam ca un hoţ de suflete iar luna dădea din nou şi din nou cu genunchii de pământ. Aş vrea să îţi sap în piele şi să îmi refac propriul “Highway to Hell”.

Dacă aş coborî din lumea mea, căci mama-mi spune mereu că ar trebui să îmi încep fiecare propoziţie cu “ pe planeta mea…”, dacă aş veni între voi ca să trăiesc după regulile voastre, cred că m-aş pierde mai repede decât mi-a luat scrierea acestui articol. Dacă aş îndrăzni măcar să cred că pot fi ceva mai mult de un dreamer plin de naivitate şi răutate copilărească m-aş pierde. Undeva…cândva pe drumul maturizării mele, dar aş face-o cu siguranţă.

Mă gândeam ieri, dacă noi chiar suntem puşi în faţa iadului şi ne luptăm să scapăm de el sau dacă suntem aşa cum am mai spus : îngerii picaţi din cer. Este ciudat că reiau discuţia despre oameni şi îngeri? Sau poate ar trebui să vă asigur că nu cred în ştiinţă ci doar în dragoste, sex şi muzică. Contrazicerea sufletului meu este contrazicerea atâtor ani şi chiar zeci de ani din urma mea.

74135_10151369676129803_1382449396_nSă iau Timpul de picioare şi să îl cobor cu fruntea-n nisip sau să alerg oracolele şi să le conving că lumea se învârte prea repede? Oare treptele astea către propriul nostru Rai le coborâm în cunoştinţă de cauză? Nu cred. Nu cred că pot să mă bucur de vinul vărsat pe covorul bej sau de faptul că două-trei raze de soare s-au înecat pe obrazul plin de lacrimi al prietenei mele. Nu cred că pot privi din umbra vizuinii mele cum ceea ce iubesc se duce înaintea mea către nebunie.

Sau poate…mai bine-mi iau inima în dinţi şi cobor scara asta către nebunie pură. La urma urmei, sufletul meu niciodată nu m-a ascultat şi întotdeauna s-a avântat în vâltoare cu zâmbetul pe buze. Tot vă voi spune fiecare lucru pe care nu îl iubesc la voi. Şi asta pentru că vă iubesc. Sau …una dintre cele 6 persoane din interiorul meu o va face. Ştiu prea bine că oameni minunaţi se ascund sub pielea mea, făpturi care nu ştiu din ce motiv mi-au rămas alături deşi i-am trecut eu însămi prin piatră şi foc.

Da! În timp ce unul aleargă după trenul potrivit prin Gara de Nord, unul se urcă pentru a 389 –a oară în cabina unui Mig21. Pentru că în timp ce unul stă lovindu-şi sufletul de toţi pereţii şi amanetându-şi orice fostă urmă de încredere, altul aleargă după o cană cu lapte vopsit cu cafea şi zahăr cât să bucure o întreagă armată. Baricadele noastre sunt tot acolo. Uşa de la scara către Final este şi ea tot acolo. Noi suntem tot aici. Dar în fiecare zi suntem alţii. Mereu în schimbare, mereu iubind tot ceea ce ne înconjoară. Mereu cu speranţa că nu vom fi priviţi ca o armată de copii îndrăgostiţi de o imagine utopică a lumii în care trăim.

Dar am promis, în noaptea cu luna roşie că vom fi mereu alături. Ce? Sună a stereotip? Păi…este adevărul meu. Unul dintre sutele de adevăruri de care mă bucur în miezul zilei. Să readucem alături ceata asta de cerbi pierduţi şi să călcăm în picioare orice ne face să plângem suficient încât să înecăm măcar o rază de soare. Cred că undeva, la un moment dat, cineva a hotărât ca noi să fim cu toţii suflete pereche.

Cred în atât de multe lucruri încât ceea ce îmi spuneţi nu îmi pare ciudat nici în cea mai mică urmă de nesiguranţă. Revino tu cu ochii în lumină, închide uşa către Final şi renunţă la a-ţi amaneta minutele! Mai ai milioane înainte.

Trăieşte! Visează! Iubeşte!

Sau…fă orice te face fericit cu adevărat. Căci dacă strecori un strop de pasiune în viaţa ta, în munca ta…atunci fiecare lucru se va contura mai repede şi mai puternic decât visele tale. O picătură de lumină în oceanul de lacrimi din ţara în care nu plouă niciodată. O noapte cu o ceaşcă de cafea aburind şi imaginea noastră cocoţaţi pe pervazul îngheţat. Vorbind. Plângând. Fumând.

Dragoste! Sex! Muzică!

Orice te face fericit în lumea asta!

44355_10151401247264803_1345738651_n

Ganduri

