Uncategorized

Nu te lepăda!

525184_598305600199129_1477553621_n

Te rog delicat: nu te lepăda!

A fi  parte din ceva vine la pachet cu a fi responsabil de ceva sau de cineva. Asta am învăţat-o de curând, atunci când m-am văzut prinsă între paginile unei poveşti din care îmi este prea teamă să evadez. O poveste din care poate nici nu vreau cu adevărat să plec.

Parfumul tău s-a cocoţat de dimineaţă pe dulap

Şi de acolo, de fiecare dată când mă simt singură mă îmbrăţişează.

Muzica ta a rămas ascunsă în lumânările parfumate de pe marginea căzii,

Iar tricoul tău stăpâneşte întregul meu pat.

Ţi-am spus că sunt în stare să îţi dăruiesc candelabre de argint,

Şi muzică veche şi cărţi poştale şi şoapte culese cu atenţie dintre temerile mele.

Ţi-am spus că aş vrea că îmbătrânesc alături de tine,

Peste toate aceste mile ce ne despart.

Ţi-am spus că vreau să cutreieram împreună prin viaţa asta,

Poate am putea să ajungem ca statuile de sticlă ale zeilor greci.

Poate am reuşii să beatificăm steaua din piepturile noaste, pentru că…

Iubite, în piepturile noastre pulsează aceeaşi stea.

Am sperat chiar că….îmbătrânind alături de tine, am putea lua viaţa de la capăt. Am ajuns să fiu juratul vieţii mele şi era mult mai simplu când o priveam de departe în curgerea ei. Vreau să spun iubite, că nu trebuie să cugeţi iubirea.

Nu te lepăda! Nu te lepăda de mine şi nu te lepăda de iubirea şi carnea noastră. Fiecare strada îşi stinge luminile şi fiecare zeu al Olimpului îşi găseşte sfârşitul însă noi, noi ne conturăm preludiul de secole şi în fiecare zi ne aruncăm în mare. Ne amestecăm trupurile fără să mai ţinem cont de ce se naşte din noi. Dacă sarea de mare ar săpa în carnea noastră am devenii doar nişte peşti fosforeşcenţi, în plină putrefacţie. Însă pare-se că sarea nu se curăţă de pe inimile noastre aşa cum nici amintirile nu se rup din noi.

Luna ar putea să dea genunchii de pământ.Nu îmi pasă. Sunt încă îndrăgostită dar abia respir în faţa lunii. Eu am timp, dar ea are libertate. Iar pe tine…. Te simt. Haide, vino alături de mine ca să ne îmbătăm ca îngerii în atingeri, marea lor de peşte şi năluci!- aaa nu uita să aduci multe săruturi şi o bucată bună de suflet ca să îi bem speranţele şi iubirea. Vreau să ne iubim pe lumea asta ca nimeni alţii, sus peste fantomele teilor în formele unui bal. Şi să scriu versuri, iar tu să-mi spui: Domnisoară, carnea ta bate cuie de sânge în carnea-mi”. Şi tu….iubitul meu. Şi eu…iubita ta

Nu te lepăda de mine căci îl tot rog pe Dumnezeu să te aducă deasupra tailor. Ce ar trebui să mai spun atunci când realizez că tu eşti cea mai bună parte din mine?

În adâncul meu plouă. Nu forţa uşa…vino uşor, pe nesimţite( aşa cum ai şi plecat).

Plouă şi pe pielea mea. Îmi plouă pe păr, pe faţă, pe trup….plouă afară. Te văd altfel acum. Din tine se ridică aburi de senzualitate atunci când păşeşti spre mine ca o fiară lipsită de pudoare.

Plouă violent, de parcă noaptea-i zi. Şi cântecele tale spuneau mereu că lumea se preschimbă atunci când iubirea adevărată intră pe uşă. Orice uşă. Din orice loc. În orice zi.

Plouă necontenit de parcă cineva a tăiat beregata nopţii. Crimele astrelor ….geloziile lor sunt cele mai pure forme de iubire. Soarele este ucigaşul mereu deasupra tuturor iar stelele sunt chipurile secolelor în care el şi-a ucis aşteptarea.

Ferestrele mele largi au suferit o comoţie la nivelul sufletului lor maroniu. Pereţii, acoperişul , cu toţii încep să se vaite, să scheaune, să îşi deschidă rănile. Iar vântul….vântul scotea sunete de operă,sunete elevate, acum fiind în totală glorie. Este ca şi cum vântul săruta fiecare picătură ce cade pe trupul meu. Iar Tu, devii ucigaşul soarelui. Luna suferă, dând cu genunchii de pământ şi aruncând cu eternitate în noi.

Ploua necontenit. Ploua violent. Ploua a o iubire nocturnă.

Ganduri

