Super Blog 2013!

Acel El dintre cei mulţi

Te iubesc pentru ceea ce sunt eu când sunt în preajma ta.”

De fapt…ceea ce sunt eu în preajma ta este de necrezut! Sunt Eu! O Eu aşa cum sunt de fapt dimineaţa când zorii abia mă privesc. Sunt Eu cea încăpăţânată,cea curioasă, cea plină de idei nevinovat de sadice, Eu cea plină de haz şi Eu cea orgolioasă. Nu ştiu nici până acum ce anume te-a făcut să vrei să lupţi pentru a rezista alături de mine. Căci da…este cu adevărat o luptă.

Dacă ar fi să citiţi câteva din articolele mele aţi înţelege că sunt marcată de prezenţa lui. Nu ştiu cum, când sau unde a început totul. Poate că de vină este vârsta lui, sau poate că de vină sunt cuvintele pe care ştie atât de bine să le folosească.

b065098172287978305360b0fb4ad724-d62c6sf

A devenit eternul meu infern….sau veşnic rai?

Ce e mai presus de atingerea unei maini îngheţate?

Pentru a mia oara, nu vei înţelege că tot ce e scris aici, fiecare cuvânt înecat în propriul lui sânge, bolborosind propriile sale chemări, fiecare rană a stiloului vechi, fiecare fragment de prăpastie din gândurile mele, totul, totul( cu efectivul şi efemerul lui) este pentru tine.

Şi poate rămâi acceaşi imagine din faţa calculatorului ăstaa obosit de prea multă muzică.

Şi poate că mâna ta încă mai mângâie necontrolat mouse-ul.

Poate că tot mai zâmbeşti unei fotografii infantile.

Poate că eşti a 43-a pereche de ochi care citeşte articolul ăsta. Sau poate ca prima. Sau…..poate că nu îl vei citi niciodată. Numai sufletul tău( sau curiozitatea ta) te reîntoarce zilnic în universul cuvintelor mele. Chiar nu realizezi, nu? Nu rememorezi fiecare cuvânt de bun venit? Fiecare zâmbet ascuns în întoarcerile rapide ale capului?

Sunt oameni care ar creiona stele …numai pentru a-ţi cuceri ochii. Sunt suflete ce ar dansa pe prăpastia trenurilor vieţii numai pentru a-ţi da ţie eternitatea. Sunt oameni ce se joacă în spuma valurilor numai pentru a-ţi dărui ţie zâmbete.

Poate sunt şi eu una dintre ei.

DSC_5621Ce zici, suflet al meu? Realizezi că eşti tintuit in nori de imaginea lui?

Şi ai aşteptat. Până acum… uimitor cât de multă rabdare ai putut avea. Cum se poate, suflet al meu? Nu e decât unul dintre acei “mulţi” , acei “mulţi” care trec pe lângă tine zilnic, acei “mulţi” care au atins cartea aceea din bibliotecă sau care au călcat pe urma paşilor tăi. Şi el este la fel. Numai unul dintre cei mulţi.

Da…dar este acela care te salută seara. Este acela care te ascultă şi care îţi povesteşte viaţa lui. Este acela care ţi-a permis să îl cunoşti pe adevăratul “el”. Este acela care scrie în fiecare seara în care inima lui discuta cu luna. Este acela care se înţeapă seara în stele, iar apoi îţi explică ţie , că dragostea este trecătoare. Este acela care zâmbeşte la cele mai infantile glume ale tale şi apoi dispare zile întregi lăsându-te să îţi cauţi în fiecare cotlon imaginea lui pentru a o izgoni. Acela este el. E mereu undeva în ceaţă din urma mea, în întunericul de dinaintea mea.

Îngerul pe care îl iubesc…are ochii ca abisul uitării şi părul castaniu,reflexii de ciocolată amăruie. Parfumul lui de vis, îmi comandă speranţe în galaxii noi, mereu altele, pentru că… vedeţi voi, îngerul pe care îl iubesc este asemenea fumului din cenuşa unei flori de liliac: mereu acolo când nu îl chem, etern lângă mine când am nevoie.

M-am îndrăgostit de pene aurii ce se lasă mângâiate numai de vânt. M-am lăsat ameţită de parfumul unor ochi mereu în zbor. Tânjesc după îmbrăţişările aripilor lui, aşa cum stâncile tânjesc după apa mării.

DA! Da,suflet al meu! Ireversibil ca lumina dimineţii, de temut ca lăsarea serii, la fel de dulce ca parfumul de “nu-mă-uita” şi la fel de uşor ca zborul cocorilor, suflet, te declar îndrăgostit!

Nu este niciun mister: te-ai rătăcit în cerul din ochii mei. Alergi desculţ în cosmosul dintre pupilele mele, îmi vindeci mirosul de necunoscut şi îmi alini seara gândurile.

Esti prea sus….

Acest articol este scris pentru Super Blog 2013! Un moment în care „LuxuryGifts.ro”  m-au făcut să mă gândesc la relaţia dintre noi, la momentul în care mâinile tale au îmbrăţişat frumosul dar primit de la ei.

Relaţia noastră este una specială, cadoul este unul special, ei sunt o adevărată minune pentru fiecare persoană.

 Le mulţumesc şi îţi mulţumesc şi ţie că exişti!

1456682_623538667704460_1965918195_n

Ganduri

