Uncategorized

A fost iubire sau nebunie curată?

7755cd4f7abb5db1a0cce9ed6c81ac99-d4iwmz0

Când ne-am cunoscut nu mi-am putut închipui

Că vei fi toate aceastea şi cu încă un râu asupra lor.

Mi-am frământat o ţigare din foi de clipe şi

Le-am ars în sentimente şi săruturi încărcate de întrebări fără răspuns.

Aş vrea să mi se permită o pauza de la „ a iubi necondiţionat”,

Aş vrea să fiu un plic de convulsii aruncat în constelaţia fierbinte a cerurilor.

Aş vrea să cred că eşti punctul de plecare şi sosire al gândurilor mele.

Data viitoare când voi pleca, să şti că vreau numai o pauză de la călătoria asta necunoscută.

Înţelegi cum este să alergi în jurul finalului fără a fi început povestea?

Aşa este şi atunci când te privesc cum încerci să explici ceva cerându-ţi scuze.

Eşti atât de urât când plângi cu constelaţii. Liniile feţei tale se adâncesc,

Şi din ridurile noi apărute se nasc lumi şi calendare necunoscute.

Nu ştiu care a fost spectacolul: iubirea noastră sau vagabonzii sufletelor din noi.

A fost iubire sau nebunie? Se pare ca nu vom şti-o niciodată.

2 thoughts on “A fost iubire sau nebunie curată?

Ganduri

