Part of me

Quedate! Corpul tău, vocea ta…

Astăzi am decis să îmi disec sufletul căci mi se pare că a început să îşi caute independenţa.

Îmi lipseşti aşa cum nu credeam că îmi va lipsi vreodată o persoană. Nu…nu este un mod de a spune ceva prea răsuflat. Este o chemare pe care sper să o auzi, sper să ştii că te creionez în fiecare cuvânt pe care îl scriu, în fiecare clipă şi în fiecare gând. Ştiu că mă citeşti şi te întrebi neîncetat dacă despre tine vorbesc sau dacă mi-am conturat un nou drum.

Înţelegi tu?

M-am luptat în ultimele zile cu timpul, piept în piept. M-am luptat cu secundele lui nemiloase şi l-am blestemat căci de această dată nu mă ajută sa depăşesc amintirea ta. L-am acuzat fară drept de apel. Timpul şi gândul meu sunt vinovate pentru că m-au făcut să te las să îmi încrustezi direct în piele numele tău.

Ştiu că poate acum ţi se par ciudate cuvintele mele. Sunt nehotărâtă, capricioasă, orgolioasă şi mult prea naivă. Tu eşti calm, zen, dacă te superi te stingi repede. Poate că eşti exact piesa de puzzle care-mi lipseşte pentru a fi completă. Păcat de depărtarea asta dintre noi….

Mă ascund după cuvinte mari încercând să îţi spun acelaşi lucru: îmi lipseşti TU.Tu..cu toată nesiguranţa şi regretele tale. Îmi lipseşti tu, căutând o scăpare din jocul ăsta pe care ţi l-ai promis de anul trecut. Tu…luptând cu depresia unui nou început, Tu căutând o scăpare în timp ce secţionezi lumea în lung şi în lat. Tu…cu parfumurile tale bărbăteşti, Tu…părând mereu bolnav în camaşa cu carouri.

 

Atunci…poate în singurul moment în care aveai nevoie de mine, nu am fost lângă tine. Şi de atunci, totul a luat o turnură pe care nu am dorit-o niciodată. Am greşit. Dar oricât de mult am încercat nu am reuşit să mi te alung din gânduri. Şi acum te caut căci inima mea mă împinge de la spate trimiţându-mă către tine. Am vrut să scap de imaginea ta pentru că m-a speriat apropierea care se născuse între noi. Mi se părea imposibil ca într-un timp atât de scurt zâmbetele mele să depindă de cuvintele tale.

Remember? I have a stupid smile when I talk with you.

5f1521f0eb5098570f8eff526b7bf319

Sunt sigură că dacă îmi adun toată fiinţa într-un loc, te pot conjura să revii. Sunt sigură că o să mă ajute fiecare părticică din lumea din jurul meu.  Sunt dependentă de buzele tale, de modul în care mă provoci, de cum îmi răstălmăceşti gândurile. Depărtarea noastră ar avea o scuză numai dacă înainte de asta ne-am iubi aşa cum o fac oamenii cosmici. Mă întreb cum ar fi momentul în care ne-am pierde unul în celălalt. Ne-am mai da oare seama cine este cine? Aş mai şti care înimă îmi aparţine sau sângele mi se va amesteca cu visele tale şi am deveni nu unul, ci imponderabil şi muzică ascunse într-un pliculeţ cu atingeri. Da, da , da! Pliculeţele alea mici de ceai care se dizolvă în apă fiartă. Dacă pasiunea noastră este atât de arzătoare…ne vom modela lumea aşa cum dorim.

Aş minţi dacă ţi-aş spune că viaţa mea fără tine nu are scop. Are…dar nu este la fel. Şi nu caut un aşa drum. Ştiu că iubirea încă nu s-a metamorfozat din coconul ăsta pe care îl adăpostesteşti în palmele tale…dar mă gândesc cu teamă că dacă s-ar fi născut noi am fi încetat să fim o suspensie.

Noaptea este atât de lungă înaintea ta şi nu aş vrea să pleci. Aş vrea ca patul să devină o hidră care să ne înghită pentru o eternitate în braţele sale. Făcând dragoste…poate ne vom anestezia plăcerile? Merită sau nu să încercăm să căutam antidot pentru viciile noastre?

Aş vrea să primesc înapoi sutele de cuvinte pe care mi le spuneai, zâmbetele tale pe care niciodată nu le-am văzut, povestea pe care o încropisem în legătura cu acea excursie. Corporatistule, ascultă-mi cuvintele şi în cazul în care încă mai au ecou în tine…zâmbeşte-mi. Spune-mi. Spune-mi orice…

Ganduri

