Super Blog 2013!

Scrisoare către o amintire vie

cokelore_santa_1951

Dragul meu Moş,

Bătrâna imagine plină de bucurie a copilăriei mele…

Moşule,vei veni oare şi în acest an? Eu te aştept ca de fiecare dată, cu bomboanele cu cafea şi fursecurile frământate cu atâta iubire.Vreau să îţi spun că m-am mutat, dar tu deja ştiai asta, nu-i aşa? Noua mea casă este mică aşadar sunt sigură că vei găsi cu uşurinţă bradul meu.

 Am crescut Moşule, dar sufletul încă te aşteaptă să îi dăruieşti bucurie şi simplitate. De fiecare dată când mă vizitezi ştiu că voi avea parte de o minune, de „Crăciunul în cele mai frumoase povestiri”, povestiri care vor fi pecetea unor sentimente mai frumoase.

Tu Moşule, ce ai mai făcut? Au trecut ani de când nu ţi-am mai scris, dar în fiecare Crăciun m-am gândit la tine.  Charles Dickens mi-a redat imaginea casei tale şi  “ Spiriduşii Crăciunului” m-au făcut să mai sper în copilărie. În frumuseţe şi minuni.

Moşule…vreau să îţi spun un secret! Dar numai dacă tu îmi vei promite că vei ţine ascunsă această comoară a mea. Moşule….vreau să îţi spun că eu, eu încă mai copilăresc. Încă sper că lumea mă va accepta ca o nebunie şi o corcitură de simplitate, aşa cum sunt.

Îmi aminteam, bătrâne de momentele în care te aşteptam tăcută în spatele fotoliului din piele al tatălui meu. De fiecare dată te-am întâlnit în vise. În mintea mea, tu coborai şerpuitor pe hornul casei şi intrai tacticos în bibliotecă. De acolo, priveai plin de teamă de jur împrejur. Ştiu de ce! Vroiai să nu mă trezeşti, să nu risipeşti cumva misterul care ne înconjura. Cadourile ieşeau rând pe rând din tolba plină de vise iar tu, Moşule le priveai cu o aşa iubire încât chiar şi acum cred că de la ele mi s-a umplut sufletul de atâta bucurie şi frumuseţe. Totul rămânea în urma ta aşezat ca şi cum eram cu toţii parte dintr-un decor de basm. Îţi aminteşti?

Mi-e pofta din nou de iubirea şi inocenţa pe care le simţeam atunci. Tu eşti singurul care mi-ar putea readuce aceste amintiri şi nu doar atât! Tu eşti singurul care ar putea să transforme totul în realitate.

Aşadar….te aştept bătrâne chiar şi după 10 ani să intrii pe ascuns în camera mea. Dar să nu îmi ciocăni la uşă Moşule! Pentru tine casa mea va fi mereu deschisă. Sper că tolba ta a rămas la fel de plină de vise, iar barba ta  încă este un semn al poveştilor şi clipelor de fericire.

Am vorbit numai despre copilăriei, fericire, vise şi amintiri. Moşule tu esti toate acestea şi încă multe altele. Tu esti fiecare dorinţă a mea din seara de ajun, fiecare sclipire de bucurie şi fiecare zâmbet.

Te aştept. Nu mă uita bătrâne. Vino să împărţim o cană de lapte cald şi fursecuri proaspete!

 

Acest articol a  fost scris pentru Super Blog 2013!

Craciunul-in-cele-mai-frumoase-povestiri

Ganduri

