Super Blog 2013!

O călătorie virtuală şi am sfârşit îndrăgostită cu adevărat!

Sunt genul ăla de om care are prostul obicei de a-şi calcula fiecare viitoare mişcare. Omul ăla care trebuie să ştie exact ce şi cum. Mâine este sâmbătă, 16 noiembrie. Trebuie să mă trezesc devreme, poate la 7. Ar trebui să curăţ puţin prin casă din moment ce îmi propun să părăsesc pentru o perioadă cuibul. Dar vreau să plec acum. Nu îmi place să mă arunc cu chipul direct în inima vîntului dar aş vrea să îmi dăruiesc o evadare demnă de o regină. Vreau să gust parfumul munţilor, să văd oameni care îşi deschid inimile, oameni mulţi, adunaţi laolaltă într-un loc atât de frumos încât tot ceea ce fac este să zâmbească.

Vreau să găsesc un loc suficient de mare încât să le dăruiască spaţiu tuturor prietenilor mei. Vreau un loc unde să ne bucurăm de iarnă, dar trebuie neapărat să fie şi un loc liniştit. Nu v-am destăinuit un secret: lucrăm la o piesă de teatru. Totul este aranjat doar că singurul lucru ce a rămas “ne-bifat” este suita ultimelor probe. Aşadar…adaug pe listă şi acest punct şi o aşez pe o foaie:

 “ Caut loc însorit de frumuseţe şi veselie. Caut loc spaţios, plin de poveşti. Caut săli mari, camere aerisite, privelişti de basm. Caut tot acest lucru la un preţ care să nu îmi dăruiască un AVC!”

 Cer cam prea multe, nu?

Păi…să vă dau o veste cu adevărat suprinzătoare:Nu cer deloc mult! Cu ocazia participării mele la competiţia Super Blog am descoperit o mică mină de aur, un loc care oferă toate acestea şi încă multe altele: Vila Alpin. V-aţi gândit până acum să alegeţi un sejur la Straja ca evadare din lumea blocurilor cenuşii, a parcurilor prea sărace şi a parfumului de cauciucuri arse şi benzină? Ei bine eu am găsit evadarea noastră din superficialitate: o săptămână de  cantonament la Straja!

 Prima întâlnire cu această vilă o veţi avea prin intermediul site-ului lor. Până acum nu i-am vizitat aşadar astăzi nu sunt gazda voastră ci partenerul vostru în această expediţie. Haideţi să răsfoim împreună “ cartea lor de vizită” şi să purcedem în această călătorie virtuală!

 Tastăm plini de entuziastm adresa lor şi … ne lăsăm ispitiţi de imaginea vilei.  Balcoanele roşii, scările de piatră ne sapă în imaginaţie şi ne invită în braţele lor.  Aflu că vila asta se găseşte sub protecţia celor două pârtii cu nocturnă, deschizând practic la picioarele noastre un tablou al munţilor Retezat.

Fiind femeie, admit că nu prea mă descurc să ajung la o anumită destinaţii dacă nu cunosc dinainte traseul. Totuşi, cei de la vilă s-au îndurat şi de persoanele cu o orientare mai precară oferindu-ne o adresă exactă a locaţiei. Minunat!

 Unul dintre cele mai importante lucruri în momentul în care decizi să ai parte de un sejur undeva este camera. Aceasta trebuie să fie cât mai primitoare, mai caldă…să degaje ea însăşi o atmosferă plină de poveste şi iubire. Iarăşi vorbesc în cuvinte mari? Problema este, din nou, că această vilă chiar oferă lucrurile astea. Camerele sunt mari, geamurile imense deschid imaginaţia iar pereţii…iubesc faptul că pereţii nu sunt pictaţi în acel alb de spital.

 Admir un lucru la modul în care este făcut site-ul lor: ştiţi foarte bine că un fotograf profesionist poate scoate un avantaj din cea mai neaşteptată locaţie, corect? Ei bine…cei de la Vila Alpin au ales să practice turismul cu o transparenţă demnă de admiraţie: nu apelează numai la fotografii inspirate din frânturi de camere, săli de conferinţă sau peisaje. Ei chiar folosesc tehnologia creionând o adevărată vizită virtuală. Putem merge prin toată vila, putem vedea fiecare colţişor din camerele care urmează să ne devină loc de visare pentru următoarea perioadă, putem hotărî dacă această locaţie se încadrează în preferinţele noastre profesionale numai după ce am păşit( deşi virtual) în sala lor de conferinţe.

                Urmărind linile principale ale site-ului ne putem da cu toţii seama că ar fi una dintre cele mai bune alegeri pentru a petrece o vacanţă cu adevărat în libertate. Şi totuşi, pentru că sunt femeie trebuie să găsesc şi câteva lucruri care ar adăuga un plus prezentării virtuale a cabanei, cel puţin din punctul meu de vedere.  De exemplu ar putea începe cu o interfaţă mai prietenoasă a site-ului care ar trebuii personalizat cu o imagine background mai reprezentativă pentru o cabană cum ar fi : un peisaj montan, o cabană sau o pădure. De asemenea la secţiunea ”restaurant” ar trebuii afişat meniul  în întregime cu fotografie reprezentativă pentru fiecare preparat.

                Se apropie sărbătorile de Crăciun, toată lumea iubeşte cadourile, iar cea mai frumosă surpriză pe care ne-o poate oferi această vilă sunt promoţiile. Cred că o secţiune specială care să includă promoţiile oferite ataşată cumva fiecărei subpagini a site-ului, un mic cadran care să perpetueze în permanenţă in dreptul ochiilor noştri, virtual vorbiind ar câştiga cpuncte în faţa oricui.

Secţiunea de contact ar trebuii să includă şi ea o hartă interactivă de la google plus o locaţie a cabanei pe acea hartă. După ce am studiat site-ul în căutare de informaţii care ar putea să mă ajute să decid dacă vreau să fiu parte din lumea lor sau nu, am fost convins de următoarele  : aspectul camerei şi dotările acesteia, facilităţile din cabană, meniul, peisajul care înconjoară această insulă de perfecţiune şi bineînţeles tarifele stabilite.

Ce spuneţi? V-am convins să îi vizitaţi? Iarna…o vizită la schitul Straja este povestea perfectă pentru fericirea la care tânjiţi!

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2013!

Ganduri

