Super Blog 2013!

O viaţă catifelată

725ffa6f8a608c411f23733ae8ff6119-d62tm0bÎmi amintesc ziua aceea de parcă ar fi fost ieri. Îmi amintesc cum mergeai tăcut, cu capul plecat, citind plin de  uimire o reclamă din revista pe care o primisei în avion. Păreai…aşa cum te  ştiam şi totuşi foarte diferit. Erai bărbat acum. Erai un amalgam discret de măreţie, de dulceaţă şi frumuseţe grecească.  În acele câteva minute în care te priveam, treceam prin memorie toate motivele pentru care mă atrage ipoteza unei vieţi alături de tine.

Tu…bărbatul vieţii mele, îmbrăcat în costumul lui mereu călcat, cămaşa perfect aranjată, visele la purtător şi viitorul în cingătoarea formată dintr-o cravată grena. Prima dată când te-am întâlnit te-am văzut ca pe un om ce priveşte mereu înainte, cu un suflet curat şi un viitor lin, asemenea materialului care îţi încununa imaginea de zeitate.

Am ajuns să depăşim zi după zi fiecare nebunie a unui cuplu de copii ce îşi doresc să construiască o viaţă împreună. Ai trecut peste paranoia, curajul, tăcerea , cicălirea, naivitatea mea, nebunia mea cu aceeaşi uşurinţă cu care fierul de călcat Bosh îşi îndeplineşte misiunea. Ei…ce să faci? Asta este garanţia produselor electrocasnice pe care vi le oferă cei de la Bosh. Şi credeţi-mă: ofertele lor sunt extrem de variate. Nimeni nu poate spune că produsele lor nu se pliază pe necesităţile pe care le au.

tda503001pDar…să revenim! Am observat că este al dracu’ de greu să găseşti un bărbat în adevărata putere a cuvântului, cei mai mulţi dintre ei fiind din păcate copii. Copii trişti, bătrâni…copii care au încetat să privească spre viitor, copii care nu îşi cunosc propria putere şi responsabilitate. Ştiu că o să vă amuzaţi de analogia pe care o voi face, dar …bărbaţii se aseamănă cu fierul de călcat. Am spus că sunt copii, aşadar persoane uşor de înţeles. Aşa este şi fierul de călcat al celor de la Bosh, cu design-ul său ergonomic pentru călcare confortabilă,  cu mânerul Soft Touch.

Dar din nou am deviat de la subiect. Fac ce fac…şi nu continui să amintesc motivele pentru care esti cu adevărat un pilon al existenţei mele. Te-am acuzat permanetm de o mulţime de lucuri. Te-am acuzat că eşti un personaj insensibil deşi nopţile tale se conturau în jurul coşmarurilor mele de netrecut. Te-am acuzat că eşti unul dintre cele mai bune exemple de egoism însă tu erai cel care accepta ca portofelul meu să îţi adăpostească toşi banii. Te-am acuzat că ai fi închis în tine şi uiţi să te distrezi, dar mi-ai dovedit că iubirea ta erau saloanele albe şi aerul plin de miros de acetil salicilic.

Iţi iubesc maxilarul puternic, dar iubesc si mai mult că este bine definit. Îmi place să îmi petrec nopţile urmărindu-ţi linia chipului aşa cum câteodată mă regăsesc momentele pierdute în amintiri în timp ce eu îmi plimb agale mâna pe mânerul fierului de călcat. Atunci…îmi odihnesc visele sub căldura de nestăvilita focului şi aştept. Mereu aştept ca tu să revii.

Te aştept să dăruieşti din nou un aspect cald şi proaspăt vieţii mele de adolescentă-studentă-matura încă nematurizată. Mi-am imaginat că viaţa mea alături de tine ar fi o ecuaţie matematica sau fizică lungă, complicată chiar machiavelică. Dar observ că totul curge de la sine, aşa cum fiecare învăţam să ne lăsăm pradă unui val nevăzut. Dar cu o putere imensă!

Te iubesc pentru că ai întotdeauna hainele aranjate, pentru că în fiecare dimineaţă pari desprins din reviste. Oricât de târziu te-ai trezi, ştiu că vei fi mereu gata la timp. Tu ai ceva special….un secret bine ascuns. Ceva care te face să ai mereu totul pus la punct dar de o perfecţiune nemaiîntâlnită. Ţi-am urmărit paşii în fiecare seară înainte de culcare însă sunt pierdută prin gesturile tale atât de bine calculate.

Aşadar…nu ştiu ce se întâmplă: ori eşti un om extrem de ordonat, ori ai nişte ajutoare extrem de puternice. Poate că secretul tău constă în tehnologia produselor Bosh. Nu ştiu…dar ceea ce ştiu este că întotdeuna ai imaginea perfectă a unui om care ştie ceea ce îşi doreşte de la viaţă.

Oare produsele lor să facă asta? Rămâne să descopăr…pas cu pas, până când viaţa mea alături de adolescentul devenit bărbat prinde contur.

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2013!

bosch

Ganduri

