Uncategorized

Am găsit în ploaie un punct de sprijin

a_raw_deal__by_whiteviolet-d5gvr2w

 

Plouă! În sfârşit! Ploaia mi-a săpat în carne şi mi-a făurit un ţel din propriile-mi oase, căptuşit cu visele mele cele mai profunde!

De ieri plouă încontinuu. Şi ploaia asta, neputinţa mea de a o stăpânii, de a o oprii, mă face să realizez că trăiesc, trăim cu toţii şi vom continua să o facem….în mijlocul unei adevărate teorii a haosului.Impropiu spus.

Poate….de fapt sunt sigură că aşa este, în interiorul meu este haos. Un haos total şi de nedescris. Ceva care a încetat nu să depindă de mine, ci să depindă de timpul care trece şi de forţa de a lupta a altcuiva. Şi asta…nu este tocmai ceva uşor de  acceptat.

Nu îmi dau seama exact dacă toate prelegerile astea care au loc în creierul meu, prelegeri cu privire la viaţa mea, ceva ce  ar trebui, aş vrea sau aş putea face au vreun scop. De fapt…am ajuns într-un asemenea punct în care nu le mai văd rostul tuturor frământărilor. Am ajuns într-un punct în care tot ceea ce îmi doresc este să pot deschide geamul dimineţa şi în ciuda frigului din Braşov, să mă cuprindă un zâmbet vandalic.

Mă bucur ( căci la ultima numărătoare mă îngrozisem), mă bucur să descopăr minunăţiile de oameni din jurul meu. Prieteni adevăraţi, puţini dar extraordinari, sentimente care ne aduc aproape şi în miezul nopţii, atitudinea de cavareri mereu disponibili să caute în mii şi mii de cursuri de medicină   numai pentru că una dintre noi a devenit ipohondra la 3 dimineaţa( datorită unui ganglion ce nu avea somn).

Toate acestea au fost de neînţeles pentru mine. Nebuna moldoveancă ce nu îşi gaseşte iubirea sau noua prietenă care trăieşte o poveste din basme. Şi prin asta vreau să zic: iubirea de basm. Exact! Mai este şi micul automatician care se stoarce încă de praful şi franjureala ultimei relaţii. Şi domnul care abia a început viaţa de student. Şi….el! Medicinistul meu care încă se duelează cu un examen. Cel mai important examen din viaţa lui de până acum. Şi din viaţa noastră ce va urma. Pentru că…da! Nu ştiu când s-a întâmplat, unde pe parcursul acestor ani împreună, însă ceea ce ştiu este că nu îmi imaginez cum ar putea viaţa mea să fie, lipsită de prezenţa lui.

Poate că până la urmă viaţa de student este una plină de schimbări şi aburind de provocări pentru cei care au curajul să le înfrunte. Poate că ploaia asta este cea care m-a făcut să realizez că viaţa mea este fragilă, ca a fiecăruia dintre noi. Poate că aşa cum pământul se lasă modelat de picăturile ce cad cu putere din cer, aşa şi viaţa mea se lasă modelată de cei din jurul meu. Poate că am început să spun lucruri mult prea evidente. Poate că da.

Sau poate că….asta se întâmplă atunci când îţi găseşti ţelul şi începi să trăieşti ca un animal de pradă. Pentru că asta este revelaţia pe care ploaia mi-a pus-o la picioare: suntem numai nişte animale de pradă în căutarea fericirii. Fugim după ea, o vânăm cu ghearele şi cu teama zilei în care vom rămâne singuri în savana societăţii.

Nu ştiu încă dacă armele femeilor rămân parfumurile bune, iar bărbaţii luptă cu costumele lor si prezenţa impozantă, dar nu suntem atât de diferiţi. La urma urmei…cu toţii suntem fiare însetate de fericire.

15 thoughts on “Am găsit în ploaie un punct de sprijin

  1. “..dar nu suntem atât de diferiţi. La urma urmei…cu toţii suntem fiare însetate de fericire.” Aşa-i, mereu am zis asta, în spatele oricărei femei independente şi a celui mai Don Juan dintre bărbaţi se ascunde această sete de fericire şi de a iubi şi a fii iubit. Cu toţii ne dorim asta.

    1. Armele şi modul de a lupta pentru a obţine fericirea, astea sunt lucrurile care ne fac diferiţi. Aşa îmi place să cred.
      Dacă scopul este acelaşi, arcaşul orb şi vânătorul surd au destinul identic.

Ganduri

