Super Blog 2013!

Super Blog 2013

33b10-166dbf-header

Să fiu şi eu una dintre ei?

Încerc  întodeana să mă conving că pot face multe lucruri. Poate chiar orice îmi propun. Singurul loc în care nu găsesc o confirmare, singurul loc în care nu realizez dacă trăirile mele, dacă vorbele scrise, dacă toate acestea sunt un  lucru ce merită apreciere este în această lume.

Suntem cu toţii numai nişte oameni de ceară. Inimile noastre ne pompează nebunie prin fibre. Nu credem nimic, nu ascultăm nimic. Suntem creaturi din fum şi sticlă, oameni plămădiţi din pământ şi lut.

M-am convins că trebuie să sper. Şi m-am întrebat singură: cât de mult sper?

Aşa cum orice întrebare nu există fără de răspuns…cineva, de undeva din interiorul meu a dat glas chemării mele: Speri…însă niciodată prea mult.

–          Dar …eu de ce iubesc să scriu?

–          Pentru că te face un om mai frumos.

–          De ce mă face un om diferit, mai frumos?

–          Pentru că îţi înfrumuseţează sufletul.

–          Nu înţeleg. (Şi nu este prima dată când nu mă înţeleg) De ce îmi înfrumuseţează sufletul?

–          Pentru că iubirea este mâna de înger pogorâtă direct asupra inimii tale.

–          Dar ce treabă au îngerii cu inimile noastre?

–          Nu ştii că fiecare inima este făcută din pene din aripile îngerilor? Aripi ce nu au fost nicicând desprinse. Aripi ce au supravieţuit timpului, aripi ce au înfruntat cu încredere greutăţile la care au fost supuse.

Poate că…pe baza speranţei mele am decis să mă înscriu în această lume. Nu ştiu încă dacă voi fi una dintre ei, dar ştiu că discuţia asta cu cineva, de undeva din interiorul meu m-a făcut să capăt puţină încredere.

Oamenii se bazează pe puterea izvorâtă din interiorul lor. Voi…câte inimi aveţi? Pot ca de data aceasta să fiu eu acel “ cineva ” din interiorul vostru care vă răspunde la întrebări? V-aş spune: aveţi în voi sute, mii de inimi! Suficiente cât să iubiţi o întreagă galaxie. Sunteţi mesageri ai zâmbetelor, aeroporturi ale iubirii. Sentimentele voastre vin şi pleacă, se transformă într-o continuă goană către fericire, dar inimile voastre….inimile voastre rămân acolo. Mereu mai multe, mereu în schimbare. Nu uitaţi asta!

De aceea, cu încrederea că una dintre inimile mele este suficient de puternică şi inspirată încât să facă parte din acest  concurs, mă declar dornică să fiu acceptată.

One thought on “Super Blog 2013

Ganduri

