Super Blog 2013!

Semnez pentru simplitate şi hobby-uri pline de gust!

Sunt Fan Brânză! O să strig asta sus şi tare. Sunt fan al tuturor lucrurilor simple, plăcute la vedere, la gust, la atingere. Sunt fanul dimineţilor însorite, mai ales a acelor dimineţi în care o am alături. Sunt fanul vieţii de care am parte şi fanul celei pe care urmez să mi-o pun la punct.

Când ţi se cere să începi să faci  nişte legături între diferite hobby-uri din viaţa ta şi o gamă aşa de largă de produse  sincer…rămâi pe gânduri. Nu şti, aşa cum nu ştiu nici eu dacă trebuie să mă las dus de val sau pur şi simplu să vă creionez o seară obişnuită din viaţa mea. Sau…să vă pun la curent cu “ micile mele plăceri vinovate”.

1a81e9280c462b963ee702b1325662f7-d5g859yEste complicat. Cu adevărat complicat. De ce? Pentru că Eu sunt complicat. Eu iubesc totul! Hobby-ul meu este însăşi viaţa. Din păcate nu am ocazia să vă imortalizez prin fotografii fiecare dintre aceste elemente alături de ( cu adevărat) perfectele produse de la Delaco. Toate şi fiecare dintre ele.

Pot totuşi să fac ceva: să vă creionez viaţa mea, majuscula sufletului meu, aşa cum arată ea încărcată de hobby-uri şi perfecţiune izvorâtă din necunoscut.

În primul rând medicina. Da…mica mea pasiune care uşor uşor îmi guvernează fiecare secundă şi minut al existenţei ăsteia deja efemeră. Puteţi crede că medicina….în capul meu este asemănată cu produsele Miez de Lapte de la Delaco? Ştiţi de ce? În fiecare dimineaţă, când mă strecor temătoare pe uşa salonului, uneori neştiind ce mă aşteaptă dincolo de uşile închise descopăr oameni delicaţi, sensibili , cu sufletul deschis. Privirile lor, este adevărat…triste şi îngreunate de probleme şi temeri, îmi dăruiesc o gingăşie a cărui izvor încă nu am descoperit-o. Aceeaşi senzaţie o încerc atunci când mă las pradă gustului micuţelor bucăţi de rai.

Dar …Recunosc: produsele astea mă aproprie de imaginea vieţii pe care aş vrea să o am. Sunt dependentă de bucuria pe care mi-o oferă imaginea bucătăriei mele plină de prieteni. Sunt dependentă de prezenţa unei brânzici sau a unul caşcaval…în orice formă. Momentele în care gătesc alături de Ea, privind-o cum se chinuie să taie perfect fiecare felie de castravete, certurile pe care le coboară cu puterea unui taifum asupra mea numai pentru că nu am răzuit cum trebuie  chipul caşcavalului afumat( pentru că îl iubeşte pe acesta)…toate aceste momente sunt cu adevărat hobby-ul vieţii mele aşa cum o ştiu eu. Iar viaţa asta, în sine este hobby-ul meu. Cred că am ajuns să folosesc de  atât de multe ori cuvântul “hobby” încât nu mai ştiţi dacă citiţi un articol despre produsele de la Delaco sau despre teoria descoperirii celei mai neobişnuite dependenţe.

Ultima dată am gătit o invenţie a Ei. Cum aşa? A visat, draga de ea cu o seară înainte o reţetă. O combinaţie nebună de orez sălbatic ( pe care îl urăsc pentru că are ceva ce nu îmi place, nu realizez exact ce) cu diverse legume, gratinate cu caşcaval Delaco ( pentru că numai şi numai acel caşcaval are consistenţa pe care ea o caută). Habar nu aveam ce o să iasă. Dar am decis să fiu de  acord cu ea, să lupt şi eu în încercarea de a-i dovedi că sunt capabil să mă arunc în gura necunoscutului alături de visele ei despre diverse reţete născute din micuţa ei minte plină de idei. Creţe idei. Cele mai creţe pe care le veţi fi descoperit vreodată.

995207_631573170219207_1405137745_nNe-am chinuit să gătim, m-am tăiat…am descoperit mai târziu o mică bucată din deget prin amestecul mexican de legume pur româneşti. Glumesc…credeţi-mă pe cuvânt! Cât timp iubita mea s-a duelat cu orezul, eu am fost cel care a tranşat legumele şi am tăiat perfect feliile de caşcaval.

Vreau să vă spun că…a ieşit o adevărată minunăţie. Această întâmplare a avut loc în prima seară în care am decis să locuim împreună. Un moment memorabil. Cred şi că acel caşcaval ne-a adus într-un fel alături unul de altul. De atunci…de fiecare dată când ne certăm, vorbesc despre acele certuri care se rezolvă numai cu uşi închise de argumente care nu există caşcavalul ne mai salvează! Ne aduce aminte de ceea ce am construit plini de entuziastm şi încredere. Ne aducem aminte de ceea ce vrem să obţinem indifferent de cât de greu ne este.

Nu ştiu cât de bune sunt asocierile mele. Sunt la urma urmei lucruri simple, dar pline de semnificaţii pentru viaţa mea. Este ceva…o corcitură de nebunie cu suprarealism şi dorinţă de autodepăşire. Ştiţi asta. Speraţi şi voi la asta. Şi poate…într-un anumit fel vă fac să speraţi că gustând din un produs Delaco, întrega viaţă a voastră se poate înfrumuseţa. Dar ….surpriza este : este adevărat.

Nu ştiu cum sau din ce sunt făcute aceste produse, dar ştiu….în toată simplitatea mea că au puterea de a vă readuce din firul memoriei şi amintirilor exact acele lucruri care vă fac fericiţi până la nebunie pură. Pur. Totul este pur, deci şi sentimentele voastre…voi veţi ajunge oameni mai adevăraţi.

Poate că nu veţi iubi medicina şi poate că o bucată de caşcaval nu vă va convinge să vă mutaţi împreună cu iubita voastră, dar cu siguranţă vă va ajuta să deveniţi oameni mai simpli, deci mai curaţi şi mai iubitori.

Încercaţi! Ce aveţi de pierdut? Doar ceva indiferenţă şi maturitate gratuită.

Produsele  lor sunt calea către o serie de bucurii simple dar perfecte. Şi atât de mult aşteptate!

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2013!

One thought on “Semnez pentru simplitate şi hobby-uri pline de gust!

Ganduri

