Part of me

Un mic dejun cu tine şi leuţul din fildeş

chocolate___by_Fallen_alchemistTe caut cu privirea în noapte,
Şi sper că dincolo de ceaţă te voi regăsi
Aşa cum te-am pierdut: tăcut, în lumea ta
de basm, de neatins , de nepătruns.
Nu te înţeleg, iubite,

şi mă revolt rupând fotografia noastră.
Citesc poeziile noastre şi rad la vorbele de iubire.
Aş vrea să te sărut. Şi să îţi picur pe buze
Sclipiri de păcat. Mai bine o păcătoasă, decât un înger fals, nu?
Adu-ţi aminte basmul din care te-am plămădit,
În dimineaţa în care îmi spuneai că poveştile există.
Este lumea asta  încâlcită de Feţi Frumoşi şi cai albi?
Mi-am pierdut prinţul în nebuloasa acestei lumi,
Iar calul lui alb….a rămas un mic pui de leu din fildeş care se odihneşte în biblioteca mea.

Te-am aşteptat întreaga noapte să revii în patul rece,
Şi te strecori în inima saltelei ca să mă tragi în sufletul tău,
Să mă absorbi cu fiecare respiraţie,cu fiecare gând.
Acum, m-am ridicat şi te aştept în picioare lângă uşă.
Te aştep cu o cafea în mână deşi ştiu că nu îţi place
gustul picăturilor amare,ci doar picătura de iubire ascunsă în sânge,
picătură cu parfum de dulceaţă de trandafiri şi biscuiţi cu lapte.
Te aştept de cateva ore, iubite. Suntem doi nebuni frumoşi
Ce ne iubim şi carnea şi sufletul deopotrivă.
Vreau să ne luăm în braţe şi să urcăm pe scările trupului nostru,
Până vom ajunge în bucătăria inimii noastre,
Ca să luăm micul dejun împreună, aşa cum o făceam.

 

One thought on “Un mic dejun cu tine şi leuţul din fildeş

Ganduri

