Part of me

Te aştept cu nerăbdare şi cu un bol de migdale, stăpân al calendarului din mine!

tumblr_mif9vgr8Um1rayabxo1_1280

Mereu mi-a plăcut….am adorat să vorbesc prin scrisori. Am lipsit pentru un timp din spatele cuvintelor pe care sper că mi le sorbiţi cu gândurile. Acum…am dat un răspuns gândurilor mele, sufletului meu. De curând cineva şi-a făcut loc, păşind pe aer către viscerele mele. A ţinut picnicuri la marginea fiinţei mele fără să se gândească ce îmi sădeşte sub piele.

 

Ma gândesc…El nu mă cunoaşte! Nu a văzut niciun strop din nebunia mea, din felul meu de a fi. Din freamătul şi animalica putere a minţii mele, mult prea copilăroase. Nu ştie că: Aşa sunt Eu!

 

Sunt o egoistă, ecocentristă, o inflamare de pupile şi ameţeală după o noapte de băut. Sunt tot ce înseamnă oboseală şi săruturi din zori. Sunt hainele aruncate cu furie pe podea şi urmele de unghii rămase pe spate. Sunt focul din priviri si picăturile de transpiraţie de pe frunte.

Sunt linia ce separă sanii mei de pieptul tău.

Sunt visul unei nopţi de vară şi spuma din cadă ce se ascunde în parfum…

Sunt echilibrul încercării de cucerire,

Sunt farmecul mirosului de cafea ce mă ridică din pat.

Sunt aşezarea vandalica a firelor de păr şi buzele muşcate cu furie.

Sunt fumul de ţigare ce se ridică numai pentru ca apoi sa fie înghiţit în timpul unui sărut.

Sunt respiraţia grăbită şi mişcările sacadate ale toracelui când trupul tău coboară peste al meu…

Sunt tot ce înseamnă iubire.

 

Am hotărât, atunci când te-am văzut,să schimb ceva în viaţa mea. Ceva…orice: o persoană, o poveste de iubire, o eliberare. Trebuia să schimb ceva pentru că viaţa mea, toată viaţa pe care mi-o plănuisem detaliat până în acel moment începuse să mucegăiască.

Şi şti ce am observat? O iubire cu adevărat importantă în viaţa ta, este de fapt şi de drept majuscula vieţii tale. Nu ştiu dacă eliberarea, dar cu siguranţă sigiliul existentei tale.

adolescence___by_mala_lesbia-d3jrxk6Vreau să te fac stăpânul calendarului din mine. Când ajungem cu picioarele în această zi, vreau sa te fac să mă iubeşti aşa cum îţi iubeşti statuile greceşti.
Să vi singur, beat de romanele tale, dezbrăcat de inhibitii şi să ne iubim. Să trăim o iubire de actualitate, cosmopolită. O să ne sărutam ca oamenii cosmici. Ca oameni de apă, născuţi în pământ. 
Bunul meu, iubitule, ar trebui să vi înapoi în mine, acolo unde poţi să supravieţuieşti fără de pată, fără de teamă. Te vad mergând gol prin lume, doar cu un mic ceas ticăindu-ţi în piept. M-am gandit mereu că floarea din noi, atunci când urmează să zâmbească devine un ceas cu o mulţime de limbi mici, ascuţite. Când una se strică, iubirea se strică. 
Eşti un înger ca oricare altul? NU! Eşti un înger făurit din beţia iubirii, teleghidat de vise si atingeri. Astăzi vei răbufni, vei simţi scăparea prin fiecare por. Şi ne vom iubi modern, fără inhibiţii, cu poze din memorie.

 

Te aştept cu părul răvăşit, cu aceaşi cană de cafea în mână. Te aştept cocoţată pe vechiul pervaz, cu miros de dulceaţă în păr şi rodie pe corp. Te aştept în neştire, în nesiguranţă.
Te aştept , iubite! Dacă vi îţi promit că vei fi metamfetamina mea, drogul meu injectat în nopţile de dragoste. Prefer să îţi povestesc despre tot şi orice, despre bucurii şi frumuseţile dintre noi. Promit că niciodată nu mă vei vedea mai puţin feminină decât mă şti. Te aştept cu bolul de migdale aranjat pe masa.
Te aştept tăcută, dar plină de nerăbdare. Vi?

528610_526152557416071_1830565026_n1 

Cred în posibilitatea unei iubiri în spatele bibliotecii din vis.

Cred că poţi să fi al meu, în patul meu şi sărutându-mă să simţi că aprinzi Iadul. Suntem pure păcate, pure încercări de a răzbi. Viciile noastre ne sunt portiţa de scăpare şi pare că niciodată nu ştim ce şi cum, sau de unde până unde. 
Sunt o pasăre ce mă arunc asupra ta înfometată.

Aş vrea să îţi smulg fiecare parte din trup, să te înghit, să te fac prizonierul meu, să rămâi în mine.

Aş vrea să vezi pieptul meu ca o colivie pentru inima ta.

 

Vreau să te văd cum te dezbraci de inhibitii şi îţi cobori mâinile de pe umeri, pe pântecele meu şi cum ajuns acolo săruţi uşor linia trupului, lăsând în urma ta însemnele buzelor tale. Dacă mi-ai cuprinde mijlocul şi mi l-ai trage către tine, dacă m-ai primii cu ochii tăi blânzi şi mi-ai îneca faţa în mâinile tale, poate că inimile noastre s-ar încolăci şi am simţi fiecare căldura celuilalt.
Te privesc când te aşezi pe pat şi te cufunzi în aşternuturile de mătase ca şi cum ar fi un râu. Mâinile tale se ridică în aer şi mă chemă lângă trupul tau. Între noi izbucneşte dorinţa purp. Începem să ne sărutăm anarhic, violent poate şi te adorm la adăpostul sânilor mei. Măsoara-mi sentimentele pe scara trupului tau,în timp ce cobor uşor către adâncul fiinţei tale.
Sărută-mă puternic şi trage-mi fiecare trăire afară din ochi, prin lumina, prin cuvinte, prin respiraţiile sacadate. Sărută-mă ca şi cum aşternuturile alunecă sub noi. Sărută-mă rapid, nemilos, înfometat. Simte cum carnea este presată sub greutatea corpurilor noastre şi priveşte calm curgerea noastră. Devenim unul atunci când de fapt lumea se învălmăşeşte între noi. Iubirea noastră şi episoadele noastre de plăcere sunt unele care afectează Universul în care trăim.

 
Păcatul din noi devine păcatul, plăcerea Universului.

 

One thought on “Te aştept cu nerăbdare şi cu un bol de migdale, stăpân al calendarului din mine!

Ganduri

