Uncategorized

Covorul persan, cearceafurile…dimineaţa tăcută

6c00d95daba4d721c48f80598ad62854

Ţi-am şoptit “te iubesc” într-o dimineaţă amară,
Amară ca ploaia de afară,
Amară ca sufletul zăpezilor ce urmau să preia tronul lumii.
Culcată pe covorul tău persan
Priveam vechiul tablou cu sentimente de foc
Care izborau asemenea lupilor din trupul ramelor mascate de timp.

Ţi-am şoptit acelaşi lucru nebunesc
Ascunsă prin cearceafuri albe din satin magic,
Presărate cu lumina unui soare care mă mângâia pe umeri.
Cu ochii lipiţi de chipul tău, de părul tău răvăşit dimineaţa
Număram în minte zilele care urmau să se scurgă …
de la al doilea “te iubesc” până la nemurire.

A treia oară când ţi-am şoptit ceva asemănător…
Era o seară de iarnă cu flori de cristal la geam.
Stăteam îmbrăţişaţi în zapadă, sub lumina farurilor
Aşteptând să ni se topească pe buze fiecare suflet de înger
În căderea lor către abisul sufletelor noastre.

Apoi, ţi-am şoptit acelaşi lucru când m-ai îmbrăţişat plângând,
Când mă priveai cu ochii în lacrimi şi cereai să te las să îndoliezi noaptea.
Atunci mi-aş fi dorit să fiu parte din sufletul tău, să fiu lutul care îţi lipea existenţa,
Să fiu soarele din iadul tau, primăvara crivăţului din inima ta.

Ultima dată când din nou ţi-am şoptit nebunia mea,
Te-am privit în ochi cu sclipiri de speranţă şi încredere.
Mi-ai desenat ponei de vis, care urmau să ne duca departe,
În lumea aceea de basm care numai pentru tine exista.

Acum, ţi-aş şopti din nou aceste cuvinte, însa…nu găsesc momentul proprice sufletului meu.
Acum, caut covorul persan, nebunia dimineţii, cearceafurile, florile de gheaţă, totul.
Acum îţi caut pana şi lacrimile pe care le-aş înţelege în tăcerea ta.
Daca tot ce am facut a fost să îţi şoptesc…înseamnă ca nu m-ai auzit?
De aceea am ajuns să cred că iubirea noastră este ecuaţia plină de necunoscute?
Răspunde-mi! Răspunde-mi în tăcere! Răspunde-mi şoptit! Şi lasă-mă să îţi sărut răspunsul tăcut!

Ganduri

