Uncategorized

Lento,suflet! Prins între două “te iubesc”!

mmm0239_by_metindemiralay-d5yl03lNu mai sunt eu. Acea Eu a devenit un mic nor acuns în mine. De fapt nu. Nu am devenit o altă persoană. Pur şi simplu m-am maturizat. Pur şi simplu, am căpătat curajul să ridic ochii, ochii Mei, cu Eu pulsând de dinăuntru. Aşadar…pentru cei care îmi urmăresc noua cale, să povestim o cântare a sufletului meu.

Nu ştiu dacă lumina iese din ochii tăi, sau tu eşti lumină în toată persoana ta.

Mă întrebam zilele astea…ce poţi, sau nu! Cât de mult poţi să speri de la o persoană? Cineva mi-a spus acum ceva timp că dacă mă voi lupta să găsesc o persoană aşa cum îmi doresc….voi ajunge să am parte de multe mese în singurătate.

Cred că diferenţele dintre noi sunt cele care atrag atenţia, în primul rând. Cum poţi să te îndrăgosteşti iremediabil de cineva, pentru ca după câteva luni să începi să umbli la „micile detalii”?

De exemplu…

397ba57059df149d96cca8ba1e174e1b-1El( să îl numim aşa)….sau nu. Cred că ar fi mai bine să se numească X. Acest X este sensibil şi…de-a dreptul incredibil! Fiecare dintre cei care ne cunosc pot spune că sunt geloşi pe relaţia dintre noi. Este genul acela de bărbat, cu adevărat bărbat. Este primul pe care îl privesc dimineaţa dar şi ultimul a cărui voce o aud înainte de a mă lăsa pradă lui Moş Ene. Ştie întotdeauna ce să spună, îmi respectă “spaţiul persoanal” şi niciodată, dar niciodată nu întârzie( fie că este vorba despre o întâlnire, ori de un proiect de prezentat), niciodată.

Este genul acela de gentleman care încă îmi deschide portiera, care mă sună doar cu dorinţa de a vedea cum mă simt. Este cel care apare cu flori la uşa mea doar pentru că a presupus că cele pe care le aveam s-au trecut. Este genul ăla de om pur telepatic. Nu ştiu cum sau de ce dar sună întotdeauna când …spune el, simte că am o problemă. Şi…să vă spun ceva? Nimereşte de fiecare dată!

Este cel care îi aduce mamei florile preferate, doar fiindcă îi face plăcere. Este cel care îi ascultă tatei poveştile de pe aerodrom. Iubeşte să i se vorbească de lucruri precum virajele, tonourile si zburatul cu roţile scoase, totul pentru că( spune el, din nou) pentru că acele câteva lucruri fac parte din viaţa mea, din trecutul meu, aşadar mă defines ca om. Şi el vrea să fie cât mai aproape de mine cea adevărată.

Este tot ce mi-aş fi putut dorii vreodată. Este lumina ochilor mei, cu adevărat. Totuşi…nu este ca S( să îi spunem aşa).

Toată povestea noastră( cea din trecut, este adevărat) a fost nebunie pură. Dar în nebunia noastră, în acel roller-coaster pe care l-am trăit, prin acela, am trăit cu adevărat. Am avut nopţi pierdute jucăndu-ne ca doi copii, am avut fugile din sala de operaţie  doar pentru că îmi era dor de aerul de munte. Am avut nopţile petrecute în faţa şemineului doar pentru că aşa iubeau personajele din romanele mele.39d69e36254f84b5a69d383b9328f808-d4l9val

Am avut cu bune şi cu rele un adevărat curcubeu de sentimente. Am plâns…am plâns mult. Am greşit amândoi şi mai mult. Am iubit totuşi cu toată inima, cu toată fiinţa noastră. Nu a fost o iubire liniştită, care să curga de la sine. Am avut o iubire puternică, distrugătoare, o iubire demonică. Am avut parte de acel fel de iubire care ne hiptoniza, ne punea în genunchi unul în faţa celuilalt. Era ceva în ochii celuilalt, ceva ce ne obliga să rămânem ancoraţi şi să luptăm. Aşadar….mereu ne întorceam  acolo de unde ne hotărâsem să distrugem totul, dar întoarcerea… o făceam cu întreaga noastră fiinţă.

Şi…privindu-ne în…adâncii noştrii ochi îndrăgostiţi, iubitorii noştrii şi frumoşii noştrii ochi, totul dispărea. Noi eram cei care hipnotizam lumea. O hipnotizam, o făceam să fie geloasă pe ce avem. Pentru că eram doi copii de 20 şi ceva de ani care ne luptam să ne contruim o viaţa. Doi copii ce văd zilnic moartea dar ies din spital cu halatele pline de sânge şi cu speranţă în suflet.

Nu vă puteţi imagina cu ce patimă te întorci la cel iubit dacă ai văzut o femeie pierzându-şi iubirea de o viaţă. Nu cred că puteţi înţelege delirul în care picam făcând dragoste… ne iubeam parcă pentru fiecare persoană care nu o putea face.

Nu ştiu dacă sufletul meu îmi este dator cumva. Eu îmi sunt datoare să iubesc ceea ce ma face fericită, ceea ce mă face să tresar de nebunie şi încântare. Iubesc totuşi …şi nebunia şi tăcerea, iubesc şi copilăriile şi maturitatea, iubesc si delăsarea dar şi ambiţia. Cred ca  fiecare din cele doua Eu-ri ale mele iubeşte perfecţiunea, perfecţiunea lui, a fiecăruia dintre ei.

Îl iubesc pe cel a cărui umbrelă am rupt-o în mijlcul furtunii doar pentru că vroiam să fim romantici. Îl iubesc şi pe cel care mi-a dărut un ceai de mentă la 4 dimineaţa şi m-a făcut să adorm în braţele lui.

Îl iubesc pe cel care îmi scrie cântece şi mă săruta cu putere pe holurile spitalului zicându-mi că sunt singura sclipire de viaţă din acel cimitr, dar îl iubesc şi pe cel care mă aştepta în faţa ieşirii cu inima cât un purice spunându-mi că vrea să mă readucă la viaţă.

Il iubesc pe cel care şi-a vândut ceasul bunicului său ca să avem bani de mare, dar şi pe cel care s-a chinuit 2 ore să îmi salveze lănţişorul din valurile mării.

Il iubesc pe cel care mi-a dăruit câţeluşul cel papagal şi pufos, dar şi pe cel care a venit de la muncă atunci când l-am sunat speriată la gândul că micuţul cuţo-papagalicios putea să se simtă rău.

Iubesc practic ceea ce am vrut întotdeauna să am, dar iubesc şi ceea ce mă face să mă îndepărtez de asta. îi iubesc cu aceaşi intensitate şi aceaşi sinceritate.

5 thoughts on “Lento,suflet! Prins între două “te iubesc”!

  1. Sunt două iubiri care la vremea respectivă s-au „pliat” exact pe așteptările, dorințele și visele tale. Acum nu mai rămâne decât să stabilești în ce zonă a așteptărilor te situezi în momentul de față. Și ce anume crezi că ți-ar aduce împlinire.

Ganduri

