Part of me

Scrisoare cu panglică roşie

tumblr_mbdop2tlmt1qio48to1_4003Fiecare poveste are curgerea ei normală. Unele se încheie înainte de a-şi găsi sfârşitul. Aşa credeam şi despre povestea mea. Dar iată că cineva, undeva se chinuie să îmi dovedească contrariul.

O, desfrînat ce schimbi în bine răul
nu-mi fi duşman, chiar dacă-mi eşti călăul!
 Aşa că…după o absenţă notabilă, am primit o scrisoare. O scrisoare, ca în vechile timpuri.  Pe hârtie îngălbenită, mirosind a parfum( parfumul meu preferat), legată cu o bucată de panglică roşie. Am fost…uimită şi încântată. Nebunia de curiozitate a ieşit ca un păianjen de foc din mine, iar ochii au sorbit cu o plăcere nebănuită fiecare cuvânt. Sper să o găsiţi plăcută, căci eu….încă sunt uimită.
she_is_like_woody_animal__by_mala_lesbia-d3h6d9z
                               Metamfetamina mea obsedată, creatura mea iubită,

“ Nu te mai iubesc”, mi-a spus. ’’Chiar nu te mai iubesc, nu este ca şi cum în zorii zilei aş vrea să mă întorc în braţele tale. Pur şi simplu…ceva a stopat iubirea asta a mea.

Nu te iubesc pentru că  eşti ceea ce eşti. Nu te iubesc pentru că eşti perspicace,perpetuu nelămurită şi extrem de curioasă. Nu te iubesc pentru că ai un orgoliu de elefant, pentru că citeşti prea mult şi speri ca lumea să trăiască aşa cum o fac personajele alea iubite de tine. NU se poate!

Nu te mai iubesc pentru că eşti obsesiv-compulsivă. Iubeşti prea mult ordinea din sufletul tău, atât de mult încât eu nu pot să îmi fac simţită prezenţa acolo.

Iubeşti câinii vagabonzi şi copii săraci. Iubeşti marea, dar adori muntele. Urăşti filmele alb-negru dar le iubeşti pe cele înţesate de romantism. Nu mă descurc printre atâtea extreme….

Iubeşti să ai mereu vasele spălate, dar eu unul (sincer) urăsc tigaia aia a  ta…..tigaia aia nenorocită pentru că nu se poate spăla. Şi mereu, dar mereu, Eu trebuie să o spăl.

Nu te  mai iubesc pentru că eşti spontană şi “ nu ai tot ce trebuie acasă”.  Ai vrut să mergem vara trecută la mare şi nu ai înţeles( nici nu ai ascultat )când ţi-am spus ca nu am bani nici măcar de mers până la magazinul din colţ. Nu! Nu…pentru tine asta nu a  fost o problemă. Mica mea mare iubită, tu găseşti rezolvare la orice. Îţi aduci aminte? Ai vândut ceasul bunicului meu, ca să avem bani de mare. Ceasul bunicului meu, primit de la bunicul lui, dăruit tatălui meu…apoi mie.

Nu te mai iubesc pentru că m-ai făcut să mă gândesc la căsătorie. M-ai făcut( prin ce ştie ce nebunii de tertipuri feminine) să te cer în căsătorie. De Crăciun! Şi apoi…mi-ai sfătuit sufletul să se fălească cu asta.  Eu! M-ai făcut să îţi cumpăr porcuşor de Guineea,pisică, apoi câine.

M-ai facut să îţi iubesc părinţii. M-ai făcut să pierd nopţile citind romane de scriitori necunoscuţi mie, numai pentru a avea ce să discut cu tatăl tău.

M-ai făcut să iubesc medicina şi să aştept cu nerăbdare nopţile în care facem amândoi de gardă.

Nu te mai iubesc pentru că m-ai făcut să realizez că până şi eu sunt gelos. Şi…cum să nu fiu? Îţi place să scrii, iar eu citesc cu nerăbdare fiecare lucru nou. Cu nerăbdare şi o temă îngrozitoare. Uneori mă regăsesc între rândurile tale, alteori….încep să mă întreb dacă iubeşti pe altcineva.

Îmi este teamă când te vad atât de confuză. Când eşti fericită, scrii poezii de tristeţe. Când vine primăvara, tu îmi spui că iubeşti iarna. Eşti puţin ţăcănită în iubirea ta. Dar mereu, mereu priveşti totul cu haz.

Ţii minte când am venit să te iau de la facultate pentru că ploua îngrozitor de  tare şi îţi era frică de fulgere? Am chiulit atunci de la o garda de noapte. Iar tu…ce ai făcut? Mi-ai rupt umbrela şi m-ai obligat să merg pe jos prin ploaia torenţială ce îmi săpa în carne. Este romantic, ai spus.  Romantic, dar ud, rece.

Dar…îţi aduci aminte când ai venit la spital şi i-ai rugat pe doctori să îmi dea liber? Le-ai spus că eşti însărcinată şi trebuie să îmi dai şi mie vestea. M-ai obligat să îţi scriu poeme de iubire, m-ai rugat să îmi declar dragostea în citate, m-ai îngropat între cărţi.

Heatcliff iubeşte frumos…vreau si eu o aşa iubire,salamandra mea, aşa spuneai.

Salamandra mea? Ce s-a întămplat cu iubitule, dragule, chiar şi pisoi? Nu…la tine totul nu pare să fie la locul lui.

Îţi aminteşti cadoul pe care mi l-ai dat de ziua îndrăgostiţilor? O carte, o carte iubito….aşa cum faci tu întotdeauna. O carte înţesată cu comentariile ( adăugirile) tale , cu pozele tale.

Mi-ai făcut ordine în viaţa, în lumea mea, în calculatorul meu. Mi-ai dăruit inimi. Oooo….dar nu pateticele cadouri inscripţionate cu puerilul Te iubesc, în niciun caz! Tu, mi-ai croşetat o inimă diferită: cu două atrii, ventricule, arterele coronare, fiecare ramură a lor, cu sinusul coronar, cu muşchii papilari, cordoanele tendinoase…. O inimă ca la medicină. Pentru că aşa iubesc doctorii.

Mi-ai făcut toate acestea şi încă o mie. Nu te mai iubesc pentru ele. Te ador pentru ele, pentru fiecare dintre ele. Da, te ador pentru fiecare bucăţică din tine care îmi zâmbeşte. Te ador pentru că la prima întâlnire ai venit alături de fratele tău, iar la cea de  a doua mi-ai spus că poţi să iubeşti un bărbat din tot sufletul, dar îl şi poţi împuşca fără să te  uiţi înapoi. Te-am crezut. Şi acum mai cred asta.

Te-am iubit când am mâncat primul cozonac făcut de tine, doar pentru a te face să zambeşti. Te-am iubit şi în seara în care m-ai pus să ies afară şi să ma cocoţ pe garaj. Îţi aminteşti? Credeai că o navă spaţială înţesată cu extratereştrii a coborât pe garajul nostru. Iar eu…cavalerul somnului tău lin, trebuia să îl alung folosind doua tigăi. Te iubesc pentru acel dans al ploii de la miezul nopţii.

Aşadar…te iubesc. Încă. Mai mult ca ieri, mai puţin ca mâine. Te iubesc cu o forţă demonică, ce nu ţine de  mine. Te iubesc cu o putere de nestăvilit. Astăzi şi în toate serile ce vor urma…braţele mele vor fi deschise pentru tine. Te aştept. “

hearts_hunger_ii_by_mala_lesbia-d4jgncd

16 thoughts on “Scrisoare cu panglică roşie

Ganduri

