Uncategorized

Cerbul lumii mele de surcele

Tommy_And_Iza_05_by_sim4nee

Scrisul a ramas la fel, n-a palit. Nimic legat de tine n-a palit. Esti inca culoarea sangelui meu. Esti sangele meu. Cand ma uit in oglinda, nu chipul meu e cel pe care-l vad. Trupul tau de doua ori. O data tu, o data eu. De unde pot sti care esti tu si care sunt eu? Trupul meu are imprimat peste tot desenul mainii tale. Pielea ta e si a mea. M-ai descifrat si acum sunt usor de citit. Mesajul este unul foarte simplu: dragostea mea pentru tine. Vreau sa o traiesti.

564892_229423180520136_1968031875_n

Vreau sa pot sa iti scriu cu picurii de ploaie. Sa te cladesc in pantecele meu din bucati de surcele tinere, adunate in zori din iarba plina de roua. Vreau sa ne imbracam in matase cusuta cu fir aurit si sa ne manjim cu roseata inimilor noastre. Vreau sa ne imbratisam in fata ferestrei sufletului si sa culegem iluziile aruncate cu o seara inainte. Fiecare speranta sa devina soare pe cerul meu, iar din ochii tai sa izvorasca curcubee care sa ma imbrace dimineata. Fi cerbul pe coarnele caruia se cladeste regatul meu din vis. Fi lumina care ma strabate de fiecare data cand ne sarutam. Ne iubim cumva….animalic, iar in nebunia noastra desfacem Pamantul. Lumea noastra se ascunde in bucati de chihlimbar pastrate peste ani de padurile tinere. Te voi lasa sa ai amante. Pe cea mai frumoasa si mai tanara ti-o voi darui chiar eu, ca regina a mintii tale: padurea, copila vesnica care iti va domni peste trup. Si eu , si padurea regine peste omul iubit! Te creionez din surcele si nebunie curata, animalica. Te pun sa mananci suflete curate, dar te iubesc mai mult decat pe mine.

Daca sunt plictisita, m-ai ridica in brate si m-ai duce undeva departe in noapte? M-ai invata ce si care este bucuria facliilor care ard de atata timp in padure? Inteleg mai multe decat te-am lasat sa intelegi, dar acolo departe, cred ca vei vedea asta cu proprii tai ochi. Am ajunge in padure, in lumina lunii si ne-am cobora in genunchi pentru a imbratisa nebunia pamantului. Sa ai putina voce sa raspunzi chemarii mele si putina minte sa realizezi ca demult intre noi nu a mai existat ceva mai mult decat un blestem. Un blestem al saruturilor,un blestem al atingerilor incarcate de iubire, de fantezie, de excitare. Sa resimti in adancul trupului tau chemarile unor cristale spargatoare de fierbinteala trupului, a gandurilor. “Sa nu fi niciodata prea batrana pentru timiditate” asa pare sa imi sopteasca buzele tale in caderea lor catre obrajii mei. “ Esti prea batran pentru a te bucura de sentimentul acesta de liniste si singuratate “ iti spun eu.
Dar parca ar fi crima sufletelor noastre ce acum par a fi la fel desi nu sunt plamadite din aceleasi sentimente si simtiri. Ma intelegi, acolo in adancul padurii, ma intelegi. Imi intelegi fiecare clipire, fiecare gest. Devin previzibila, iar fiecare miscare imi este continuata de a ta. Daca fiintele noastre devin acum una, aici in mijlocul pustietatii, sub lumina golasa si pudica a lunii…asta sa insemne cumva ca noi suntem facuti din acelasi suflu? Impartim inimi, impartimi piepturi, impartim ochii, dar fiecare nu il vede decat pe cel din dreapta lui. 

Nu suntem nicicand batrani sa iubim.

 vant

Luna da cu genunchii de pamant. Te simt. Haide, vino alaturi de mine ca sa ne imbatam ca ingerii in atingeri, marea lor de peste si naluci!- aaa nu uita sa aduci multe saruturi si o bucata buna de suflet ca ii bem sperantele si iubirea. Vreau sa ne iubim pe lumea asta ca nimeni altii, sus peste fantomele teilor in formele unui bal. Si sa scriu versuri, iar tu sa-mi spui: Domnisoara, carnea ta bate cuie de sange in carnea-mi”. Si tu….iubitul meu. Si eu…iubita ta

Ganduri

