Uncategorized

Demonii-s ai mei, iubirile-s ale voastre

dbe59c633d812a7a87865857616cbc7a-d5f3zwu

La miez  de noapte îmi dau seama că deţin demoni…sute poate. Cineva mi-a spus o dată că a găsii o persoană potrivită, înseamnă a găsii o persoană ai cărei demoni să fie compatibili cu ai tăi. Dar…nu realizez de ce abia acum, sunt curioasă : vreau să ştiu cum aş putea să scap de demonii mei. Trebuie să scap de ei, sau trebuie să îmi mulţumesc viaţa cu prezenţa lor alături? Înţelegându-i pe ei, automat m-aş înţelege pe mine.

Am înţeles mult prea puţine până acum. Dar dintre acestea, unul îmi este cu adevărat clar: este mai bine să cucereşti lupta cu tine decât să fi cunoscut ca învingătorul a sute de bătălii. Abia atunci victoria este doar a ta. A ta, cu adevărat. Este ceva care îţi aparţine în totalitate, ceva care nu îţi poate fi luat, nici de demoni, nici de îngeri, nici de rai sau iad.

Au fost multe perioade în viaţa mea de până acum, perioade în care m-am lăsat dusă de demonii mei, de viciile mele pe culmi care nu credeam că îmi vor aparţine vreodată. În acele zile, demonii mei au zburdat liberi în gândurile şi cuvintele mele, însă sunt conştientă că ceea ce m-a salvat, a fost creativitatea mea şi setea continuă de a scrie. Scriu pentru că văd în asta un mod de a mă înţelege, o cale mai uşoară către Mine. Scriu pentru că simt că în acest mod pot delimita realitatea de confuzie, pot să găsesc puterea de a-mi exorciza toţi demonii.

La final….am înţeles că demonii sunt numai nişte umbre ale îngerilor. Aşa cum am mai spus-o nimeni şi nimic în lumea asta nu diferă atât de mult. Poate că suntem chiar făuriţi din acelaşi material, însă calea pe care ne-am ales-o ne-a dăruit alte chipuri.

Voi rămâne să mă gândesc la demonii mei, cei mulţi sau puţini dar fără de care nu m-aş putea cunoaşte mai bine.

Oare….până la urmă este adevărat că nu putem vorbi despre „ A fost o dată ca niciodată?”. Singurul mit de care avem parte este acela al încercării găsirii unei iubiri între rămăşiţele unui oraş. Demonii mei, sau ai voştrii…dar iubirile sunt parte din fiecare dintre noi.

Ganduri

