Part of me

Bestie a sufletului meu, născută sub limba mea!

meryem_by_hart_worx-d5hajbz( Înainte de a citi, mi-ar plăcea dacă aţi deschide şi această melodie. Să parcurgeţi rândurile iar muzica să vă muşte de  lobii urechilor)

Bestie a sufletului meu,

Ştiu că fiecare dintre noi duce  la un moment dat lupte cu propria persoană în încercarea de a  se autodefinii. M-am gândit ore neîncetate: simţim focul din noi, dar oare vom învăţa vreodată să îl controlăm?

Ficare moment din viaţa noastră ne schimbă, ne modelează. Aşa, prin iubirile trecute ne răsar din mâini speranţe. Prin oamenii întalniţi în drumul nostru, muguri de încredere iau naştere din ochiii noştrii. Suntem făuriţi din măreţul Timp. Am fost învăţaţi că furând timp Timpului vom supravieţui printre virgule, sentimente, puncte şi licăriri de păcat.

Îmi imaginez că Timpul este un fulg de nea: transparent, pur, prea firav pentru lumea asta în continuă fugă. La orice ispitire a vântului, fulgul se poate arunca în vâltoarea din faţa lui, iar căzând să se scuture de inhibiţii.

Aşa cum timpul trece, cu fiecare zi descopăr un nou Eu. Un Eu mai confuz, un eu care se creionează în spatele unor poezii despre toamnă scrise în mijlocul primăverii. Un Eu ceva mai melancolic, dependent de muzică, de strângeri în braţe. Un Eu care nu iubeşte singurătatea. De ce? Singurătatea este locul de  joacă al Satanei. Singurătatea ne defineşte şi ne ucide ca oameni.

Aş căuta să mă preschimb într-un nor de stele dacă asta m-ar face mai puţin Eu şi mai mult Tu.

Mă dezic de tot ce credeam înainte şi devin ateul ce afară de tine nu mai crede în nimic.

Încerc să mă îndepartez, pentru prima dată de  tine. Pentru prima dată puternic, fără a privii înapoi.

Vreau să ştii că niciodată nu mi-am dorit să fiu departe de tine, de inima ta pulsând  în obrazul meu, de capul tău odihnindu-se la pieptul meu. Nicicând nu mi-am dorit să  fiu departe de mâinile tale firave, de  gândul tău de sticlă, de ochii tăi de bestie sfântă a sufletului meu arzând în întuneric.

Diosa_and_Ramses_III_by_Vienna_CallingTot ce vreau să ştii,iubito, este că  nu vreau să  pleci departe de  mine indiferent ce se întâmplă în viaţa noastră, în nebuloasa asta pe care noi o iubim,copilul bestiei ce se ascunde sub cearceafuri.  Ştii că  niciodată nu aş părăsii terenul de  joacă al sufletului tău. Îţi pot lăsa sufletul să  zburde nestingherit pe obrazul meu, curgând pe faţa mea, pe gâtul meu, ajungând la final să  îmi posede pieptul îngheţat de  absenţa prea curândă a unui alt suflet.

Ştii tu,iubito că ai ajuns să fi omul de  sub limba mea?

Cum de am ajuns aici? Cred ca amândoi suntem născuţi în întuneric, undeva departe în corpurile noastre. Iar tu…tu, făptură a stâncilor şi a soarelui, tu eşti născută sub limba mea. Poate chiar şi din limba mea.

Ce  cauţi acolo? Ţi-ai pierdut sufletul şi ai ales să îţi faci lăcaş din trupul meu, luminat de iubirea mea obsesivă pentru tine? Ştii tu oare, că  fiecare parte din mine vorbeşte despre tine? Fiecare coastă, fiecare vertebră, plamânii mei, venele mele, degetele mele toate s-au sfătuit într-o dimineaţă de luni şi atunci te-au făurit pe tine.

Nu ştiu când şi unde anume ne-am pierdut.

La la la la în mintea mea, sub limba mea. Ştii foarte bine că dacă mă vei părăsii acum voi rămâne dezbrăcat de limba mea, de  sufletul meu, de  plămânii mei, de venele mele, de  fiecare coastă, fiecare vertebră. Voi rămâne îngenuncheat în urma ta, după ce am fost un prost dăruindu-ţi trupul meu să îţi servească drept sălaş. ŢIE! Ţie! Bestie ascunsă între cearceafuri, bestie sfântă de sub limba mea, din inima trupului meu.

PLEACĂ! Şi prin plecarea ta vei dăruii lumii un alt prost murind, arzând de dragoste.

Dacă va fi să rămai… nu îmi spune “ stau”, ci pur şi simplu stai. Nu vom mai cunoaşte reversul medaliei. Dacă vei rămâne, te voi aşeza nu sub limba mea ci în mintea mea, între circumvolunţiunile fiinţei mele.

Asta este tot.

Rămâi? Mi-ar plăcea să te am adăpostită în mine, bestie crâncenă a  sufetului meu.

2 thoughts on “Bestie a sufletului meu, născută sub limba mea!

Ganduri

