Uncategorized

Ţi-aş scrie…Ţi-aş scrie cu Soarele, cu Luna, Dumnezeu şi Satana.

autumn_love_trash__by_musicandphotography-d2ywnk6

Ţi-aş scrie din toate colţurile lumii …

Ţi-aş trimite săruturi pe aripile păsărilor şi le-aş amesteca apoi cu speranţă.

Ţi-aş scrie de o seară de vară în care am stat îmbrăţişaţi întreaga noapte. Ţi-aş scrie cu lumina, ţi-aş scrie despre mare, despre cer, despre toate zâmbetele pe care ţi le-am furat şi despre stelele pe care le-am desenat împreună pe cer.

Ţi-aş scrie despre ochi ce caută soarele, şi despre copii obosiţi ce se joacă prin tinereţe şi fericire, despre călătorii imaginare, despre universul întreg şi nisipul ud de primele valuri.

Ţi-aş scrie cum te aştept în fiecare seară să îmi împleteşti poveşti şi idealuri.

Aş rupe cerul şi ţi-aş scrie pe fiecare nor, aş învăţa luna să te încălzească , şi pe soare să îţi sărute dimineaţa pleoapele adormite, aş învăţa stelele să se coboare pe ciment în faţa ta, să îţi scrie : te iubesc! Din cele patru zări, aş face turul lumii într-o zi ca oricare alta numai să ştiu că undeva mă aşteaptă zâmbetul tău, şi braţele tale deschise pentru un “ bine ai venit”.

Ireversibil ca lumina dimineţii, de temut ca lăsarea serii, la fel de dulce ca parfumul de “nu-ma-uita” şi la fel de uşor ca zborul cocorilor, iubitule, mă declar îndrăgostită de tine!

Te iubesc! Aici, acum , în toate cele patru colţuri ale lumii şi mereu!

Ganduri

