Uncategorized

Declaratie muta

DSC_5621Te chem sa declari.
Eliberarea din umbra vietii trecute.
Te chem sa declari Soarelui ca iubesti.
Declara lumii de apoi ca dansezi goala-n lumina si
Declara ca vrei sa zbori prin clapele pianului ce canta in urma noastra.
Declara tacuta, declara cu capu’ plecat.
Declara in tacere si lasa-ma sa ti-o sarut.
Soarta…doar atata-ti cere: declara-mi iubire,
Cand ingeri-si ard penele in zori.
Declara intunericului ca poti si vrei sa zbori.
Declara incet, declara soptit
Declara atingerile cu care ma faci sa dorm amutit.
Amutit de soare, de stele,de lumini de neon,
Amutit de ideea de a fi mereu un pui de om.
Din iubire m-ai faurit, mi-ai desenat o cale,
Sa fiu copilul ce se naste din tine, copilul fara de care
Nici tu, nici eu nu declaram picuri de gene.
Nici tu nici eu nu vedem ce in urma noastra se cerne.
Nici tu , nici eu. Declaram razboi..
Iubirii ce pare ca vine din lumea de apoi.
Declar razboi tacut
Celor care cunosc raspunsul mut.

Ganduri

