Uncategorized

Lasă-ţi inima în mâinile inimii mele

Fox_Couples_4_by_foxphoto

Care să fie calea de scăpare de propria-ţi persoană?

Doamne…când ştiu că este atât de  bine să îţi văd chipul zâmbind. Bunul meu, poate că ar trebui să ne întâlnim pe peronul din vis, poate ar trebui sa ne învăţam inimile să pulseze în acelaşi timp. Ce spui?

Cred că este o idee bună să ne protejăm iubirea, ascunzându-ne o viaţă întreagă unul în spatele celuilalt. Spate în spate, două trupuri ce privesc mereu înainte. Eu privesc mereu înainte dar mereu în urma ta. Aşa că…dacă vei vorbi cu sufletul tău, crezi că acesta mă va considera şi pe mine o parte din el?

Dacă, prin acest tertip, vom reuşii să ne convingem trupurile că aparţin fiecare celuilalt… Atunci, vişcerele ne-ar vibra puternic, simţind că teritoriul ce ieri le aparţinea în totalitate, acum se micşorează.

Sunt gata să vorbesc cu trupul meu, să îl conving să îţi ofere şi ţie partea ta. Ce spui? Eşti gata să ne împărţim trupurile, să lăsăm inimile noastre să se certe întrebăndu-se care să dăruiască viaţă omului iubit?

Ganduri

