Uncategorized

Stapanul calendarului din mine

Te privesc, imagine de gheata a gandului meu perfid,
te privesc atunci cand esti in cadere catre sternul meu.
Te privesc cum esti atras in valtoarea carnii mele
Strigand continuu: inghite-ma in ranile inimii tale albastre!
Strange-ma in brate strigoi al lumii mele de dincolo de ‘’poate’’
si fii metamfetamina pe care mi-o injectez in vene. 
Zambeste-mi prin fiecare oglinda in care ma privesc.
Asteapta-ma tacut la capatul tunelului din vis
si protejeaza-ma ca inca sa cred ca pot fi treaza in Paradis.
Merg asemenea unui sarpe prin lumea ta de portelan, 
dar te ademenesc in tacere printre portitele de scapare!
Nu vrei sa pacatuiesti? Musca marul care te va elibera, 
Si vei simti acidul care iti roade pe dinauntru ochii, viscerele.

 

Nu ne putem iubi in lumea asta!

Deci haide sa fim pasarile subterane inghitite de asfaltul incalzit!

 

Daca ma privesti din artere,

poti sa crezi ca esti stapanul calendarului din mine?

Te privesc nascandu-te din mine,lasand in urma ta

Carena unui piept trosnind in urma eliberarii.

Ma simt…prizonierul unui neon ce tine captiva o lume intreaga.

Eu ma voi elibera prin pierderea gandurilor si castigul sufletului.

 

Ganduri

