Uncategorized

Un pic de prea mult din toate …. şi nu mă mai înţeleg cu mine

cropped-man_like_you__by_musicandphotography-d3lht8y.jpgS-au întâmplat atât de multe lucruri în ultimul timp încât nu mai ştiu dacă ceea ce cred eu este corect, sau ceea ce îmi doresc, sau ceea ce reprezintă ţelul meu. S-a întâplat că încep să mă tem de lucruri ce nu depind de mine, însă mă tem tocmai din motivul că nu se află sub controlul meu.

Vreau nu să cresc, ci să fac ceva cu mine. Să devin ceva, cineva neînfricat, cineva cu putere de muncă cineva complet. Poate că vreau să simt că am sufletul pereche lângă mine. Este aici. Dar din cauza atâtor mii şi mii de lucruri, îl simt îndepărtat…împotriva voinţei lui.

Hm..chiar mă întreb: oare datoriile pe care le poţi avea la casă, la facturile de curent, internet…toate acestea înseamnă într-o anumită măsura a avea datorii faţă de sufletul nostru?

M-am gândit în această seară ce trebuie să existe între doi oameni în aşa fel încât ei să rămână împreună în timp? Trebuie să fie o prietenie puternică între ei? Înţelegere? Respect? Iubire?

De fapt….( şi pe această temă putem vorbii ani întregi) ce este iubirea?

Vorbesc acum despre adevărata iubire. Vorbesc de iubirea aia care nu îţi permite să dormi fără să ai chipul persoanei imprimat pe retină, de iubirea care îţi secătuieşte fiinţa, îţi usucă gâtul şi face inima să tremure. Acea iubire. Acea iubire cu fluturaşi în stomac şi piele de găină. Iu

birea aia în care te întrebi ce gândeşte şi ce simte persoana de lângă tine, nu cât de bună este la pat.

Înţeleg …şi ipocrizia trebuie lăsată deoparte pentru un moment. Nu aş admite niciodată că poate exista o viaţă a două persoane împreună, fără a exista şi sexul, care mai nou….pe lângă statutul de subiect tabu, a căpătat statutul de subiect evitat.

Aşadar…este oare mai simplu să ne ascundem între măştile unor sfinţi închipuiţi? Sau ar fi cazul să ne iubim cu toată forţa care izvorăşte din noi? Cred că suntem prea speciali şi mult prea umani ca să fim ascunşi de noi înşine.

2 thoughts on “Un pic de prea mult din toate …. şi nu mă mai înţeleg cu mine

Ganduri

