Uncategorized

Noaptea este singura femeie din patul meu plin de bărbaţi

735046_242499019215888_1836073400_nDupă o sticlă de vin înghiţită pe nerăsuflate te aşezi tăcut pe scările reci ale unui bloc. Şi priveşti înaintea ta( mereu înaintea ta) dincolo de orizontul care se înalţă ca un şarpe malefic, ucigaş al atâtor speranţe. După trecerea anilor,în faţa ta se înalţă tăcut Universul. Şi tot ceea ce reuşeşti să câştigi este speranţa unei zile eterne. A unei zile în care dorinţele să devină stele ce cad în zbor invers pe un cer cu miros de gumă de capşuni.
În timp ce fumezi tăcut în faţa blocului tău, Noaptea te priveşte. Nu ştiu exact ce vrea de la tine , dar ştiu sigur că doreşte ceva. Poate sufletul tău. Poate iubirea ta. Poate vrea numai o doză zdravănă de morfină pentru a putea adormi aşa cum a fost născută: într-o tăcere soră cu apusul lumii. Pe decorul morbid al unui cer ce îşi strangulează stelele, fiecare poveste de iubire îşi află începutul şi sfârşitul. Iubesc noaptea, dar îi urăsc întunericimea. Sentimentul de libertate condiţionată pe care ţi-l oferă, rămânându-i totuşi blocată pe artera inimii imboldul de a te vedea muşcând perna de durere,mă face să mă gândesc la sadismul ei.
Noaptea ….ştiţi ce este ea de fapt? Este o tânără frumoasă, cu părul argintiu care îşi urmează drumul sub lumina stelelor călărind dezbracată un cal alb. Sau nu…este curva cheală de la marginea drumului care acceptă să “presteze” servicii în schimbul bonurilor de masă. Sau..mai bine: este bătrânul de pe banca din parc care îşi mişcă mecanic piesele de şah, în speranţa că va avea cândva un concurent demn de el.
Moartea este femeia legată la ochi ce îşi odihneşte relaxată trupul gol în faţa a mii de oameni. Cu toţii o vedem zilnic în jurul nostru. Ne sperie lipsa ei de pudism şi ne terorizează privirea ei rece. Paradoxal…cu toţii o să o îmbrăţişăm. Aşa se întâmplă şi cu Noaptea. Dar în acest caz, este ceva special. MULT mai special. Pentru ca Noptea este întunericul din care poţi evada. Dar în ce condiţii….este dificil de înţeles. Aşa cum unora le este greu să înţeleagă de ce uneori o lumânare este mult mai puternică decât Soarele însuşi( pentru că ea poate lumina şi cea mai întunecată noapte). Dar să revenim. Vroiam să vă fac să înţelegeţi de ce noaptea este iubita mea morbidă. Apropo, trebuie obligatoriu să vă fac cunoscut un lucru: Noaptea are mustăţi! ( da …mustăţi de constelaţii). Mustăţi care se întind pe milioane de ani lumină şi îmbrăţişează în fiecare seară stelele, şi ele dezbrăcate. Poate ar trebui să vă gândiţi că Universul în sinea lui se aseamănă cu platoul de filmare al unei pelicule pentru adulţi. Este simplu în misiunea lui şi totuşi nu ne lasă să evadăm pănâ când nu îi devenim roboţii atraşi de frumuseţea lui izvorâtă din goliciune.
cropped-9052aa201666c86f3f0d9f7f51e002eb1.jpgNoaptea dansează în faţa soarelui. De ce o iubeşti , prostule? Pentru ce ? Tot ceea ce face este să te imobilizeze o dată la 12 ore! Poţi să te împotriveşti? Nici nu vrei! Asta este greşeala ta. Fratele tău….soarele polar este mult mai curajos. Dar este bine, putem să îţi trecem cu vederea această mică greşeală numai şi numai dacă eşti capabil să mă înţelegi atunci când vorbesc în faţa ta de imbecila şi amărâta asta de prietenă a ta.
Da…aşa este! Urăsc curva cheală care îşi vinde frumuseţea pe nişte amărate de bonuri de masă. Tichete pentru milioanele ei de copii. Direcţia sigură către abisul măcinat de mii şi mii de demoni ce nu o pot controla. Da…este simplu. Noaptea este singură. Este singură deşi este urmărită zilnic de copii săi.
Dar trebuie să îţi spun: ştii ce se întâmplă? Cel mai interesant? Într-o seară iubitul meu s-a culcat cu însăşi Noaptea. Imensa şi imponderabila noapte. După ce a reuşit să îşi satisfacă curiozitatea, a părăsit-o la marginea unui drum, aşa cum a găsit-o. Dar am reuşit să îi fur câteva idei simple. Cum este noaptea la pat? Săruta bine? Cât de departe poţi ajunge dacă atunci când o săruţi înghiţi stele?
Departe….credeţi-mă. Atât de departe încât mi-a promis că nu va avea niciodată o altă amantă  afară de ea. Dar în cazul acesta nu sunt geloasă. Noaptea este cea mai bună iubită. Ştiu bine lucrul ăsta. Este cea mai tăcută şi ascultătoare iubită. Puteţi să credeţi asta? Săruta minunat. Păcatul gurii sale devine păcatul gurii mele. Asemenea unei poveşti de iubire inspirată de Romeo şi Julieta. Păcatul gurii se scurge prin gene ca picăturile de otravă înghiţite de frumosul iubit ce aşteaptă tăcut la marginea drumului. Şi noaptea ii iubeste pe toti. Este simplu si extrem de complicat. Cu toţii devenim spirite întunecate la adăpostul măştilor ei. Dar numai atunci când suntem în patul nopţii avem ocazia să fim Noi înşine. Pentru că în întunericul cel mai adânc, nici măcar cele mai negre gânduri nu se tem să iasă la iveală. Simplitatea acestui lucru poate să vă uimească însă trebuie să mă credeţi pe cuvânt. Am un secret să vă împărtăşesc: chiar şi eu m-am culcat într-o seară cu această Noapte. Pentru că ….m-am dat drept iubitul meu. M-am îmbrăcat în constelaţii de minciuni şi încredere falsă aruncată în faţă şi în sufletul ei asemenea peştilor putreziţi pe care marea îi aruncă pe mal. De neatins. De necuprins.
Şi pot să vă mai spun un singur lucru: noaptea este cea mai bună amantă.
Curva cheală care se culcă cu noi numai dacă ne primeşte în schimb sufletele sau priveşte pur şi simplu milioanele de promisiuni făcute nouă de mii şi mii de alte suflete temătoare, urmărite până în dormitorul nostru de alte nopţi. Astfel lumea devine o adunătură de oameni ( îngeri goi ) care se iubesc numai dacă nopţile din urma lor sunt compatibile.
Soarele…ei bine, dacă iubirea noastră rezistă, atunci şi soarele va iubi acestă noapte reîntregită. Aşadar…concluzia noastră este simplă: iubiţi-vă rapid şi fără regrete! Veţi reuşi să reîntregiţi noaptea şi numai aşa…o va iubi şi soarele. Dar pană atunci, vă urez noapte bună! Noaptea mă aşteaptă tăcută în patul din spatele meu, având în piept numai o inima de metal care ticăie haotic.

2 thoughts on “Noaptea este singura femeie din patul meu plin de bărbaţi

Ganduri

