Super Blog 2013!

Părul ei mi-a subjugat viaţa!

hair__shells__dead__by_mala_lesbia

Nu îmi amintesc nimic despre Tine, regină a văpăii din sufletul meu! Nu mi te amintesc în niciun fel. Ţi-am uitat cântecul, plânsul, dansurile de nimfetă! Totul! Parcă iubirea asta care a crescut din noi s-a cocoţat pe nori şi s-a sinucis, iar moartea ei a cules din mine toate amintirile a ceea ce am fost Noi,a ceea ce ai fost Tu. Şi aşa…totul a devenit aşa cum vezi acum: un mic nimic numit dragoste. O dragoste pură,însă oarbă. Oarbă…nu pentru că nu a văzut ce a iubit ci pentru că nu îşi mai aminteşte cum arăta iubirea ei. Iubirea asta a mea este una dintre cele mai pure şi cele mai mai mari calamităţi din existenţa mea efemeră.

Ai plecat. Ai plecat aşa cum ai apărut: înaintea şi în urma-ţi cu o pulbere de miros de trandafir. Vreau totul ori nimic? Am vrut multe şi am avut şi mai multe. Cu ce am rămas? Cu amintirea părului tău. Mereu am spus că părul tău este pecetea cuiva. Cuiva…dintr-o lume departe de noi, care poate pulsează prin noi. Nu ştiu dacă doar eu am visat la asta dar … iubito, lumina părului tău încă îmi crapă de spaimă obrajii.

Încerc. Crede-mă, încerc. Încerc cu fiecare bucată din mine, fiecare respiraţie, fiecare clipire. Cu fiecare deget, fiecare zâmbet, fiecare poveste încerc să mă îndepărtez de tine. Am rămas prins în tine, în dansurile tale mistice, în promisiunile tale culese din toate colţurile lumii, în imaginea părului tău. Părul ăsta care îmi este puntea de scăpare din lumea mea de fildeş. Am ajuns să cred că oamenii din viaţa mea sunt făuriţi din firele tale de păr. Fiecare pală de vânt de toamnă îmi readuce la porţile fiinţei mirosul dulce al părului tau proaspăt spălat.  Te văd ca regina mea de sticlă. Regina mea stingheră, care îşi ascunde frumuseţea în camera oglinzilor. Regina mea, care acum stă cu capul rezemat de sabia cu care a spintecat multe inimi înaintea mea, acestă femeie cerşeste o inimă nouă. Una care să bată în pieptul ei de marţipan, rodii şi mentă.
kit_anticadere_parAm conjurat zeii în dimineaţa în care ai plecat. Stăteam tăcut cu o sticlă de obsesii încrustată în piele şi căutam prin casă lucrurile tale. Am găsit poze, filme, lumini, cărţi…şi toate produsele tale pentru păr. Mereu m-am întrebat cum de reuşeşti să menţii viu focul din părul tău. Acum, abia acum…când povestea noastră îşi desenează finalul, abia acum ţi-am aflat secretele: nişte produse. Nişte produse care mie mi se par o completă legendă a jungle oraşului în care ne contruim viaţa: Farmec.

Ţin minte un moment din ultima noastră noapte împreună. Ei bine…în acea noapte te-am descoperit în timp ce îţi zeificai fiinţa. Foloseai ceva, ceva care mie ca bărbat mi s-a părut o enigmă totală. Poate totuşi că atunci noi doi am avut una dintre cele mai puternice nopţi. Prima noapte în care mi te-am imaginat ca femeia vieţii mele, dar ultima noapte în care aveam să îmi mai ţin îngerul aproape.

Mi-ai povestit cu un zâmbet de copil ce se bucură ca un înger de jucăriile lui că aveai cele mai bune produse pentru păr din câte există. Un aşa numit…„Gerovital Plant Tratament”. Ceva ce pentru mine suna ca medicaţia unui pacient de pe secţia de chirurgie. Însă după zeci de minute în care m-ai bombardat cu detalii despre gama lor de produse am înţeles. Am înţeles că prima dată când te-am zărit pe culoarele spitalului am fost vrăjit de părul tău de foc, culoare întreţinută graţie unui tratament Pro Color. Şi cât de des l-ai vospit. Blond apoi şuviţe albe, mov, roz,apoi roşu! Roşul ăla de foc pe care îl iubesc. Acel roşu care mă posedă din interior. Credeam că la cât de mult ţi-ai chinuit părul nu va mai rămâne nimic din el. Dar toate aceste produse te-au salvat din nou!

Apoi…la prima cafea pe care ţi-am oferit-o de la automatul de la secţia de Chirurgie III am simţit un parfum demonic de plăcut. Tot al părului tău. Tot graţie produselor de la Farmec. Chiar şi acum când ai plecat de lângă mine suspin după părul tău, acela care a săpat ca lava fierbinte prin fiinţa mea şi mi-a ajuns la oase, la inima, în creier.

O femeie m-a vrăjit datorită unor produse de îngrijire a părului despre care habar nu aveam. Viaţa mea a devenit o enigmă în momentul în care am aflat de existenţa lor. M-am simţit slab, m-am simţit prea pueril, prea îndrăgostit de părul ei. Dar nu se putea altfel!

Poate că până la urmă cei de la Farmec au descoperit cu adevărat reţeta unui păr plin de perfecţiune, tinereţe, magie, splendoare şi nu în ultimul rând…Farmec!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013!

18 thoughts on “Părul ei mi-a subjugat viaţa!

      1. Să înţeleg că mă vei mai vizita! Dacă mai ai puţină răbdare …voi încerca să public şi pe acela pentru tentaţii (i)rezistibile:)

      2. Paradoxal! Dacă până şi scrisul mă face nerăbdătoare şi prea plină de nebunie pură….înseamnă că mă aşteaptă un drum lung înainte!

      1. Nu pot face altceva în afară de a fi recunoscătoare pentru ceea ce spui. Mă bucură mult să aud ca ceea ce scriu este plăcut de cineva:)

Ganduri

