Uncategorized

Sunt copilul răsăritului din tine…

090208_3691_by_metindemiralay-d5yg28jMă simt ca un suflet prins în capcana
pe care trupul tău o reprezintă pentru mâinile mele lacome.
Mă simt ca un sărut de înger,
lăsat de copilul care s-a desparţit de mama sa în prima zi de şcoală.
Mă simt ca o bucată de cer,printre milioane de alte bucăţi
care se aruncă cu rapiditate către pământ,în ploaia lor de sentimente.
Pentru că vreau să dansez cu lupii în sclipirile lunii!

Pentru că vreau să calc pe iarba udă de ploaia asta de stele!

Pentru că vreau să aud în timpane muzica veche!

Pentru că vreau să mi se rupă pieptul de bătăile inimii mele!

De aceea, şi numai de aceea Viaţa este antibioticul sufletului meu.

 

Sunt marioneta unui păpuşar din cer, sau din neant, sau din piatră, sau din ape.
Sunt biata femeie cheală ce stă agăţată de marginea drumului în căutarea unei scăpări.
Sunt studenta înebunită după oameni, după chipuri, după frumuseţe.
Trăiesc având în brate o carte ce îmi pulsează prin vene.
Literele mele devin proeminente, corăbii ale căror carenă iese din pieptul meu.
Pentru că sunt mereu în jurul vostru. Pentru că vă iubesc , sunt aici.
Şi voi face lumea, cimitirul efemer al existenţei mele.

4 thoughts on “Sunt copilul răsăritului din tine…

Ganduri

