Uncategorized

Ploua infernal pe sufletul meu

rain_by_kle_m

In adancul meu ploua. Ploua si pe pielea mea. Imi ploua pe par, pe fata, pe trup….ploua afara. Ploua violent, de parca noaptea-i zi. Ploua necontenit de parca cineva a taiat beregata noptii. Ferestrele mele largi au suferit o comotie la nivelul sufletului lor maroniu. peretii, acoperisul , cu totii incep sa se vaite, sa scheaune, sa isi deschida ranile. Iar vantul….vantul scotea sunete de opera,sunete elevate, acum fiind in totala glorie. Este ca si cum vantul saruta fiecare picatura pe cade pe trupul meu. Ploua necontenit. Ploua violent.

Ganduri

